Zapraszamy do zapoznania się z sylwetkami członków PSPR osób reprezentującymi sektor technologii, IT i telekomunikacji.
Agnieszka Burzyńska Strateg i trener Public Relations z ponad 20-letnim doświadczeniem. Przedsiębiorca i właściciel agencji pr studio PRowokacja. Wraz z agencyjnym zespołem przeprowadziła kilkaset kampanii wizerunkowych skierowanych zarówno do rynku B2B, jak i B2C. Specjalizuje się w komunikacji marek technologicznych, telekomunikacyjnych, energetycznych, technicznych, lifestylowych i z obszaru kultury. Współtwórczyni spotkań dla łódzkiego środowiska public relations i marketingu „PR Talks Łódź”. Najpiękniejsze projekty zrealizowała pro bono dla Fundacji Gajusz, Stowarzyszenia Łódzkie Hospicjum dla Dzieci Łupkowa oraz Stowarzyszenia Wsparcia Społecznego „Ja-Ty-My”. |
Linkedin: Agnieszka Burzyńska |
Krystian Cieślak
Dyrektor zarządzający agencji Remarkable Ones specjalizującej się w PR dla firm technologicznych. Wykładowca public relations. Doświadczony mąż, ojciec, i biegacz oraz początkujący piekarz.
|
LinkedIn: Krystian Cieślak |
Piotr Domański Communication Expert w Visa, wcześniej pracował w zespołach PR m.in. Orange Polska, Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz wrocławskiej agencji PRtime. Obecnie skupiony na projektach związanych z public relations w kanałach cyfrowych i thought leadership. Posiada doświadczenie w budowie relacji z mediami, PR produktowym, public affairs i projektach CSR. Lubi, gdy komunikacja prowadzona jest w sposób przystępny i pobudzający wyobraźnię, szczególnie wtedy gdy mowa o technologii, której jest fanem (zawodowo i prywatnie).
|
LinkedIn: Piotr Domanski |
Wojciech Jabczyński Od 2008 roku jest rzecznikiem Orange Polska. Z branżą PR związany od 1999 roku. Wcześniej przez 5 lat był dziennikarzem i redaktorem Gazety Wyborczej. Realizował wiele projektów z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i zarządzania kryzysowego. Jeden z pierwszych rzeczników, który w Polsce prowadził blog firmowy. Entuzjasta wykorzystania social mediów w komunikacji i PR.
|
Linkedin: Wojciech Jabczyński |
Agnieszka Kuźma-Filipek Założycielka Agencji Lawenda Public Relations, z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży PR. W agencji koordynuje projekty z branży technologicznej, turystycznej, retail. Wcześniej pracowała 10 lat w Grupie Mostostal Warszawa będącej częścią międzynarodowego koncernu Acciona. Pełniła tam funkcję managera ds. komunikacji oraz rzecznika prasowego. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Ścieżki Europejskiej. Ukończyła również podyplomowe studia public relations na SGH. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, mentorka w programie mentoringowym Szkoły Głównej Handlowej. Pasjonatka komunikacji opartej na głębokim przekonaniu, że każda instytucja ma potencjał do tworzenia dobrego wizerunku i pozyskania najwyższego zaufania swoich klientów. Entuzjazm do działania czerpie z energii dwóch nastoletnich córek i praktyki jogi.
|
LinkedIn: Agnieszka Kuzma-Filipek |
Michał Krasiuk Pochodzący z Ukrainy doradca ds. komunikacji z 17-letnim doświadczeniem. Ma na koncie ponad 100 skutecznie zrealizowanych projektów w obszarach public affairs, komunikacji korporacyjnej, marketingowej i politycznej. Od 5 lat działa w Polsce jako doradca dla firm z branż spożywczej, przemysłu morskiego, nowych technologii i energii odnawialnej, NGO i samorządów. Współpracował m. in. ze Stocznią Gdańską. Doradzał zarządowi spółki, wspierał komunikacyjnie negocjacje prywatnego inwestora ze Skarbem Państwa, koordynował relacje zewnętrzne i wewnętrzne, tworzył w polskich i zagranicznych (np. Bloomberg i Reuters) mediach wizerunek firmy jako integratora krajowego łańcucha dostaw dla energetyki wiatrowej.
