Zastosowanie TikToka w działaniach PR-owych. Czy ma to sens? Przyszłość TikToka

Zastosowanie TikToka w działaniach PR-owych. Czy ma to sens? Przyszłość TikToka

TikTok. Dla jednych niezrozumiałe medium społecznościowe, dla innych szansa na rozwój marki. Która ze stron ma rację?

 
  • Czy działania PR-owe za pośrednictwem TikToka mają sens?
  • Jak znaleźć właściwą grupę odbiorców?
  • Jak przebić się ze swoim contentem i stać się "trendem"?
Na te i inne tematy porozmawiamy już 11 marca z Marcinem Janowskim - CEO i PR Managerem w agencji Space PR, a ponadto pasjonatem mediów społecznościowych i ekspertem od digital marketingu. W rozmowie z Aleksandrą Trendak ekspert opowie nam jakie zastosowania dla branży PR można znaleźć na TikToku, czy podobne działania mają sens, a także które z marek już spróbowały odnaleźć się na tej platformie i jakie miało to skutki.
 
 
 
Zapraszamy!
drukuj