Kto dołączył do PSPR? Duża grupa nowych członków

Kto dołączył do PSPR? Duża grupa nowych członków

Dzień dobry!
 
W ostatnim czasie znacząco powiększyło nam się grono członkowskie i spływają kolejne kandydatury. Ogromnie się cieszymy i pięknie dziękujemy dotychczasowym Członkiniom i Członkom, że często to Wy przekonujecie ludzi do wstąpienia w nasze szeregi.
 
Wśród wymienionych poniżej mamy prawdziwy przekrój kompetencyjny, branżowy czy stażowy. Jak wiadomo, im bardziej różnorodnie, tym lepiej. Witamy serdecznie wszystkich Nowych i zapraszamy do udziału w życiu naszej społeczności zawodowej!
 
Zarząd PSPR  
 
 
aneta arwaj

Aneta Arwaj

Z branżą (ściślej lub luźniej) związana od prawie 15 lat. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i EB, choć nie obce są jej brand PR i PR produktowy. Doskonale odnajduje się w środowisku startupowym, od lat wspierając komunikacyjnie młode spółki technologiczne – od wczesnych etapów rozwoju, aż do milionowych transakcji sprzedaży. W latach 2017-2020 roku związana z branżą druku 3D, gdzie odpowiadała za całokształt działań marketingowych spółek, nadzorowała projekty finansowane ze środków UE oraz działania new biz. Od końca 2020 w Hagen Comm, gdzie planuje, nadzoruje i prowadzi działania komunikacyjne głównie dla spółek technologicznych z obszaru fintech, foodtech, e-commerce i logistyki.

Aneta Arwaj - LinkedIn

Alicja Bartniczuk (3)

Alicja Bartniczuk

Od 7 lat zajmuje się PR-em w branży ubezpieczeniowej, w tym od 3 lat pracuję w Unilink, największej w Polsce multiagencji ubezpieczeniowej. Jest również trenerką cyfrowego dobrostanu działającą pod marką „Alicja w krainie ekranów”. Posiada certyfikat amerykańskiego Digital Wellness Institute. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla pracowników firm m.in. o produktywności, zarządzaniu swoją energią i bezpieczeństwie w sieci w erze cyfrowego nadmiaru.  Współpracuje z Wellbeing Polska, jeste również autorką kursu „Digital Well-Being – jak zarządzać koncentracją i uwagą w pracy i poza nią” w aplikacji HR Angel. Prywatnie fanka zumby i snorklowania, relaksu na łonie natury oraz teatru dramatycznego. Dobrym reportażem czy grą na konsoli w zaciszu domowym również nie wzgardzi.

Alicja Bartniczuk - LinkedIn

krzysiekbukowski

Krzysztof Bukowski


Od 15 lat zawodowo w branży Public Relations. Swoje doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Weber Shandwick, Charyzma , H+K Strategies, w sektorze administracji publicznej oraz jako freelancer. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i ESG. Od 2020 związany z Grupą ORLEN, gdzie jako Communications and Stakeholders Manager odpowiada za Public Relations projektu pierwszej polskiej morskiej farmy wiatrowej Baltic Power (Projektu ORLEN i Northland Power). Od stycznia 2024 pełni również funkcję Kierownika Działu ESG w spółce ORLEN Neptun odpowiedzialnej za realizację kolejnych planowanych projektów offshore wind w Grupie ORLEN.

Krzysztof Bukowski - LinkedIn

szymon cienki

 

Szymon Cienki

Od 2021 r. rzecznik prasowy Głównego Inspektora Sanitarnego oraz dyrektor biura odpowiedzialnego za komunikację. Pasjonat komunikacji kryzysowej oraz prawa dostępu do informacji publicznej. Przez większość kariery zawodowej związany z administracją rządową. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Krajowej Szkoły Administracji Publicznej. Po pracy sędzia piłki nożnej oraz zapalony biegacz. 
 

Szymon Cienki - LinkedIn

image0

Justyna Grzelak

Z public relations związana od początku kariery zawodowej, 2007 roku. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, projektach związanych z zarządzaniem komunikacją w kryzysie oraz media relations. Doświadczenie zdobywała pracując z klientami z branży telekomunikacyjnej i FMCG. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. 

Justyna Grzelak - LinkedIn

Olga Jezierska

Olga Jezierska

Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w wielu działaniach związanych z modą i luksusowymi produktami kosmetycznymi, usługami publicznymi oraz nieruchomościami w obszarze marketingu i komunikacji. Jej kariera zawodowa charakteryzuje się połączeniem umiejętności zarówno w obszarze B2C, jak i B2B, które zdobyła w wysoce konkurencyjnych sektorach detalicznego handlu konsumenckiego i komercyjnych nieruchomości.

