Dzień dobry!
W ostatnim czasie znacząco powiększyło nam się grono członkowskie i spływają kolejne kandydatury. Ogromnie się cieszymy i pięknie dziękujemy dotychczasowym Członkiniom i Członkom, że często to Wy przekonujecie ludzi do wstąpienia w nasze szeregi.
Wśród wymienionych poniżej mamy prawdziwy przekrój kompetencyjny, branżowy czy stażowy. Jak wiadomo, im bardziej różnorodnie, tym lepiej. Witamy serdecznie wszystkich Nowych i zapraszamy do udziału w życiu naszej społeczności zawodowej!
Zarząd PSPR
|
Aneta Arwaj
Z branżą (ściślej lub luźniej) związana od prawie 15 lat. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i EB, choć nie obce są jej brand PR i PR produktowy. Doskonale odnajduje się w środowisku startupowym, od lat wspierając komunikacyjnie młode spółki technologiczne – od wczesnych etapów rozwoju, aż do milionowych transakcji sprzedaży. W latach 2017-2020 roku związana z branżą druku 3D, gdzie odpowiadała za całokształt działań marketingowych spółek, nadzorowała projekty finansowane ze środków UE oraz działania new biz. Od końca 2020 w Hagen Comm, gdzie planuje, nadzoruje i prowadzi działania komunikacyjne głównie dla spółek technologicznych z obszaru fintech, foodtech, e-commerce i logistyki.
Aneta Arwaj - LinkedIn
|
|
|
|
Alicja Bartniczuk
Od 7 lat zajmuje się PR-em w branży ubezpieczeniowej, w tym od 3 lat pracuję w Unilink, największej w Polsce multiagencji ubezpieczeniowej. Jest również trenerką cyfrowego dobrostanu działającą pod marką „Alicja w krainie ekranów”. Posiada certyfikat amerykańskiego Digital Wellness Institute. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla pracowników firm m.in. o produktywności, zarządzaniu swoją energią i bezpieczeństwie w sieci w erze cyfrowego nadmiaru. Współpracuje z Wellbeing Polska, jeste również autorką kursu „Digital Well-Being – jak zarządzać koncentracją i uwagą w pracy i poza nią” w aplikacji HR Angel. Prywatnie fanka zumby i snorklowania, relaksu na łonie natury oraz teatru dramatycznego. Dobrym reportażem czy grą na konsoli w zaciszu domowym również nie wzgardzi.
Alicja Bartniczuk - LinkedIn
|
|
|
|
Krzysztof Bukowski
Od 15 lat zawodowo w branży Public Relations. Swoje doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Weber Shandwick, Charyzma , H+K Strategies, w sektorze administracji publicznej oraz jako freelancer. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i ESG. Od 2020 związany z Grupą ORLEN, gdzie jako Communications and Stakeholders Manager odpowiada za Public Relations projektu pierwszej polskiej morskiej farmy wiatrowej Baltic Power (Projektu ORLEN i Northland Power). Od stycznia 2024 pełni również funkcję Kierownika Działu ESG w spółce ORLEN Neptun odpowiedzialnej za realizację kolejnych planowanych projektów offshore wind w Grupie ORLEN.
Krzysztof Bukowski - LinkedIn
|
|
|
|
Szymon Cienki
Od 2021 r. rzecznik prasowy Głównego Inspektora Sanitarnego oraz dyrektor biura odpowiedzialnego za komunikację. Pasjonat komunikacji kryzysowej oraz prawa dostępu do informacji publicznej. Przez większość kariery zawodowej związany z administracją rządową. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Krajowej Szkoły Administracji Publicznej. Po pracy sędzia piłki nożnej oraz zapalony biegacz.
Szymon Cienki - LinkedIn
|
|
|
|
Justyna Grzelak
Z public relations związana od początku kariery zawodowej, 2007 roku. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, projektach związanych z zarządzaniem komunikacją w kryzysie oraz media relations. Doświadczenie zdobywała pracując z klientami z branży telekomunikacyjnej i FMCG. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.
Justyna Grzelak - LinkedIn
|
|
|
|
Olga Jezierska
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w wielu działaniach związanych z modą i luksusowymi produktami kosmetycznymi, usługami publicznymi oraz nieruchomościami w obszarze marketingu i komunikacji. Jej kariera zawodowa charakteryzuje się połączeniem umiejętności zarówno w obszarze B2C, jak i B2B, które zdobyła w wysoce konkurencyjnych sektorach detalicznego handlu konsumenckiego i komercyjnych nieruchomości.
