Akademia PRawdziwy PR - Jaka jest rola komunikacji w regulowanym sektorze? PR zbrojeniówki, czy to ma sens?
Branża zbrojeniowa to sektor bardzo ważny dla funkcjonowania państwa i jego bezpieczeństwa. Ze względu na wrażliwość materii, działania PR w tym obszarze różnią się od tych z sektora cywilnego.
- W jakim celu i w jaki sposób komunikują firmy branży zbrojeniowej, jednostki wojskowe i służby mundurowe?
- Czy można zainteresować media produkcją amunicji lub poprzez działania influencerów wpłynąć na podpisanie umowy zakupu wozów bojowych dla wojska?
- Czy kryzysy dotykają również ten sektor?
Na te i inne tematy porozmawiamy już 24 marca o 18:00 z Sylwią Kuligowską - dyrektor zarządzającą SCOPE PR, która specjalizuje się w obsłudze PR podmiotów sektora defence oraz security. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Krzysztof Puwalski - oficer rezerwy Jednostki Wojskowej GROM, autor książki "OPERATOR 594".
Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Partnerem wydarzenia jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations, a technologiczne wsparcie zapewnia netpr.pl
Transmisję będzie można oglądać na live.polskipr.pl i w wydarzeniu na Facebooku.