PSPR patronem 19. Kongresu PR i Komunikacji organizowanego przez Puls Biznesu

PSPR patronem 19. Kongresu PR i Komunikacji organizowanego przez Puls Biznesu

W dobie szumu informacyjnego, postprawdy, fake newsów i coraz większej obecności sztucznej inteligencji, zadania stojące przed PR-owcami są coraz bardziej wymagające. Niepewne otoczenie i spowolnienie gospodarcze dodatkowo komplikują sytuację.

W tym kontekście, wspólnie z Pulsem Biznesu zapraszamy na 19. Kongres Public Relations i Komunikacji - doroczne spotkanie działów PR, które odbędzie się w dniach 24‑25 października br. w Warszawie.

Szukaniu odpowiedzi i sposobów jak działać w trudnych czasach, sprzyja tematyka kongresu.

O czym zatem w agendzie?

  • Kompetencje PR-owca nowej ery, czyli jaki jest dobry mix na trudne czasy.
  • Jak skutecznie budować relacje oraz komunikować się z klientami w rozproszonym świecie?
  • Co to znaczy mądre komunikowanie kwestii zrównoważonego rozwoju?
  • Jak stworzyć kampanię społeczną tak, by nie ucichła po pierwszym szumie?
  • „Trudna” komunikacja w dobie zmian oraz restrukturyzacji, czyli jak powinna wyglądać efektywna współpraca PR z HR?
  • Diversity & Inclusion w komunikacji PR-owej to moda czy must have?
  • Tajniki skutecznej komunikacji z dziennikarzami.
  •  

Pełny program, lista prelegentów na stronie konferencje.pb.pl.

 

Organizatorzy zapewniają, że Kongres Public Relations i Komunikacji to:

#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Kilka paneli dyskusyjnych - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami

#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronat nad kongresem.

 

banerek dla partnera kwadrat

 

drukuj