Olga Jezierska - LinkedIn
|
|
|
|
Janusz Kamiński
Ponad 25 lat praktycznego doświadczenia w PR, biznesie i mediach. Doradca Zarządu ENERIS ds. komunikacji. Specjalista od zarządzania kryzysowego oraz zarządzania relacjami z interesariuszami. Były dziennikarz, redaktor naczelny, doradca, konsultant PR. Członek Rady Marek Superbrands. Pasjonat rozwiązań mobilnych poprawiających efektywność pracy. Doradza swoim klientom, jak poruszać się w świecie komunikacji cyfrowej i rozwijać biznes wykorzystując aktualne trendy i możliwości współczesnej techniki.
Janusz Kamiński - LinkedIn
|
|
|
|
Weronika Jakubowska
Dyrektor marketingu komunikacyjnego i PR / rzecznik prasowy w Zakładzie Farmaceutycznym AMARA. Magister kulturoznawstwa, ze spec. medioznawstwo, media: zarządzanie i PR. Ukończone studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim, Wydział Zarządzania – marketing produktów farmaceutycznych. Posiadająca kilkunastoletnie doświadczeniem pracy w branży medycznej. Zarządzała działem marketingu w spółce notowanej na GPW, posiadającej 9 oddziałów w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2021 roku pracuje w ZF AMARA, największego polskiego producenta substancji do receptury aptecznej, specjalizującego się w tworzeniu indywidualnych i personalizowanych terapii lekowych. Od początku pracy w ZF AMARA zaangażowana w działania mające na celu poprawę dostępności leczenia pacjentów lekiem recepturowym w Polsce, które jak uważa są niezbędne w leczeniu pacjentów z alergiami, z uwagi na brak w nich jakichkolwiek konserwantów czy barwników, co ma istotne znaczenie w kontekście mnożących się w ostatnich latach przypadków alergii. Współpracuje w tym zakresie m.in. ze studentami wydziałów farmaceutycznych (PTSF) oraz lekarskich w Polsce (IFMSA).
Weronika Jakubowska - LinkedIn
|
|
|
|
Tomasz Jędrusik
Planuje marketing e-mobility. Realizuje strategie. Pisze dla mediów. Od 2016 roku jest związany z elektromobilnością, a od 2019 roku z energetyką i nowymi technologiami. W Tauronie odpowiadał za marketing nowych technologii w energetyce, planowanie i realizację działań promocyjnych, a także komunikację wewnętrzną. W Polenergia eMobility wykorzystuje swoje dotychczasowe doświadczenie planując i realizując działania marketingowe dla elektromobilności.
Tomasz Jędrusik - LinkedIn
|
|
|
|
Dominika Lenkowska-Piechocka
CEO&Founder, Who Will Save The Planet. Założycielka Who Will Save The Planet i eko-edukator. Razem z zespołem WWSTP wspiera organizacje w projektowaniu strategii zrównoważonego rozwoju i kampanii komunikacyjnych, które przynoszą realną wartość interesariuszom. Dominika jest ekspertką w zakresie komunikacji korporacyjnej i komunikacji zmian, facylitatorką, mówczynią TEDx, blogerką i jedną z ekspertek programu Climate Leadership powered by UN Environment. Jest także animatorką Mozaiki Klimatycznej, najbardziej znanego na świecie warsztatu pokazującego przyczyny i skutki zmian klimatu. Dominika jest autorką rodzinnej planszówki edukacyjnej Who Will Save The Planet.
Dominika Lenkowska-Piechocka - LinkedIn
|
|
|
|
Emilia Maraszek
Kierownik ds. komunikacji w Europie Wschodnej i Centralnej AccorInvest (właściciel Orbis S.A.).
Absolwentka filologii polskiej i logopedii na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studiów Podyplomowych Public Relations Szkoły Głównej Handlowej (SGH). Aktywnie angażuje się w różnorodne inicjatywy, zarówno w branży hotelarskiej, nieruchomościowej, jak i w obszarze wsparcia rozwoju kobiet. Pasjonatka komunikacji i PR-u oraz ich roli we wspieraniu i kształtowaniu organizacji, z 10-letnim doświadczeniem w międzynarodowej grupie. W 2014 r. dołączyła do Grupy Orbis, gdzie od początku zajmowała się koordynacją działań z zakresu komunikacji korporacyjnej, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej, obsługą mediów społecznościowych oraz organizacją eventów.
Emilia Maraszek - LinkedIn
|
|
|
|
Dorota Tanaś-Michalak
Specjalistka w zakresie komunikacji z dwudziestoletnim doświadczeniem. Obecnie odpowiedzialna za komunikację w Agencji Badawczej PBS Sp. z o.o. Wcześniej przez blisko osiem lat związana z Miastem Gdańsk w zakresie komunikacji obszaru zagospodarowania odpadów komunalnych. Odpowiedzialna za komunikację największej w historii Gdańska inwestycji związanej z gospodarką komunalną i projektu o dużej wrażliwości społecznej – budowy zakładu termicznego przekształcania odpadów Port Czystej Energii. Współtwórczyni licznych strategii komunikacyjnych dla firm i ich produktów z doświadczeniem pracy m.in. dla instytucji finansowych, start-upów, branży morskiej. Pracę zawodową współdzieli z zainteresowaniem tematami z obszaru edukacji klimatycznej. Ukończyła studia kompetencyjne „Klimat i Środowisko”, posiada certyfikat moderatora warsztatów Mozaika Klimatyczna.