Olga Jezierska - LinkedIn

 

kamiński

Janusz Kamiński

Ponad 25 lat praktycznego doświadczenia w PR, biznesie i mediach. Doradca Zarządu ENERIS ds. komunikacji. Specjalista od zarządzania kryzysowego oraz zarządzania relacjami z interesariuszami. Były dziennikarz, redaktor naczelny, doradca, konsultant PR. Członek Rady Marek Superbrands. Pasjonat rozwiązań mobilnych poprawiających efektywność pracy. Doradza swoim klientom, jak poruszać się w świecie komunikacji cyfrowej i rozwijać biznes wykorzystując aktualne trendy i możliwości współczesnej techniki.

Janusz Kamiński - LinkedIn

Jakubowska Weronika  2024

Weronika Jakubowska

Dyrektor marketingu komunikacyjnego i PR / rzecznik prasowy w Zakładzie Farmaceutycznym AMARA. Magister kulturoznawstwa, ze spec. medioznawstwo, media: zarządzanie i PR. Ukończone studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim, Wydział Zarządzania – marketing produktów farmaceutycznych. Posiadająca kilkunastoletnie doświadczeniem pracy w branży medycznej. Zarządzała działem marketingu w spółce notowanej na GPW, posiadającej 9 oddziałów w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2021 roku pracuje w ZF AMARA, największego polskiego producenta substancji do receptury aptecznej, specjalizującego się w tworzeniu indywidualnych i personalizowanych terapii lekowych. Od początku pracy w ZF AMARA zaangażowana w działania mające na celu poprawę dostępności leczenia pacjentów lekiem recepturowym w Polsce, które jak uważa są niezbędne w leczeniu pacjentów z alergiami, z uwagi na brak w nich jakichkolwiek konserwantów czy barwników, co ma istotne znaczenie w kontekście mnożących się w ostatnich latach przypadków alergii. Współpracuje w tym zakresie m.in. ze studentami wydziałów farmaceutycznych (PTSF) oraz lekarskich w Polsce (IFMSA).

Weronika Jakubowska - LinkedIn

IMG 6453

Tomasz Jędrusik

Planuje marketing e-mobility. Realizuje strategie. Pisze dla mediów. Od 2016 roku jest związany z elektromobilnością, a od 2019 roku z energetyką i nowymi technologiami. W Tauronie odpowiadał za marketing nowych technologii w energetyce, planowanie i realizację działań promocyjnych, a także komunikację wewnętrzną. W Polenergia eMobility wykorzystuje swoje dotychczasowe doświadczenie planując i realizując działania marketingowe dla elektromobilności.

 

Tomasz Jędrusik - LinkedIn

Lenkowska Piechocka WWSTP

Dominika Lenkowska-Piechocka

CEO&Founder, Who Will Save The Planet. Założycielka Who Will Save The Planet i eko-edukator. Razem z zespołem  WWSTP wspiera organizacje w projektowaniu strategii zrównoważonego rozwoju i kampanii komunikacyjnych, które przynoszą realną wartość interesariuszom. Dominika jest ekspertką w zakresie komunikacji korporacyjnej i komunikacji zmian, facylitatorką, mówczynią TEDx, blogerką i jedną z ekspertek programu Climate Leadership powered by UN Environment. Jest także animatorką Mozaiki Klimatycznej, najbardziej znanego na świecie warsztatu pokazującego przyczyny i skutki zmian klimatu. Dominika jest autorką rodzinnej planszówki edukacyjnej Who Will Save The Planet. 

Dominika Lenkowska-Piechocka - LinkedIn

 

EMILIA MARASZEK

Emilia Maraszek

Kierownik ds. komunikacji w Europie Wschodnej i Centralnej AccorInvest (właściciel Orbis S.A.).

Absolwentka filologii polskiej i logopedii na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studiów Podyplomowych Public Relations Szkoły Głównej Handlowej (SGH). Aktywnie angażuje się w różnorodne inicjatywy, zarówno w branży hotelarskiej, nieruchomościowej, jak i w obszarze wsparcia rozwoju kobiet. Pasjonatka komunikacji i PR-u oraz ich roli we wspieraniu i kształtowaniu organizacji, z 10-letnim doświadczeniem w międzynarodowej grupie. W 2014 r. dołączyła do Grupy Orbis, gdzie od początku zajmowała się koordynacją działań z zakresu komunikacji korporacyjnej, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej, obsługą mediów społecznościowych oraz organizacją eventów.

Emilia Maraszek - LinkedIn

Dorota Tanaś-Michalak

Dorota Tanaś-Michalak

Specjalistka w zakresie komunikacji z dwudziestoletnim doświadczeniem. Obecnie odpowiedzialna za komunikację w Agencji Badawczej PBS Sp. z o.o. Wcześniej przez blisko osiem lat związana z Miastem Gdańsk w zakresie komunikacji obszaru zagospodarowania odpadów komunalnych. Odpowiedzialna za komunikację największej w historii Gdańska inwestycji związanej z gospodarką komunalną i projektu o dużej wrażliwości społecznej – budowy zakładu termicznego przekształcania odpadów Port Czystej Energii. Współtwórczyni licznych strategii komunikacyjnych dla firm i ich produktów z doświadczeniem pracy m.in. dla instytucji finansowych, start-upów, branży morskiej. Pracę zawodową współdzieli z zainteresowaniem tematami z obszaru edukacji klimatycznej. Ukończyła studia kompetencyjne „Klimat i Środowisko”, posiada certyfikat moderatora warsztatów Mozaika Klimatyczna. 

