[WEBINARIUM] Odbudowa zaufania po kryzysie

[WEBINARIUM] Odbudowa zaufania po kryzysie

Magazyn "PR Manager" oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizują w 2021 roku cykl bezpłatnych webinariów pod nazwą "PR NIGHT". Każdorazowo z udziałem ekspertów - członków organizacji. Pierwsze ze szkoleń już w marcu. Poprowadzi je Emilia Hahn, założycielka i prezes zarządu agencji PR Hub, która przybliży kampanie edukacyjne jako narzędzie pokryzysowej rehabilitacji zaufania do organizacji lub konkretnej branży.
 
Oficjalny tytuł: "ODBUDOWA ZAUFANIA PO KRYZYSIE WIZERUNKOWYM. Czy kampanie edukacyjne mogą być drogą do skutecznego rozwiązania branżowych problemów?"
 
Termin: 16 marca, godz. 18:00 (przewidziano 60 minut)

  • Twoją branżę dotknął właśnie kryzys zaufania wśród konsumentów?
  • Borykacie się z zarzutami ze strony konkretnych środowisk?
  • W social mediach i tradycyjnych mediach spotykacie się głównie z negatywnymi komentarzami?
  • Na horyzoncie pojawiają się jeszcze prawdopodobne problemy legislacyjne?

Jeżeli chociaż na jedno z tych pytań odpowiadasz TAK (lub przypuszczasz, że możesz napotkać podobne problemy w przyszłości), to ten webinar jest dla Ciebie!
 
O czym będziemy rozmawiać?

DIAGNOZA
Jak skutecznie zdefiniować możliwe branżowe problemy i potencjalne źródła kryzysu.

LEPIEJ ZAPOBIEGAĆ, NIŻ LECZYĆ
Jaką strategię przyjąć, aby skutecznie rozwiązywać sytuacje trudne, zanim przerodzą się w rzeczywisty kryzys.

SKUTECZNA KURACJA
Czyli czego unikać, a jakie działania podejmować, aby wyjść z kryzysu na prostą.

KAMPANIE EDUKACYJNE
Skuteczny lek na całe zło, czy tylko łatwa do obalenia fasada.

ANALIZA PRZYPADKÓW
Czyli kto upadł i leży, a komu udało się podnieść.
 
Który przedstawiciel PSPR podzieli się wiedzą?
 
Prelegentka: Emilia Hahn

Założycielka i Prezes Zarządu agencji PR Hub. Posiada ponad 21 lat doświadczenia w projektowaniu i realizacji kampanii komunikacyjnych dla największych międzynarodowych korporacji. Specjalizuje się w kampaniach z obszaru żywienia i zdrowia, edukacyjnych, a także komunikacji kryzysowej, strategii CSR oraz public affairs. Laureatka dwóch Złotych Spinaczy w kategorii komunikacji kryzysowej, w tym pierwszego Złotego Spinacza Dekady za projekt „Tiger jest tylko jeden” dla Fundacji Równe Szanse Dariusza „Tiger” Michalczewskiego. Z jej inicjatywy, w ramach PR Hub, realizowane są autorskie projekty edukacyjne projektowane we współpracy z Wydziałem Nauk o Zdrowiu WUM. Należy do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, w ramach którego prowadzi Klub Public Affairs.
 
Zapisy na szkolenie: www.prnight.pl
drukuj