Kwietniowy webinar z cyklu Akademia PRawdziwy PR

Kwietniowy webinar z cyklu Akademia PRawdziwy PR

Według badań prowadzonych przez Nielsena, ponad 9 na 10 konsumentów ufa treściom generowanym przez zwykłych użytkowników bardziej niż tradycyjnym reklamom. Co z tego wynika? Bardziej ufamy opiniom innych konsumentów niż temu, co mówią o sobie marki. 

Na ratunek PR-owcom i marketerom przychodzi User Generated Content, czyli wszystkie treści tworzone bezpośrednio przez klientów marek, które wykorzystywane są następnie do prowadzenia narracji o marce. 

Jak wdrożyć User Generated Content do działań marketingowych twojej marki? Jakie płyną z niego korzyści? Czy stwarza jakieś zagrożenie? Jak za pomocą UGC stworzyć wciągająca historię? 

Już 21.04 o godzinie 17:00 na te i inne pytania odpowie nam Hubert Niedzielski, kierownik ds. PR marki Volkswagen oraz koordynator projektu „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce”, dwukrotnie nagrodzonego złotymi statuetkami w XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze”. Temat UGC zostanie przez naszego gościa pokazany na przykładzie strategii komunikacyjnych marek motoryzacyjnych.

Spotkanie online poprowadzi Miłosz Ciekalski z Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego a transmisja (w pełni darmowa) będzie dostępna na platformie live.polskipr.pl dzięki netPR.pl oraz na profilu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Partnerem wydarzenia jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations, a technologiczne wsparcie zapewnia netPRpl, grafika: Anna Chlapek

 

 

drukuj