W dobie szumu informacyjnego, postprawdy, fake newsów i coraz większej obecności sztucznej inteligencji, zadania stojące przed PR-owcami są coraz bardziej wymagające. Niepewne otoczenie i spowolnienie gospodarcze dodatkowo komplikują sytuację.
W tym kontekście, wspólnie z Pulsem Biznesu zapraszamy na 19. Kongres Public Relations i Komunikacji - doroczne spotkanie działów PR, które odbędzie się w dniach 24‑25 października br. w Warszawie.
Szukaniu odpowiedzi i sposobów jak działać w trudnych czasach, sprzyja tematyka kongresu.
O czym zatem w agendzie?
- Kompetencje PR-owca nowej ery, czyli jaki jest dobry mix na trudne czasy.
- Jak skutecznie budować relacje oraz komunikować się z klientami w rozproszonym świecie?
- Co to znaczy mądre komunikowanie kwestii zrównoważonego rozwoju?
- Jak stworzyć kampanię społeczną tak, by nie ucichła po pierwszym szumie?
- „Trudna” komunikacja w dobie zmian oraz restrukturyzacji, czyli jak powinna wyglądać efektywna współpraca PR z HR?
- Diversity & Inclusion w komunikacji PR-owej to moda czy must have?
- Tajniki skutecznej komunikacji z dziennikarzami.
Pełny program, lista prelegentów na stronie konferencje.pb.pl.
Organizatorzy zapewniają, że Kongres Public Relations i Komunikacji to:
#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy
#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies
#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż
#Kilka paneli dyskusyjnych - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami
#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronat nad kongresem.