W czasie wydarzenia, którego partnerem jest PSPR, ekspertki i eksperci PR, specjaliści i specjalistki ds. komunikacji pokażą, czy z kryzysem warto walczyć, czy go wykorzystać dla wzmocnienia wizerunku.
Już 22 i 23 lutego na konferencji "PR & Media Days" organizowanej przez Rzeczpospolitą prelegenci opowiedzą między innymi:
- o tym, jak instytucje kultury zamieniają kryzys w szansę - najlepsze praktyki,
- o wyzwaniach komunikacyjnych w trakcie realizacji inwestycji celu publicznego,
- o tym, czy potrzebujemy prostego języka w komunikacji,
- o tym, czy dolewanie oliwy do ognia to dobra strategia na komunikację kryzysową w czasie kryzysu?
W programie szkolenia znalazły się wystąpienia przedstawicielek i przedstawicieli PSPR, w tym z klubu rzeczników prasowych, który działa w ramach stowarzyszenia. Żaneta Czyżniewska, członkini zarządu PSPR opowie o tym, jak instytucje kultury radzą sobie w czasach kryzysu. Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach w Krystal Point, Head of PR & Communications w Stor9 zdradzi, jak zacząć zarządzanie kryzysem. Damian Ziąber, rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, podejmie refleksję nad relacją marki i sfery wartości. Natomiast Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska, na podstawie case study wskaże, dlaczego nie wolno bagatelizować mikrokryzysów.
Na dwudniowe szkolenie pełne dobrych praktyk, studiów przypadku i inspiracji organizatorzy zapraszają:
- Specjalistów PR
- Rzeczników Prasowych
- Pracowników biur prasowych
- Specjalistów działów komunikacji
- Osoby odpowiedzialne za kontakt z mediami
Więcej informacji o konferencji, prelegentach oraz programie znajduje się na stronie: PR&MEDIA DAYS 2022 (rp.pl).