Prawdziwa moda - wszystko o komunikowaniu w branży fashion

Prawdziwa moda - wszystko o komunikowaniu w branży fashion

Rozmowa, która zainteresuje nie tylko fascynatów mody, ale także każdego, kto bacznie śledzi działania najważniejszych polskich oraz globalnych marek odzieżowych, obserwuje influencerów i inspiruje się ich stylem. Webinar z cyklu Akademia PRawdziwy PR jest również dla wszystkich tych, którzy chcieliby dowiedzieć się czegoś więcej o działaniach PR właśnie w tej branży.

  • Co wyróżnia branżę fashion i jakie narzędzia public relations najlepiej się w niej sprawdzają?
  • Na jakie sytuacje kryzysowe musi przygotować się specjalista ds. PR-u modowego? 
  • Jaki wpływ miała pandemia na eventy PR-owe i współpracę?
  • Które działania PR przynoszą najwięcej korzyści markom modowym? 
  • Jak skutecznie prowadzić komunikację w social mediach?
  • Które marki są absolutnymi ,,wymiataczami” w komunikacji modowej?

Już 22.06.2022 o godzinie 17.00  na te i inne pytania odpowie na webinarze pt:"Prawdziwa moda - wszystko o komunikowaniu w branży fashion" Dagmara Tarka - strateżka i ekspertka w dziedzinie public relations. Specjalizuje się w budowaniu skutecznych strategii PR dla brandów z segmentu lifestyle, beauty i fashion.

Doradza w zakresie personal brandingu, tworząc efektywne plany rozwoju dla marki osobistej. Koordynatorka klubu Personal PR i PR Gwiazd w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations. Wykłada PR Modowy i PR lifestylowy dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego.

Spotkanie online poprowadzi Bartek Marcinkowski, a transmisja (w pełni darmowa) będzie dostępna na platformie https://live.polskipr.pl/ dzięki netPR.pl oraz na profilu  Facebook Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego: miejsce zrzeszające studentów zainteresowanych branżą PR i wiążących z nią swoją przyszłość oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations: organizację zawodową działającą nieprzerwanie od 1994 roku i zrzeszającą specjalistów z branży. Partnrami wydarzenia są Stowarzyszenie Agencji Public Relations a technologiczne wspracie zapewnia netPR, grafika: Anna Chlapek.

 

drukuj