PSPR i Rzeczpospolita zapraszają na konferencję PR&Media Days

PSPR i Rzeczpospolita zapraszają na konferencję PR&Media Days

VII edycja konferencji PR&Media Days, która odbędzie się w dniach 19-20 marca br. w Warszawie, to spojrzenie na PR przez pryzmat aktualnych trendów i technologii. W szybko zmieniającym się krajobrazie sukces PR zależy od zrozumienia i integracji tychże. To trendy wywierają znaczący wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw. Pozwalają wykorzystać nowe możliwości rynkowe i zyskać przewagę konkurencyjną, dostosowując się do nowości i nadchodzących wydarzeń. 

W świecie public relations pojawiające się predykcje kształtują zmiany w szerszym krajobrazie społecznym, technologicznym i gospodarczym.

VII edycja PR&Media Days 2024 rozpocznie się panelem dyskusyjnym pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Będzie to, z jednej strony, podsumowanie najważniejszych wydarzeń, kryzysów i trendy roku minionego. Z drugiej predykcja, jak przełożą się one na rok 2024 i na co warto zwrócić uwagę przy „współpracy” z najnowszymi technologiami, których sercem jest obecnie SI.

W panelu moderowanym przez Renatę Poredę z zarządu PSPR swoimi spostrzeżeniami podzielą się członkinie i członkowie Stowarzyszenia:

  • Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach w Krystal Point
  • Marta Soja, Bochenek, członkini PSPR, ekspertka influencer marketingu
  • Elżbieta Czaczyńska, członkini PSPR, Traple Konarski Podrecki & Partners
  • Sebastian Grochala, Manager ds. Marketingu i Komunikacji / Rzecznik Prasowy w Klinikach Neuroradiochirurgii Sp. z o.o. 

Przez pryzmat zaufania, empatii i wiarygodności spojrzymy na rok 2023, który w opinii wielu PR-owców, ludzi od komunikacji korporacyjnej i ekspertów ds. kryzysów był rokiem wymagającym. Będzie to próba odpowiedzi na pytania:

•    Komu zaufać i jak bardzo wierzyć technologiom?
•    Czy dzięki empatii możliwe jest określenie, jak technologie mogą być używane w sposób etyczny i zorientowany na dobro społeczne?
•    Jak dotrzeć do wiarygodnych informacji, by były solidną podstawą dla reputacji? 

 

Konferencja to także najważniejsze trendy PR, które zdefiniują rok 2024. Opowiedzą o nich najlepsi PRowcy i specjaliści ds. komunikacji:

Damian Ziąber o emocjach w Polsce i na świecie a emocjach w polskim PR Anno Domini 2024
Katarzyna Przewęzikowska przeprowadzi nas przez warsztat PR-owca przyszłości
Katarzyna Kopeć-Ziemczyk o tym, dlaczego mediom potrzebny jest dobry PR?
Anna Papka o tym, jak nie wpaść w pułapkę „zieloności”?
Katarzyna Bąkowicz o tym, czy dezinformacja jest wszędzie czyli, jak żyć w epoce fake newsów?
Klara Ufnalewska o tym, czy potrzeby kreują trendy, czy trendy kreują potrzeby?
Tomasz Kułakowski o tym, czy dobrze opowiedziana historia wynosi na szczyt?
Bogusław Chrabota i Jacek Nizinkiewicz o tym, jak platformy społecznościowe weszły w świat informacji?
Przemysław Wardęga o tym, czy rozwój technologii to jeszcze trend, czy już zagrożenie?
Magdalena Brzezińska o tym, jak ochronić reputację w erze polaryzacji i dezinformacji?
Emilia Zakrzewska i Dagmara Tarka o transparentnym influencer marketingu - wytycznych UOKiK.
Kuba Antoszewski o radykalnych innowacjach, cancel culture i życiu poza wyszukiwarką.
Luiza Jurgiel- Żyła o tym, jak zaplanować efektywne działania PR polskiej firmy za granicą?
Sebastian Bykowski o analizie wizerunku oraz efektywności działań media relations w świetle wyzwań stojących przed PR w dobie VUCA i sztucznej inteligencji.
Maciej Krzysztoszek o budowaniu i utrzymaniu zaufania jako elementu PR w czasach kryzysu wartości.

---

DATA: 19-20 marca 2024 r.

MIEJSCE: Muzeum Gazowni Warszawskiej, Seweryna Krzyżanowskiego 7, Warszawa oraz on-line

KOSZT: 2 850 zł za osobę + 23% VAT przy zgłoszeniu do 1 marca; 3 050 zł za osobę + 23% VAT przy zgłoszeniu po 1 marca

 

Więcej informacji oraz zapisy na stronie wydarzenia

Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronat nad wydarzeniem.

 

drukuj