Akademia PRawdziwy PR: Komunikacja wewnętrza w zarządzaniu organizacją

Akademia PRawdziwy PR: Komunikacja wewnętrza w zarządzaniu organizacją

Wewnętrzne public relations w organizacjach to przede wszystkim odpowiednia komunikacja. Ale czym właściwie jest komunikacja wewnętrzna? Jaka jest rola wewnętrznych ‘komunikatorów’?

Niezależnie od tego jakich rozmiarów jest dana firma, każdy zarząd powinien dołożyć wszelkich starań, aby komunikacja wewnętrzna była jak najlepiej rozwinięta. Im lepsza będzie komunikacja między szefem i pracownikami, tym lepsze efekty pracy będzie można zaobserwować. Dodatkowo każdy, kto dobrze czuje się w swojej pracy, będzie mówił o niej dobrze także poza nią. Czy z “ilością” komunikacji wewnętrznej można przesadzić? Czy w każdej firmie komunikacja powinna wyglądać podobnie? Jak czas pandemii wpłynął na komunikację wewnętrzną w różnych organizacjach? Jak rozwinęły się narzędzia do niej?

Na te i inne pytania już 26.01 o godzinie 17.30 odpowie Roksana Obuchowska - Waślicka, członkini zarządu PSPR, specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i executive communications, która doświadczenie zdobywała m.in. w branży IT i finansowej w centrach usług wspólnych. Obecnie odpowiada za globalną komunikację w firmie Merck Business Solutions Europe.

Spotkanie online poprowadzi Anna Chlapek, a transmisja (w pełni darmowa) będzie dostępna na platformie https://live.polskipr.pl/ dzięki netPR.pl oraz na profilu Facebook Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. 

Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz  Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego a partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl. Grafika: Anna Chlapek

Zobacz nagrania z innych spotkań w ramach Akademii PRawdziwy PR: tutaj

drukuj