O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i zmianach na rynku public relations.
XXII Kongres Public Relations już za niespełna osiem miesięcy. Wkrótce organizatorzy opublikują cały program, jednak już teraz znamy nazwiska prelegentów i wiemy, że kluczowym tematem wydarzenia będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie dokonują się w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów zajmujących się public relations. Zapraszamy w dniach 15-16 września do Rzeszowa, na dwa dni pełne inspiracji, integracji i warsztatów ze znakomitymi praktykami.
Kongres to 22 lata niezwykłych spotkań, inspirujących wystąpień, ciekawych warsztatów. Tysiące stron badań naukowych, publikacji akademickich, raportów, ekspertyz - to tylko wybrane elementy z dorobku Kongresu Public Relations. W bieżącym roku, już po raz kolejny odbędzie się spotkanie branży public relations, któremu ponownie patronują organizacje takie jak: Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Organizatorzy zapraszają do udziału w wydarzeniu www.kongrespr.pl wszystkich, którzy zainteresowani są tematami poruszanymi podczas konferencji.
Kolejna edycja naszego wydarzenia to dyskusja o technologiach. Wyzwania, przed którymi stają praktycy public relations dotyczą w dużej mierze właśnie technologicznych aspektów komunikowania. Będziemy mówili o samych narzędziach, ich zastosowaniu, zmianach jakie się w tym zakresie dokonują. Sporo uwagi poświęcimy również cyberbezpieczeństwu, które jest coraz bardziej wymagającym obszarem dla osób zajmujących się komunikowaniem. – wskazuje dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, pomysłodawca i organizator Kongresu.
Gośćmi tegorocznego wydarzenia będą: Maksymilian Pawłowski - Group PR and External Communication Manager, Teknos, Łukasz Borowicz - Menedżer ds. PR, OLX, Tomasz Popielawski - Menedżer ds. PR i Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy Ceramiki Paradyż, Anna Olszewska - Dyrektor Departamentu Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Deniz Rymkiewicz - Rzecznik Prasowy, PR Manager Grupy eSky, Sebastian Grochala - Dyrektor Marketingu i Komunikacji Polskiej Grupy Farmakologicznej S.A. i wielu innych.
Oprócz wystąpień prelegentów, podczas Kongresu zorganizowane zostaną także panele dyskusyjne, w tym jeden poświęcony kwestiom cyberbezpieczeństwa. Jest to jedno z poważniejszych wyzwań stojących obecnie przed praktykami public relations. Zmianom związanym z zabezpieczeniem organizacji towarzyszą również kryzysy, które z niespotykaną dotąd siłą, na skalę której jeszcze kilka lat temu nikt sobie nie wyobrażał, dotykają coraz więcej podmiotów gospodarczych.
Partnerem merytorycznym Kongresu jest Uniwersytet Warszawski. Sponsorem głównym PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Dane do kontaktu:
Dariusz Tworzydło
www.kongrespr.pl