[Webinarium] - PSPR, Uniwersytet Warszawski i SAPR ruszają z Akademią PRawdziwy PR

[Webinarium] - PSPR, Uniwersytet Warszawski i SAPR ruszają z Akademią PRawdziwy PR

Już 25 lutego br. odbędzie się pierwsze webinarium otwierające roczny cykl spotkań poświęcony tematyce public relations realizowany w ramach Akademii Prawdziwy PR. Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizuje go  we współpracy ze Stowarzyszeniem Agencji Public Relations i Kołem Naukowym Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego. 

Podczas pierwszego webinarium prowadzonego przez ekspertkę PSPR Martę Szadowiak porozmawiamy o wpływie epidemii na działania PR-owe w sektorze kultury i w event marketingu. 

Akademia PRawdziwy PR ma na celu propagowanie wiedzy z zakresu public relations i etycznych postaw w tej dziedzinie. W ramach Akademii zorganizowanych zostanie 16 bezpłatnych webinariów poświęconych tematyce PR. Do udziału w projekcie zapraszani są członkowie PSPR, SAPR, przedstawiciele branży PR i studenci. Każdy, kto chce dowiedzieć się czym jest PRawdziwy PR może wziąć udział w bezpłatnym webinarium, który będzie transmitowany na żywo w social mediach i na stronie PSPR. 

Wydarzenie będzie transmitowane pod adresem http://live.polskipr.pl/ oraz na FB https://fb.me/e/24MODOdf6 

“W ostatnim czasie obserwujemy liczne nadużycia związane z błędnym pojmowaniem public relations. Wiele osób nie wie na czym właściwie polega praca PR-owców, a ponieważ nie znajduje odpowiedzi na to pytanie zaczyna wierzyć w funkcjonujące mity na temat branży. Dlatego postanowiliśmy w 2021 uruchomić cykl 16 webinariów poświęconych tematyce public relations, które poprowadzą eksperci PSPR i SAPR. Współorganizatorem wydarzenia są studenci z  Koła Naukowego Public Relations UW. Cykl webinarów będzie realizowany przez cały 2021 rok i skierowany jest zarówno do profesjonalistów public relations, jak i do studentów, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę w tej branży. Projekt już teraz cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem i jesteśmy szczęśliwi, że istnieje wśród naszych członków tak duża chęć dzielenia się wiedzą. Jest to także pierwszy wspólny projekt realizowany we współpracy z nowo powstałym SAPR oraz Kołem Naukowym Public Relations UW - komentuje Emilia Zakrzewska, wiceprezes PSPR oraz inicjatorka projektu.  

Edukacja z zakresu świadczenia profesjonalnych usług public relations to jeden z kluczowych aspektów działalności SAPR, dlatego bez wahania zdecydowaliśmy się na współpracę przy tym projekcie. Uczestnicy webinarów będą mieć możliwość nie tylko poznania meandrów profesjonalnej komunikacji, ale także porozmawiać z właścicielami agencji PR o standardach obsługi klientów. Ta wiedza może być szczególnie przydatna dla osób, które swoją przyszłość wiążą z pracą w zespołach agencyjnych.” - powiedziała Karolina Borkowska - Bylicka, członek zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. 



drukuj