Po letniej przerwie wracamy do bezpłatnych webinarów, podczas których nasi eksperci rozmawiają na różne tematy wokół zajwisk i case studies z branży PR z członkami Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego.
Nowy semestr otrwieramy bardzo aktulanym tematem: "Influencer marketing - skuteczne wykorzystanie i nowe trendy". Marta Szadowiak - CEO agencji Projekt PR, wieloletnia producentka Bloga Forum Gdańsk, ekspertka w dziedzinie PR-u wydarzeń kulturalnych oraz influencer marketingu, opowie, jak powinna wyglądać dobra kooperacja brandu z twórcą internetowym.
W ciągu kilku lat mogliśmy zaobserwować wykształcenie się i rozwój nowego typu liderów opinii - influencerów. Internetowi twórcy stali się wzorem do naśladowania dla wielu (szczególnie młodych) ludzi. Nadziei w influencerach zaczęły upatrywać też różne marki. Obecnie współprace na linii marka-influencer nie dziwią już nikogo. Co więcej - często stają się męczące, a twórcom zarzuca się bycie "słupami reklamowymi". Jak znaleźć złoty środek? Czy influencer marketing ma jeszcze sens, czy może odbiorcy mają już dosyć nieustannych współprac?
Zapraszamy do uczestrnictwa w spotkaniu online 13 pażdziernika o 17.00, które poprowadzi Jaśmina Nowicka z Koła Naukowego PR UW. Transmisja odbędzie się na https://live.polskipr.pl/ oraz na wydarzeniu na Facebooku.
Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
Partnerem wydarzenia jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations, a technologiczne wsparcie zapewnia netPRpl, grafika: Anna Chlapek