Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem konferencję Digital PR

Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem konferencję Digital PR

Rozwój ery technologii cyfrowych sprawia, że te coraz mocniej obecne są w branży Public Relations. Puls Biznesu wychodzi naprzeciw wyzwaniom, jakimi są m.in. budowanie relacji z markami za pomocą kanałów online i organizuje konferencję Digital PR, której patronuje PSPR.

Już 18 kwietnia br. w Warszawie, w Polonia Palace Hotel, odbędzie się Konferencja Digital PR, której tematem przewodnim są cyfrowe kanały i narzędzia w budowaniu wizerunku marki. Swoimi doświadczeniami podzielą się najlepsi eksperci z branży, którzy opowiedzą nie tylko jak budować skuteczne strategie działań PR w sieci, a także jak skutecznie je realizować. W programie konferencji znalazły się takie zagadnienia jak:

  • z sukcesem przeprowadzać kampanie e-PR-owe oraz prowadzić PR-owe działania cyfrowe w sytuacji ograniczonego budżetu;
  • skutecznie analizować i komunikować pozyskane dane;
  • monitorować reputację i wizerunek marki w kanałach cyfrowych?

W gronie ekspertów i ekspertek znaleźli się:

  • Rafał Gruszkiewicz, kierownik ds. komunikacji Digital &PR RESERVED, LPP
  • Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy, Orange Polska
  • Martyna Olszak-Bachora, head of creative department & PR, Ania Kruk
  • Anna Olszewska, dyrektor departamentu komunikacji, KIR
  • Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku
  • Robert Tarnowski, PR &public affairs manager, Glovo
  • Marta Wojciechowska, senior PR manager, Nutricia

Puls Biznesu w ramach konferencji gwarantuje:

  • różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny;
  • wysoki poziom przekazywanej wiedzy;
  • znakomici prelegenci, którzy podzielą się swoją ekspertyzą i ogromnym doświadczeniem;
  • możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań;
  • imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę.

Więcej szczegółów na stronie wydarzenia

drukuj