Z okazji tygodnia sektora PR dla branży sportowej w PSPR zapraszamy do zapoznania się z sylwetkami członków PSPR wspierających PR-owo sektor sportu, turystyki i rekreacji!
Krzysztof Kaczanowski Dyrektor ds. promocji, turystyki i komunikacji społecznej w jednej z najbogatszych gmin w Polsce, prowadzi własną firmę – Komunikatorzy. Praktyk z dwudziestoletnim doświadczeniem w marketingu politycznym i komunikacji społecznej. Autor i współautor wielu skutecznych kampanii wyborczych – samorządowych i parlamentarnych. Ostatnio odpowiadał za komunikację w Poznańskich Inwestycjach Miejskich, gdzie opracował i wdrożył skuteczny system promocji i komunikacji inwestycji. Absolwent podyplomowych studiów MBA na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej (Warszawa), studiów menedżerskich i public relations na WSB (Poznań, Wrocław). Absolwent Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, (Kraków), Szkoły Liderów prof. Z. Pełczyńskiego (Warszawa). |
LinkedIn: Krzysztof Kaczanowski |
Katarzyna Kopeć-Ziemczyk
Z branżą sportową związana jest już od dekady. Wcześniej jako dziennikarka TVP Sport, później jako rzecznik i doradca Ministra Sportu, PR Manager Stowarzyszenia "Nadzieja na Mundial", a następnie jako szef komunikacji w Polskiej Agencji Antydopingowej. Szkoleniowiec z zakresu komunikacji w instytucjach sportowych i branży blisko związanej ze sportem. Przez kilka miesięcy w Polskiej Organizacji Turystycznej odpowiadała za influencer marketing. Dostrzega duże znaczenie sportu w rozwoju branży turystycznej i odwrotnie.
|
LinkedIn: Katarzyna Kopeć - Ziemczyk |
Agnieszka Kuźma - Filipek Założycielka Agencji Lawenda Public Relations, z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży PR. W agencji koordynuje projekty z branży technologicznej, turystycznej, retail. Wcześniej pracowała 10 lat w Grupie Mostostal Warszawa będącej częścią międzynarodowego koncernu Acciona. Pełniła tam funkcję managera ds. komunikacji oraz rzecznika prasowego. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Ścieżki Europejskiej. Ukończyła również podyplomowe studia public relations na SGH. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, mentorka w programie mentoringowym Szkoły Głównej Handlowej. Pasjonatka komunikacji opartej na głębokim przekonaniu, że każda instytucja ma potencjał do tworzenia dobrego wizerunku i pozyskania najwyższego zaufania swoich klientów. Entuzjazm do działania czerpie z energii dwóch nastoletnich córek i praktyki jogi. Działa społecznie w Komisji NGO OZZ "IP" oraz stowarzyszeniach Klon/Jawor, Nasze Imaginarium.
|
LinkedIn: Agnieszka Kużma Filipek |
Bartosz Milarczyk Posiada blisko 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji, media i public relations. Od 2011 roku, przez 7 lat jako rzecznik prasowy Urzędu m.st. Warszawy, zajmował się bieżącą komunikacją z mediami, nadzorował prace kilkunastoosobowego zespołu prasowego oraz współtworzył strategie działań z zakresu PR urzędu miasta. W latach 2008-11, jako rzecznik prasowy MPWiK w m.st. Warszawie SA odpowiadał za kontakty z mediami oraz przygotowywał i prowadził działania komunikacyjne wielomiliardowych inwestycji realizowanych przez spółkę. Obecnie, będąc wicedyrektorem Stołecznego Biura Turystyki, kieruje promocją Warszawy na arenie międzynarodowej. Z wykształcenia socjolog o specjalności komunikacja zintegrowana - reklama, public relations, branding. Ukończył również podyplomowe studia MBA. Specjalizuje się w opracowywaniu kampanii informacyjnych oraz komunikacji kryzysowej. |
LinkedIn: Bartosz Milczarczyk |
Michał Piotrowski Jako dziennikarz współpracował m.in. z Dziennikiem Bałtyckim i Aktivistem. W latach 2015 - 2017 na antenie Radia Gdańsk prowadził (wraz z Antonim Pawlakiem) audycję literacką. W 2017 roku został rzecznikiem prasowym Marszałka Województwa Pomorskiego, wcześniej przez 10 lat pracował w Biurze Prasowym Urzędu Miejskiego w Gdańsku (m.in. jako p.o. kierownika biura). Jest autorem kilku książek poetyckich, współzałożycielem zespołu muzycznego "Towary Zastępcze". |
|
Maciej Stroiński Spędził 27 lat w mediach w najważniejszych polskich stacjach telewizyjnych jako reporter, wydawca i prowadzący programy informacyjne - prowadziłem m.in. główne wydanie “Wydarzeń” Polsatu. Jako jedyny polski dziennikarz przeprowadził wywiad z księciem Sultanem ibn Salmanem ibn Abd al-Aziz Al Su’ud’em - jednym z synów króla Arabii Saudyjskiej. Maciej Stroiński jest pilotem, posiada uprawnienia do lotów prywatnymi samolotami. Opublikował książkę - reportaż z wyprawy do Rosji, teraz pisze powieść sensacyjną.
|
LinkedIn: Maciej Stroiński |
Marta Szadowiak Strateżka komunikacji/CEO agencji Projekt PR. Na co dzień zajmuje się przede wszystkim public relations wydarzeń kulturalnych oraz szeroko rozumianą strategią komunikacji instytucji samorządowych oraz firm prywatnych. Mistrzyni media relations i budowania relacji z mediami tradycyjnymi. Zdyscyplinowany i inspirujący project manager z bogatym doświadczeniem w event marketingu. Twórczyni projektów: #KoalicjaLetnichFestiwaliLiterackich i #KulturaWCzasachPandemii. Stworzona przez zespół Projekt PR kampania #OddajSerce dla Polskiego Towarzystwa Programów Zdrowotnych została nagrodzona Złotym Spinaczem w 2015 roku w kategorii Social Media. Z kolei w 2020 agencja otrzymała 2 Srebrne Spinacze - za akcję #ZostańzMuzyką w kategorii PR pro bono oraz w partnerstwie z Goyki 3 Art Inkubator za "Największy hybrydowy festiwal literacki w Polsce" w kategorii PR miejsca, miasta lub regionu. Wykładowczyni akademicka, twórczyni kierunków studiów podyplomowych na WSAiB w Gdyni oraz WSB w Gdańsku. Doktorantka w Centrum Badań nad Gospodarką Kreatywną na Uniwersytecie SWPS. Kolekcjonerka wrażeń i przeżyć, smakuje świata podczas podróży dużych i małych. |
LinkedIn:Marta Szadowiak |