Akademia PRawdziwy PR - PR dla startupu, czyli jak startup może zaistnieć w mediach?
- W jaki sposób wypromować swój startup?
- Czy PR jest niezbędny dla jego powodzenia?
- Jaką strategię komunikacją przyjąć bądąc startupem?
Wyczerpujących odpowiedzi na te i inne pytania udzieli ekspert ze Stowarzyszenia Agencji Public Relations - Grzegorz Hajduk, prezes zarządu w agencji Huge Voice, profesor na Uniwersytecie Rzeszowskim. Nasz gość opowie w jaki sposób promować swój startup i jakie korzyści mogą wypłynąć z dobrego PR dla startupu.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału w spotkaniu prowadzonym przez Aleksandrę Chylak, członkinię Koła Nukowego PR Uniwersytetu Warszawskiego już 7 maja o godzinie 17.00
Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
Partnerem wydarzenia jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations, a technologiczne wsparcie zapewnia netpr.pl
Transmisję będzie można oglądać w wydarzeniu na Facebooku.