Akademia PRawdziwy PR: Content marketing w skutecznym komunikowaniu

Akademia PRawdziwy PR: Content marketing w skutecznym komunikowaniu

25 lat temu Bill Gates wygłosił słynne już stwierdzenie - content is king. Przez ćwierć wieku w branży komunikacyjnej zaszło jednak wiele zmian. Czy wciąż możemy mówić, że treści rządzą światem? I co to właściwie znaczy?

Marki prześcigają się w dotarciu do odbiorców. Z ich treściami spotkamy się na każdym kroku, choć często nawet nie zwracamy na nie uwagi. Różnorodność contentu w obecnych czasach jest naprawdę zaskakująca, a możliwość produkowania i promowania treści dzięki mediom społecznościowym - nieograniczona. Co daje markom używanie content marketingu? Z jakimi wyzwaniami mierzą się, by stworzyć treści, które przyciągną uwagę odbiorcy i zapadną mu w pamięci?
 
Te i inne zagadnienia związane z content marketingiem poruszymy już 15 grudnia o 17:00. Na nasze pytania odpowie Renata Poreda, manager ds. komunikacji marketingowej i PR w ASTOR o ponad 15-letnim doświadczeniu w marketingu, public relations, komunikacji, CSR i relacjach z mediami.
 
Spotkanie poprowadzi Ewa Grabek, a transmisja (w pełni darmowa) będzie dostępna na platformie https://live.polskipr.pl/ dzięki netPR.pl oraz na profilu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i w wydarzeniu na FB.
 
Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego: miejsce zrzeszające studentów zainteresowanych branżą PR i wiążących z nią swoją przyszłość oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
 
Zobacz nagrania z innych spotkań w ramach Akademii PRawdziwy PR: tutaj
drukuj