Członkowie PSPR z sektora NGO

Członkowie PSPR z sektora NGO

Z okazji tygodnia sektora PR dla NGO w PSPR zapraszamy do zapoznania się z sylwetkami członków PSPR  wspierających PR-owo organizacje z trzeciego sektora.

 

Krzysztof Dobies

Pasjonat komunikacji, mediów, internetu, ale przede wszystkim ludzi i ich wewnętrznego świata. Pochodzi z pięknej miejscowości Ostróda (określanej perłą Warmii i Mazur), a od lat mieszka w Warszawie. Jego życie zawodowe to świat organizacji pozarządowych, w tym 20 lat pracy w roli rzecznika prasowego i osoby odpowiedzialnej za komunikację Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Swoim doświadczeniem i przemyśleniami dzieli się na blogu - https://rzecznik-prasowy.pl/. Fascynują go relacje międzyludzkie i to, jak na te relacje wpływają emocje. Wyznaje zasadę „po pierwsze - człowiek”. Ze wszystkich form przekazu medialnego najpiękniejszym jest dla niego radio. Energii do codziennego dźwigania rzeczywistości dostarcza mu muzyka. Swój świat natomiast zbudował na fundamencie, jakim jest rodzina, praca i społeczność.

Milkee LCS2

Linkedin: Dobies Krzysztof

Agnieszka Rejer-Mellin

 

Ekspertka ds. komunikacji – doradca Public Affairs, Public Relations i CSR. Założycielka Rejer & Mellin Advisors. Z praktyką doradztwa komunikacyjnego związana nieprzerwanie od 2002 roku. Posiada bogate i różnorodne doświadczenie w kreowaniu wizerunku, planów komunikacyjnych oraz zarządzaniu reputacją organizacji, liderów, usług i produktów. Specjalizuje się w bieżącej komunikacji korporacyjnej z uwzględnieniem kanałów cyfrowych, doradztwie strategicznym oraz zarządzaniu sytuacją kryzysową i procesem wdrażania zmian. Autorka inicjatyw edukacyjno-społecznych, systemowych i CSR w ochronie zdrowia. Doświadczona ekspertka, uczestniczka i realizatorka projektów NGOs oraz dialogu publiczno-prywatnego w ramach tych inicjatyw. Odpowiada za opracowanie i wdrożenie licznych działań PA, PR, edukacyjnych oraz kryzysowych dla czołowych klientów korporacyjnych głównie branż healthcare, food, FMCG oraz sektora infrastrukturalnego i ubezpieczeniowego. Szczególną satysfakcję zawodową czerpie z projektów angażujących społecznie odpowiedzialny biznes.

 

Agnieszka Rejer-Mellin Pion

 LinkedIn: Agnieszka Rejer Mellin

Beata Kwiatkowska

Specjalistka ds. komunikacji społecznej zawodowo związana od dwudziestu lat z sektorem organizacji pozarządowych i instytucjami naukowymi. Pracowała m.in. w portalu ngo.pl, Związku Biur Porad Obywatelskich, Instytucie Badań Strukturalnych. Udzielała wsparcia przy zakładaniu i prowadzeniu kilkuset fundacji i stowarzyszeń. Pracowała nad aktualizacją i rozwojem największej w Polsce bazy organizacji trzeciego sektora (spis.ngo.pl). Jest autorką poradników dotyczących samoorganizacji. Doskonaląc umiejętności w zakresie komunikacji i promocji, ukończyła London School of Public Relations. Na co dzień pracuje jako specjalistka ds. public relations w Biurze Promocji Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (APS) oraz rozwija działalność Centrum Transferu Wiedzy APS Sp. z o.o., pełniąc funkcję prezeski.

Działa społecznie w Komisji NGO OZZ "IP" oraz stowarzyszeniach Klon/Jawor, Nasze Imaginarium.

 

1614117180026

LinkedIn: Beata Kwiatkowska

Anna Orzech

Dyrektorka Komunikacji Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zajmuje się kierowaniem działem komunikacji, tworzeniem społeczności i tym jak ułatwić wspieranie WOŚP za pomocą nowych technologii (29. Finał WOŚP to rekord wpłat na wplacam.wosp.org.pl – 26 mln PLN i eSkarbonce WOŚP - 17 mln PLN)
 
#GirlBoss kolektywu Láska nebeská, z którym współpracuje z licznymi organizacjami pozarządowymi, którym doradza i szkoli w zakresie komunikacji internetowej, employer brandingu w NGO i nowych technologii w działaniach HR.
 
Razem z zespołem zdobywczyni PRotona, 10 nagród w konkursie Złote Spinacze, 2 Złotych Effie oraz wyróżnienia Golden Arrow. 
 
Z III sektorem związana od dwudziestu lat. Od 2010 roku dzięki seminarium The New Media in the Middle East na Uniwersytecie Karola w Pradze fascynuje się wpływem nowych mediów na zmiany społeczne i działania społeczne. 
 
Z wykształcenia i zamiłowania filozofka i socjolożka. Kocha książki i czeską Pragę. Ma słabość do krajów Bliskiego Wschodu.

 

Anna Orzech

LinkedIN: Anna Orzech

Ewelina Puławska

Account Director w Good One PR, gdzie zajmuje się rozwojem agencji i jej reprezentacją na zewnątrz. W zakres jej obowiązków wchodzi doradztwo komunikacyjne i strategiczne, koordynacja prowadzonych przez firmę projektów, zarządzanie zespołem oraz nadzór współpracy z kluczowymi klientami agencji. Odpowiada również za kampanie pro bono, realizowane przez Good One PR w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.

Ewelina Puławska z branżą PR związana jest od ponad 9 lat. Posiada bogate doświadczenie w realizacji kompleksowych kampanii komunikacyjnych. Dotychczas pracowała dla polskich i zagranicznych marek, w tym m.in. dla GO Sport, Subway, Easy Forex, Fundacja Integracja, Intrum Justita, Centrum Odszkodowań DRB, Ultimo, Würth Polska czy Bobby Burger. Jest absolwentką Wydziału Nauk Humanistycznych UKSW, Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie oraz London School of Public Relations, zakończonej międzynarodowym certyfikatem PR.

 

Ewelina Puławska, Good One PR fot  Konrad Werkowicz

Linkedin:  Ewelina Puławska

Anna Kiedrzyńska-Tui

Współzałożycielka i dyrektor operacyjna Propsy PR, pierwszej w Polsce agencji PR dla NGO i projektów społecznych. Posiada ponad ośmioletnie doświadczenie pracy w branży Public Relations w 3 sektorach: administracji publicznej, sektorze prywatnym oraz organizacjach pozarządowych. Współorganizatorka „PR dla NGO” – forum osób działających w PR, komunikacji, promocji, marketingu lub organizacji wydarzeń w trzecim sektorze.

Kulturoznawca i filmoznawca Uniwersytetu SWPS, specjalizuje się w reprezentacji wizerunków kobiet we współczesnym kinie hiszpańskim. Ekspertka w zakresie kreowania wizerunków kobiet w przekazach audiowizualnych. Prelegentka kilku konferencji naukowych dotyczących kultury współczesnej i filmu. Jedna z autorek publikacji „Relacje. Media. Konteksty" wydanej przez Uniwersytet Warszawski (2018 rok). Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na kierunku „Nowe filmoznawstwo" o współczesnym kinie hiszpańskim oraz na studiach licencjackich i magisterskich na kierunku Dziennikarstwo i PR z zakresu Public Relations.

 

ANIA

LinkedIn: Anna Kiedrzyńska - Tui




drukuj