Rozwój ery technologii cyfrowych sprawia, że te coraz mocniej obecne są w branży Public Relations. Puls Biznesu wychodzi naprzeciw wyzwaniom, jakimi są m.in. budowanie relacji z markami za pomocą kanałów online i organizuje konferencję Digital PR, której patronuje PSPR.
Już 18 kwietnia br. w Warszawie, w Polonia Palace Hotel, odbędzie się Konferencja Digital PR, której tematem przewodnim są cyfrowe kanały i narzędzia w budowaniu wizerunku marki. Swoimi doświadczeniami podzielą się najlepsi eksperci z branży, którzy opowiedzą nie tylko jak budować skuteczne strategie działań PR w sieci, a także jak skutecznie je realizować. W programie konferencji znalazły się takie zagadnienia jak:
- z sukcesem przeprowadzać kampanie e-PR-owe oraz prowadzić PR-owe działania cyfrowe w sytuacji ograniczonego budżetu;
- skutecznie analizować i komunikować pozyskane dane;
- monitorować reputację i wizerunek marki w kanałach cyfrowych?
W gronie ekspertów i ekspertek znaleźli się:
- Rafał Gruszkiewicz, kierownik ds. komunikacji Digital &PR RESERVED, LPP
- Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy, Orange Polska
- Martyna Olszak-Bachora, head of creative department & PR, Ania Kruk
- Anna Olszewska, dyrektor departamentu komunikacji, KIR
- Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku
- Robert Tarnowski, PR &public affairs manager, Glovo
- Marta Wojciechowska, senior PR manager, Nutricia
Puls Biznesu w ramach konferencji gwarantuje:
- różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny;
- wysoki poziom przekazywanej wiedzy;
- znakomici prelegenci, którzy podzielą się swoją ekspertyzą i ogromnym doświadczeniem;
- możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań;
- imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę.
Więcej szczegółów na stronie wydarzenia