Zapraszamy do zapoznania się z sylwetkami członków PSPR osób reprezentującymi sektor przemysłu i infrastruktury.
Monika Kantowicz-Gdańska Ekspert employer branding i komunikacji wewnętrznej – konsultant, trener, projektant badań opinii pracowników. Jest jedną z pionierek employer brandingu w Polsce. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Realizuje projekty doradcze dla firm z różnych branż (m.in. doskonalenie komunikacji wewnętrznej, badanie i doskonalenie wizerunku pracodawcy). Tworzy i realizuje programy szkoleniowe – rozwija kompetencje komunikacyjne najwyższej kadry kierowniczej, menedżerów i zespołów. Przygotowuje liderów do komunikowania w kryzysie i zmianie, również w przestrzeni zdalnej. Bada opinie pracowników i doradza w zakresie doskonalenia organizacji. W pracy wykorzystuje metody coachingu grupowego i indywidualnego, techniki pracy z obrazem, Action Learning oraz inne wysoce angażujące narzędzia. Pracowała m.in. dla Toyota Motor Manufacturing Poland, Eaton, Valeo, IBM, Grupy Eurocash, Sherwin-Williams, Alfa Laval, Polkomtel (Plus), ING Bank, IDEA Bank, EnerSys, ABB. |
Linkedin: Monika Kantowicz Gdanska |
Michał Krasiuk Pochodzący z Ukrainy doradca ds. komunikacji z 17-letnim doświadczeniem. Ma na koncie ponad 100 skutecznie zrealizowanych projektów w obszarach public affairs, komunikacji korporacyjnej, marketingowej i politycznej. Od 5 lat działa w Polsce jako doradca dla firm z branż spożywczej, przemysłu morskiego, nowych technologii i energii odnawialnej, NGO i samorządów. Współpracował m. in. ze Stocznią Gdańską. Doradzał zarządowi spółki, wspierał komunikacyjnie negocjacje prywatnego inwestora ze Skarbem Państwa, koordynował relacje zewnętrzne i wewnętrzne, tworzył w polskich i zagranicznych (np. Bloomberg i Reuters) mediach wizerunek firmy jako integratora krajowego łańcucha dostaw dla energetyki wiatrowej. |
LinkedIN: Michał Krasiuk |
Agnieszka Kuźma-Filipek Założycielka Agencji Lawenda Public Relations, z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży PR. W agencji koordynuje projekty z branży technologicznej, turystycznej, retail. Wcześniej pracowała 10 lat w Grupie Mostostal Warszawa będącej częścią międzynarodowego koncernu Acciona. Pełniła tam funkcję managera ds. komunikacji oraz rzecznika prasowego. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Ścieżki Europejskiej. Ukończyła również podyplomowe studia public relations na SGH. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, mentorka w programie mentoringowym Szkoły Głównej Handlowej. Pasjonatka komunikacji opartej na głębokim przekonaniu, że każda instytucja ma potencjał do tworzenia dobrego wizerunku i pozyskania najwyższego zaufania swoich klientów. Entuzjazm do działania czerpie z energii dwóch nastoletnich córek i praktyki jogi. |
LinkedIn: Agnieszka Kuzma-Filipek
|
Renata Poreda Filolog, PRowiec, pasjonatka wszelkich form komunikacji, m.in. za którą odpowiada w ASTOR. Absolwentka podyplomowych studiów w zakresie Public Relations (UJ) oraz Marketingu w sieci (WSE |
LinkedIn: Renata Poreda |
Cyprian Maciejewski Strateg PR i rzecznik z kilkunastoletnim doświadczeniem – zarówno po stronie klienta jak i agencji. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Pracuje w gdańskim magistracie oraz jako niezależny doradca, szkoleniowiec. Jest jurorem branżowych nagród i regularnie publikuje w mediach specjalistycznych. Wcześniej odpowiadał za PR i edukację ekologiczną w spółce samorządowej. Specjalizuje się w komunikowaniu i budowaniu relacji z otoczeniem dla takich branż przemysłowych jak energetyka, gospodarka odpadami, budownictwo infrastrukturalne czy ciepłownictwo. Przygotowywał dla nich i wdrażał strategie oraz plany PR zewnętrznego, a także komunikacji kryzysowej. |
|
Dominika Manowska Na co dzień pracuje jako specjalista ds. marketingu i komunikacji w firmie zajmującej się dystrybucją źródeł energii odnawialnej dla domu i biznesu. Pasjonatka zagadnień z obszaru komunikacji wewnętrznej i employer brandingu. Uwielbia organizować wszelkiego rodzaju imprezy i konkursy. Pomysłowość, kreatywność, energia, pogoda ducha oraz stała potrzeba doskonalenia zawodowego, to jej główne cechy. W PR fascynuje ją kontakt z ludźmi, realizowanie ciekawych projektów i znajdowanie kreatywnych rozwiązań.
|
LinkedIn: Dominika Manowska |
Agnieszka Rejer - Mellin Doradca Public Affairs, Public Relations i CSR z praktyką od 2002 roku. Ekspertka o bogatym i różnorodnym doświadczeniu komunikacyjnym w kreowaniu i zarządzaniu wizerunkiem oraz reputacją organizacji, usług oraz produktów. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, doradztwie strategicznym, zarządzaniu sytuacją kryzysową i wdrażaniem procesu zmian. Autorka działań kryzysowych dla sektora infrastrukturalnego w kategorii: drogownictwo. Założycielka Rejer & Mellin Advisors.
|
LinkedIn: Agnieszka Rejer - Mellin |
Aleksandra Sobczak-Spasiuk PR Manager na rynek międzynarodowy w MSA Safety. Pracę w tej firmie zaczęła na początku lutego 2020 roku, więc obecna sytuacja rzuciłą ją od razu na głęboką wodę. Wcześniej przez wiele lat łączyła obowiązki PR z marketingiem w branży: sprzętu medycznego, logistycznej i farmaceutycznej. Jest absolwentką studiów doktoranckich Akademii Leona Koźmińskiego. W jej obszarze zainteresowań badawczych jest budowa reputacji spółek giełdowych. Kolekcjonuje plakaty filmowe „Polskiej Szkoły Plakatu”. Jeździ konno i więcej czasu mogę poświęcać genealogii.
|
LinkedIn: Sobczak-Spasiuk Aleksandra |
Dariusz Tworzydło Dr hab., prof. UW, kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prezes zarządu EXACTO sp. z o.o. a także prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Autor blisko 260 artykułów naukowych i publicystycznych dystrybuowanych w Polsce i za granicą. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, były członek Rady Etyki Public Relations. Honorowy członek PSPR. |
LinkedIn: Dariusz Tworzydło |
Patryk Wojcieszek PR Manager związany z agencją Komunikacja Plus PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i działaniach z zakresu media relations oraz social media, które wykorzystuje w budowaniu wizerunku marek. Realizował projekty komunikacyjne dla klientów z sektorów energetycznego, transportowego i nieruchomości. Współpracował z sektorem publicznym. Jako wykładowca prowadził zajęcia z zakresu public relations na Uniwersytecie Wrocławskim. Jest pomysłodawcą i współorganizatorem Marketing Inspire spotkań profesjonalistów związanych z marketingiem i komunikacją. Biegacz, który w wolnych chwilach przygotowuje się do triathlonu. |
LinkedIn: Patryk Wojcieszek |