|
LinkedIn: Michał Krasiuk |
Olaf Krynicki Żyjemy w nieustającej zmianie, dlatego osoby od komunikacji osoby z umiejętnościami opowiadania historii i włączania ich w nią, czy też osoby od komunikacji wielo- lub przynajmniej dwukierunkowej są w organizacjach niezbędne i coraz bardziej pożądane. Ich nie da zastąpić się botami czy robotami. To nie zawsze jest oczywiste, a świat przyspiesza i często niestety wyklucza. Jak sam mówi – rola wielokierunkowego rzecznika jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. I to jeden z wielu powodów dla których dołączył do PSPR. Poza tym rzecznik nowych technologii, nie tylko z racji miejsca pracy. Uważa, że będą one miały coraz większy, ale przede wszystkim dobry wpływ na nasze codzienne życie i dlatego tak istotne jest, aby były nie tylko dostępne, ale i powszechnie zrozumiałe. Jego zdaniem wszystko co online, bezsprzecznie w każdej dziedzinie, będzie zastępowało to co jest offline. Za cel stawia sobie wzmacnianie roli rzeczników w organizacjach, nie tyle rzeczników firmy co rzeczników spraw klientów. |
LinkedIn: Olaf Krynicki |
Dominik Modrzejewski PR Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu komunikacją korporacyjną i strategiczną dla firm z sektora finansowego i technologicznego. Pracował m.in. dla PKO Banku Polskiego, Paypala, MCI Capital i Ingenico. Obecnie kieruje zespołem odpowiedzialnym za PR i Community Relations na rynkach międzynarodowych w firmie GOG należącej do Grupy CD PROJEKT. Absolwent prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz ekonomii w Szkole Głównej Handlowej. Blisko półtora roku spędził w australijskim Melbourne, gdzie studiował informatykę i poznawał uroki fauny i flory na Antypodach. |
LinkedIn: Dominik Modrzejewski |
Kinga Podraza-Myszkowska PR Manager w firmie telekomunikacyjnej INEA z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarach public relations, komunikacji, mediów społecznościowych, event marketingu. Ekspertka ds. komunikacji w Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe, międzynarodowym think tanku, który zajmuje się promocją strategicznej filantropii w CEE. Kinga swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji public relations Prelite. Była również redaktor naczelną magazynu i portalu poświęconego tematyce komunikacji „Piar.pl”. Wykłada na studiach podyplomowych „Public relations” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Z wykształcenia jest ekonomistką. W 2019 roku otworzyła na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu przewód doktorski o tematyce „Rola działań informacyjnych w gospodarce senioralnej”. Prywatnie szczęśliwa żona i matka trójki synów. |
LinkedIn: Kinga Podraza - Myszkowska |
Magda Partyka Urodzona w Krakowie, wychowana w Austrii i Czechach. Ukończyła stosunki międzynarodowe w czeskiej Pradze i holenderskim Enschede. Swoją przygodę z PR rozpoczęła w chińskim koncernie Huawei, od września 2019 kontynuuje "chińskim szlakiem" w firmie Oppo, pełniąc rolę Senior PR Managera na Europę centralną i wschodnią. |
LinkedIn: Magda Partyka |
Renata Poreda Filolog, PRowiec, pasjonatka wszelkich form komunikacji, m.in. za którą odpowiada w ASTOR. Absolwentka podyplomowych studiów w zakresie Public Relations (UJ) oraz Marketingu w sieci (WSE im. ks. J. Tischnera). Ukończyła również prestiżowy program brytyjskiego instytutu „The Chartered Institute of Marketing, prowadzony w Polsce przez Questus – akredytowane centrum egzaminacyjne. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w marketingu, public relations, komunikacji i relacjach z mediami. Zawodowo interesuje się marką osobistą. Fascynują ją rozmowy z ludźmi, głównie w formie wywiadów. Prowadzi jako konferansjer gale i konferencje. Jest też autorką konceptów kreatywnych kampanii komunikacyjnych. Zwolenniczka nurtu komunikacji empatycznej i nastawionej na autentyczne historie. Obecnie pracuje w ASTOR, firmie, której celem jest wprowadzić firmy produkcyjne w świat Przemysłu 4.0 dzięki automatyzacji, robotyzacji i digitalizacji.Redaktor naczelna pisma Biznes i Produkcja adresowanego dla kadry kierowniczej i zarządzającej w firmach produkcyjnych.Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, gdzie zainicjowała i zorganizowała jedną z edycji PR Regionów. Prywatnie interesuje się psychologią, szczególnie behawioralną, motoryzacją, biografiami i kuchennymi eksperymentami. Uwielbia góry i rower. Biega. |
