Otaczający nas świat się zmienił i postawił przed PR-owcami nieoczekiwane wyzwania. Nowe strategie komunikacyjne, spójna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, wielokanałowość komunikacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach PR-owych, zbudowanie dobrych relacji z dziennikarzami, walka z fake newsami i przygotowanie na potencjalny kryzys, to główne zadania dla PR-owców na nadchodzący czas.
Z myślą o potrzebach i na podstawie bieżących oczekiwań działów PR, już po raz 17. mamy przyjemność zaprosić Cię na jedno z kluczowych spotkań dedykowanych działom Public Relations i Komunikacji, które odbędzie się 12 ‑ 13 października 2021 w Warszawie.
Wśród prelegentów - wielu wybitnych ekspertów - praktyków, którzy w swej codziennej pracy PR-owca inicjują rozmaite nowatorskie rozwiązania- przedstawiciele m.in.: Medicover, Grupy Kapitałowj RAFAKO, Polskiej Grupy Farmaceutycznej, Krajowej Izby Rozliczeniowej, Fortum, Credit Suisse (Poland), Grupy Amica, PEPCO, Orange Polska.
Podczas Kongresu będziemy mówić o tym co najważniejsze dla działów PR, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się doświadczeniami i pomysłami. Dołącz do uczestników i:
- dowiedz się, jak dostosować strategię PR-ową marki do świata po pandemii,
- poznaj kampanie PR z 2021 r., którymi warto się zainspirować,
- naucz się działać efektownie, efektywnie, ale i... zgodnie z prawem,
- sprawdź, jak prowadzić autentyczną, transparentną i spójną komunikację,
- naucz się wykorzystywać możliwości, które daje internetowa społeczność, ale też jak unikać zagrożeń, które niesie,
- przekonaj się, czy plan kryzysowy to "nice to" czy "must have".
Zapoznaj się z program i listą mówców oraz zarejestruj się klikając TUTAJ.
Dla członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations przygotowaliśmy kod rabatowy PSPR10 obniżający cenę o 10%!