Dorota Tanaś-Michalak - LinkedIn

Hanna Pieczyńska rzecznik ZWiK

 

Hanna Pieczyńska

Rzecznik prasowy z zamiłowaniem do szeroko rozumianej komunikacji. Dzięki współpracy z największymi spółkami komunalnymi w mieście komunikacja kryzysowa i relacyjna nie ma dla niej tajemnic. Od 2023 roku reprezentuje Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinie będąc jednocześnie członkiem Zespołu informacji o branży w Izbie Gospodarczej Wodociągi Polskie. Wcześniej przez prawie 8 lat odpowiadała za kontakt z mediami z ramienia Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego i spółek komunikacyjnych. Była rzecznikiem prasowym jednej z największych imprez plenerowych w regionie, co roku jest także członkiem biura prasowego wydarzeń żeglarskich ( Żagle, Finał Regat The Tall Ships Races ) w Szczecinie. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Szczecińskim, zdarza się jej także rola konferansjera. Współpracowała z lokalnym magazynem pisząc teksty o tematyce lifestylowej. Nie lubi siedzieć w miejscu, aktywna w pracy i poza nią.

Hanna Pieczyńska - LinkedIn

justynaoracz

Justyna Oracz

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Aktualnie Head of Communications w agencji WE!RE FANTASY, gdzie zajmuje się komunikacją z mediami w obszarze gamingu oraz influencer marketingu. Aktywna członkini IAB działająca w grupach Gry/Esport, Public Relations oraz Influencer Marketing. Wykładowczyni uczelni wyższych: Collegium Civitas, Uniwersytet Śląski oraz Akademia Leona Koźmińskiego. 

Justyna Oracz - LinkedIn

szatnik filip

 

Filip Szatanik

 Rzecznik Prasowy instytucji publicznych, samorządów, spółek i instytucji komunalnych, Miasta Krakowa, Województwa Małopolskiego, Jaworzna, Kraków 5020. Autor i współautor systemu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej dla Krakowa, strategii kryzysowych. Odpowiedzialny za medialną obsługę m.in EURO 2012 w piłce nożnej, wizyty papieża Benedykta XVI, pogrzebu pary prezydenckiej, szeregu innych ważnych wydarzeń, kampanii promocyjnych i informacyjnych. Twórca mediów samorządowych: telewizja.krakow.pl, telewizja.malopolska. Szef projektu EkoMałopolska, dyrektor ds. edukacji środowiskowej w województwie Małopolskim. Panelista konferencji Forum Ekonomiczne w Krynicy, Kongres Profesjonalistów PR, PR w samorządzie i administracji publicznej. Autor licznych publikacji, wykładowca akademicki.

Filip Szatnik - LinkedIn

Kinga Woźniakowska (2)

Kinga Woźniakowska

Specjalistka public relations – związana z branżą od 7 lat, zdobywała doświadczenie agencyjne, pracując m.in. dla Grupy Inelo, Fujitsu, Capgemini, ERIF BIG czy Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce lub inhouse dla Aflofarm Farmacja Polska.  Obecnie związana zawodowo ze Stavą, współpracująca z agencją Brandscope. Aktualnie także studentka studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego – w kierunku ESG/CSR – cele zrównoważonego rozwoju w strategii firmy. W zakresie jej zainteresowań: odpowiedzialna komunikacja marek, social media – ze szczególnym uwzględnieniem Linkedin, employee advocacy.

Kinga Woźniakowska - LinkedIn

 

Przemysław Wojtasik

 

Przemysław Wojtasik

Piarowiec, prawnik, politolog, absolwent MBA. Rybniczanin, obecnie zamieszkujący Ustroń (od 2018 r.). W branży PR od roku 2008 r. Tworzył działy public relations w kilku agencjach oraz firmach. Zajmuje się kompleksowym doradztwem strategicznym osób, firm, instytucji. Współpracuje także w obszarze marketingu politycznego – zarówno ze względu na zdobyte i posiadane doświadczenie oraz liczne, pozytywne rekomendacje. Obecnie Strateg Marki Miasta Ustroń & PR Manager oraz właściciel PWCG Consulting Group. Na co dzień nowe technologie, medycyna i prawo. W wolnym czasie rower, książki, muzyka, kino, teatr i podróże.

 

Przemysław Wojtasik - LinkedIn

drukuj