Dorota Tanaś-Michalak - LinkedIn
|
|
|
|
Hanna Pieczyńska
Rzecznik prasowy z zamiłowaniem do szeroko rozumianej komunikacji. Dzięki współpracy z największymi spółkami komunalnymi w mieście komunikacja kryzysowa i relacyjna nie ma dla niej tajemnic. Od 2023 roku reprezentuje Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinie będąc jednocześnie członkiem Zespołu informacji o branży w Izbie Gospodarczej Wodociągi Polskie. Wcześniej przez prawie 8 lat odpowiadała za kontakt z mediami z ramienia Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego i spółek komunikacyjnych. Była rzecznikiem prasowym jednej z największych imprez plenerowych w regionie, co roku jest także członkiem biura prasowego wydarzeń żeglarskich ( Żagle, Finał Regat The Tall Ships Races ) w Szczecinie. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Szczecińskim, zdarza się jej także rola konferansjera. Współpracowała z lokalnym magazynem pisząc teksty o tematyce lifestylowej. Nie lubi siedzieć w miejscu, aktywna w pracy i poza nią.
Hanna Pieczyńska - LinkedIn
|
|
|
|
Justyna Oracz
Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Aktualnie Head of Communications w agencji WE!RE FANTASY, gdzie zajmuje się komunikacją z mediami w obszarze gamingu oraz influencer marketingu. Aktywna członkini IAB działająca w grupach Gry/Esport, Public Relations oraz Influencer Marketing. Wykładowczyni uczelni wyższych: Collegium Civitas, Uniwersytet Śląski oraz Akademia Leona Koźmińskiego.
Justyna Oracz - LinkedIn
|
|
|
|
Filip Szatanik
Rzecznik Prasowy instytucji publicznych, samorządów, spółek i instytucji komunalnych, Miasta Krakowa, Województwa Małopolskiego, Jaworzna, Kraków 5020. Autor i współautor systemu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej dla Krakowa, strategii kryzysowych. Odpowiedzialny za medialną obsługę m.in EURO 2012 w piłce nożnej, wizyty papieża Benedykta XVI, pogrzebu pary prezydenckiej, szeregu innych ważnych wydarzeń, kampanii promocyjnych i informacyjnych. Twórca mediów samorządowych: telewizja.krakow.pl, telewizja.malopolska. Szef projektu EkoMałopolska, dyrektor ds. edukacji środowiskowej w województwie Małopolskim. Panelista konferencji Forum Ekonomiczne w Krynicy, Kongres Profesjonalistów PR, PR w samorządzie i administracji publicznej. Autor licznych publikacji, wykładowca akademicki.
Filip Szatnik - LinkedIn
|
|
|
|
Kinga Woźniakowska
Specjalistka public relations – związana z branżą od 7 lat, zdobywała doświadczenie agencyjne, pracując m.in. dla Grupy Inelo, Fujitsu, Capgemini, ERIF BIG czy Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce lub inhouse dla Aflofarm Farmacja Polska. Obecnie związana zawodowo ze Stavą, współpracująca z agencją Brandscope. Aktualnie także studentka studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego – w kierunku ESG/CSR – cele zrównoważonego rozwoju w strategii firmy. W zakresie jej zainteresowań: odpowiedzialna komunikacja marek, social media – ze szczególnym uwzględnieniem Linkedin, employee advocacy.
Kinga Woźniakowska - LinkedIn
|
|
|
|
Przemysław Wojtasik
Piarowiec, prawnik, politolog, absolwent MBA. Rybniczanin, obecnie zamieszkujący Ustroń (od 2018 r.). W branży PR od roku 2008 r. Tworzył działy public relations w kilku agencjach oraz firmach. Zajmuje się kompleksowym doradztwem strategicznym osób, firm, instytucji. Współpracuje także w obszarze marketingu politycznego – zarówno ze względu na zdobyte i posiadane doświadczenie oraz liczne, pozytywne rekomendacje. Obecnie Strateg Marki Miasta Ustroń & PR Manager oraz właściciel PWCG Consulting Group. Na co dzień nowe technologie, medycyna i prawo. W wolnym czasie rower, książki, muzyka, kino, teatr i podróże.
Przemysław Wojtasik - LinkedIn
|
|
|