Akademia PRawdziwy PR - Jak startup może zaistnieć w mediach?

Akademia PRawdziwy PR - Jak startup może zaistnieć w mediach?

Akademia PRawdziwy PR - PR dla startupu, czyli jak startup może zaistnieć w mediach?

  • W jaki sposób wypromować swój startup?
  • Czy PR jest niezbędny dla jego powodzenia?
  • Jaką strategię komunikacją przyjąć bądąc startupem?

Wyczerpujących odpowiedzi na te i inne pytania udzieli ekspert ze Stowarzyszenia Agencji Public Relations - Grzegorz Hajduk, prezes zarządu w agencji Huge Voice, profesor na Uniwersytecie Rzeszowskim. Nasz gość opowie w jaki sposób promować swój startup i jakie korzyści mogą wypłynąć z dobrego PR dla startupu. 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału w spotkaniu prowadzonym przez Aleksandrę Chylak, członkinię Koła Nukowego PR Uniwersytetu Warszawskiego już 7 maja o godzinie 17.00

Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Partnerem wydarzenia jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations, a technologiczne wsparcie zapewnia netpr.pl

Transmisję będzie można oglądać w wydarzeniu na Facebooku.

 

drukuj