Akademia PRawdziwy PR zaprasza na drugi sezon webinarów

Akademia PRawdziwy PR zaprasza na drugi sezon webinarów

Po letniej przerwie wracamy do bezpłatnych webinarów, podczas których nasi eksperci rozmawiają na różne tematy wokół zajwisk i case studies z branży PR z członkami Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego. 

Nowy semestr otrwieramy bardzo aktulanym tematem: "Influencer marketing - skuteczne wykorzystanie i nowe trendy".  Marta Szadowiak - CEO agencji Projekt PR, wieloletnia producentka Bloga Forum Gdańsk, ekspertka w dziedzinie PR-u wydarzeń kulturalnych oraz influencer marketingu, opowie, jak powinna wyglądać dobra kooperacja brandu z twórcą internetowym. 

W ciągu kilku lat mogliśmy zaobserwować wykształcenie się i rozwój nowego typu liderów opinii - influencerów. Internetowi twórcy stali się wzorem do naśladowania dla wielu (szczególnie młodych) ludzi. Nadziei w influencerach zaczęły upatrywać też różne marki. Obecnie współprace na linii marka-influencer nie dziwią już nikogo. Co więcej - często stają się męczące, a twórcom zarzuca się bycie "słupami reklamowymi". Jak znaleźć złoty środek? Czy influencer marketing ma jeszcze sens, czy może odbiorcy mają już dosyć nieustannych współprac? 

Zapraszamy do uczestrnictwa w spotkaniu online 13 pażdziernika o 17.00, które poprowadzi Jaśmina Nowicka z Koła Naukowego PR UW. Transmisja odbędzie się na  https://live.polskipr.pl/  oraz na wydarzeniu na Facebooku.

Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Partnerem wydarzenia jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations, a technologiczne wsparcie zapewnia netPRpl, grafika: Anna Chlapek

 

 

drukuj