Lorem Ipsum Team dołącza do grona członków wspierających Polskie Stowarzyszenie Public Relations. To zespół kreatywnych praktyków biznesowych, specjalizujących się w nowoczesnej komunikacji, którego liderami są Paweł Zawadzki i Rafał Kątny. Firma oferuje szkolenia, warsztaty oraz konsultacje w zakresie medialnej prezencji, pracy z kamerą, wystąpień publicznych oraz produkcji kontentu. Jednocześnie to autorzy cenionego podcastu branżowego "Co rzecze rzecznik?".
Ekipa realizuje projekty dla czołowych firm w Polsce i Europie, pomagając Klientom efektywnie i efektownie tworzyć zdobywające uwagę kampanie i platformy komunikacyjne. - To członkostwo otwiera nowe możliwości rozwoju oraz wymiany doświadczeń z najlepszymi specjalistami w branży, co niewątpliwie przyniesie korzyści zarówno firmie, jak i naszym Klientom - przekonuje Paweł Zawadzki. - Dzięki temu krokowi nasz zespół jeszcze bardziej zacieśni współpracę z ekspertami PR, podnosząc standardy swoich szkoleń i warsztatów z komunikacji - dodaje Rafał Kątny.
Członkostwo jest pokłosiem szybko rozwijającej się współpracy Stowarzyszenia z Lorem Ipsum Team w ramach ich autorskiego podcastu. - W naszej organizacji jest miejsce dla wszystkich podmiotów współtworzących szeroko rozumianą branżę PR. Także dla firm produkujących wartościowy, merytoryczny kontent oraz świadczących usługi szkoleniowe. Dlatego ogromnie się cieszę, że ta ekipa dołącza do naszej społeczności i z marszu deklaruje jej wspieranie oraz zaangażowanie, a także wnosi ciekawe pomysły - wyjaśnia Cyprian Maciejewski, prezes PSPR
Po debiutanckim, bardzo udanym sezonie podcastu "Co Rzecze Rzecznik" Polskie Stowarzyszenie Public Relations przystąpiło do współpracy przy jego kolejnej odsłonie - w roli partnera merytorycznego. Majowa premiera drugiego sezonu to dziewięć bardzo różnorodnych rozmów z rzecznikami prasowymi: o specyfice, niezwykłych historiach, blaskach i cieniach tego zawodu. Do grona gości podcastu autorzy zaprosili wielu członków PSPR. – Widzimy ogromne zainteresowanie rozwojem umiejętności komunikacyjnych. Dostrzegamy deficyt miękkich kompetencji w przestrzeni publicznej, biznesowej, edukacyjnej. Chcieliśmy zapytać najlepszych z najlepszych, ekspertów od komunikacji, czyli rzeczników prasowych, gdzie szukać inspiracji jak rozwijać kompetencje miękkie oraz jak wykorzystywać je w rozwoju zawodowym - zapewniają Paweł Zawadzki oraz Rafał Kątny.
Ekipa realizuje projekty dla czołowych firm w Polsce i Europie, pomagając Klientom efektywnie i efektownie tworzyć zdobywające uwagę kampanie i platformy komunikacyjne. - To członkostwo otwiera nowe możliwości rozwoju oraz wymiany doświadczeń z najlepszymi specjalistami w branży, co niewątpliwie przyniesie korzyści zarówno firmie, jak i naszym Klientom - przekonuje Paweł Zawadzki. - Dzięki temu krokowi nasz zespół jeszcze bardziej zacieśni współpracę z ekspertami PR, podnosząc standardy swoich szkoleń i warsztatów z komunikacji - dodaje Rafał Kątny.
Członkostwo jest pokłosiem szybko rozwijającej się współpracy Stowarzyszenia z Lorem Ipsum Team w ramach ich autorskiego podcastu. - W naszej organizacji jest miejsce dla wszystkich podmiotów współtworzących szeroko rozumianą branżę PR. Także dla firm produkujących wartościowy, merytoryczny kontent oraz świadczących usługi szkoleniowe. Dlatego ogromnie się cieszę, że ta ekipa dołącza do naszej społeczności i z marszu deklaruje jej wspieranie oraz zaangażowanie, a także wnosi ciekawe pomysły - wyjaśnia Cyprian Maciejewski, prezes PSPR
Po debiutanckim, bardzo udanym sezonie podcastu "Co Rzecze Rzecznik" Polskie Stowarzyszenie Public Relations przystąpiło do współpracy przy jego kolejnej odsłonie - w roli partnera merytorycznego. Majowa premiera drugiego sezonu to dziewięć bardzo różnorodnych rozmów z rzecznikami prasowymi: o specyfice, niezwykłych historiach, blaskach i cieniach tego zawodu. Do grona gości podcastu autorzy zaprosili wielu członków PSPR. – Widzimy ogromne zainteresowanie rozwojem umiejętności komunikacyjnych. Dostrzegamy deficyt miękkich kompetencji w przestrzeni publicznej, biznesowej, edukacyjnej. Chcieliśmy zapytać najlepszych z najlepszych, ekspertów od komunikacji, czyli rzeczników prasowych, gdzie szukać inspiracji jak rozwijać kompetencje miękkie oraz jak wykorzystywać je w rozwoju zawodowym - zapewniają Paweł Zawadzki oraz Rafał Kątny.
Twórcy już pracują nad trzecim sezonem, do którego trwają zaawansowane przygotowania. Ponownie w partnerstwie z PSPR.