Jak teraz uczy się public relations na wyższych uczelniach? I dlaczego nie jest to model idealny? Czego oczekują od absolwentów pracodawcy, a czego - uczelnie od studentów? Jak sprawić, by studia PR-owe były atrakcyjne, by trafiali na nie zaangażowani, otwarci i ciekawi ludzie?
Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas dyskusji, organizowanej w ramach tygodnia sektorowego “PR dla nauki – nauka dla PR” Polskiego Stowarzyszenia Public Relations już 11 lutego o 14:00 na stronie live.polskipr.pl.
Naszymi gośćmi będą przedstawiciele trzech środowisk. Środowiska akademickiego – ci, którzy układają programy studiów, rekrutują, uczą studentów, badają public relations i przekazują swoją wiedzę młodszym pokoleniom. Ale także pracodawcy, którzy zderzają się z efektami kształcenia - z tym, co student przynosi z akademii. I wreszcie – studenci, którzy próbują się odnaleźć w tych dwóch, często wciąż mocno odrębnych, światach.
W debacie wezmą udział: Magdalena Biedrzycka-Doliwa (Deloitte), Emilia Hahn (agencja PR Hub), Wojciech Jabczyński (Orange), Karina Stasiuk-Krajewska (Uniwersytet SWPS we Wrocławu), Agnieszka Marzęda (UW), Dariusz Tworzydło (UW, SAPR), Łukasz Dziedzic (agencja PRC Holding) oraz studenci Aleksandra Rastawicka i Krzysztof Nadratowski z Koła Naukowego Strefa PR oraz Ewa Grabek oraz Szymon Dziewięcki z Koła Naukowego Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.
Spotkanie transmitowane będzie online na stronie live.polskipr.pl oraz na FB Polskiego Stowarzyszenia Public Relations 11 lutego o godzinie 14:00.
Serdecznie zapraszamy!