LinkedIn: Renata Poreda |
Paweł Poręba Od początku kariery zawodowej związany z pracą dla dużych korporacji w sektorze energetycznym, finansowym, informatycznym, a także międzynarodowych kancelarii prawniczych oraz instytucji publicznych. Specjalizuje się w działaniach media relations, komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem nowych przepisów prawnych oraz rozwiązań informatycznych dla biznesu oraz sektora publicznego. |
LinkedIn: Poręba Paweł |
Nell Przybylska Dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem. Obecnie odpowiada za strategię oraz komunikację fundacji Digital Polska. Doświadczenie dziennikarskie zdobyła pracując m.in. w Teleexpressie i Panoramie TVP. Fascynacja tematyką ekonomiczną to zasługa pracy w TVN CNBC. Od 2013 roku związana była z Grupą Onet-RASP. Pracując w redakcji Onet Biznes, prowadziła między innymi autorski program o finansach osobistych. Współpracowała także z Forbes.pl. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Studiowała także na Moskiewskim Państwowym Uniwersytecie Lingwistycznym. Ukończyła podyplomowe studia z Systemu Finansowego i Polityki Monetarnej w Polskiej Akademii Nauk i Narodowym Banku Polskim. Zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii, AI i 5G to wynik pracy w Fundacji Digital Poland. |
LinkedIn: Przybylska Nell |
Agnieszka Sobucka Menedżer ds. Komunikacji i PR, Rzecznik Prasowy, w Emitel od 1 grudnia 2019. Konfucjusz powiedział: „Wybierz pracę, którą kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w Twoim życiu”. Public relations i komunikacja to jej zawód i pasja od prawie 19 lat. W czasie studiów o specjalizacji public relations, prowadzonej przez Andrzeja Drzycimskiego zaczęła pracę w biurze prasowym jednego z najpopularniejszych amerykańskich fast – foodów. Miała tam okazję przekonać się na czym polega zawód rzecznika prasowego i zrozumiała, że to praca dla niej. Późniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała zajmując się PR i komunikacją w PZU (prawie 9 lat), a następnie u innych międzynarodowych ubezpieczycieli. Przed dołączeniem do obecnego pracodawcy firmy Emitel, odpowiadała za komunikację w PGE EJ 1 – spółce, której zadaniem będzie wybudowanie pierwszej polskiej elektrowni jądrowej na Pomorzu. W Emitel odpowiada za bieżące kontakty spółki z mediami i obecność spółki w mediach. Przygotowuje komunikaty prasowe, teksty na stronę www, odpowiada za udział przedstawicieli Emitel w konferencjach i wydarzeniach branżowych. |
LinkedIn: Sobucka Agnieszka |
Agnieszka Rejer - Mellin Doradca Public Affairs, Public Relations i CSR z praktyką od 2002 roku. Ekspertka o bogatym i różnorodnym doświadczeniu komunikacyjnym w kreowaniu i zarządzaniu wizerunkiem oraz reputacją organizacji, usług oraz produktów. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, doradztwie strategicznym, zarządzaniu sytuacją kryzysową i wdrażaniem procesu zmian. Zaangażowana w działania komunikacyjne branży MedTech. Głównie w obszarze usług telemedycznych nowej generacji, innowacyjnych rozwiązań mobilnych pozwalających zdalnie monitorować stan pacjenta, diagnostyki obrazowej 3D i MR oraz wykorzystania Big Data i AI w branży medycznej. Założycielka Rejer & Mellin Advisors. |
LinkedIn: Agnieszka Rejer Mellin |