Prezentujemy sylwetki członków i członkiń PSPR działających w branży PR w sektorze spożywczym i HoReCa.
Andrzej Czech Od 11 lat związany z branżą komunikacji - dyrektor zarządzający i właściciel Sfery Group – agencji PR i content marketingu z Wrocławia. Specjalizuje się we wdrażaniu programów komunikacji dla klientów z branży wnętrzarskiej, spożywczej/FMCG oraz finansowej. Doświadczony trener komunikacji i sprzedaży. Wcześniej związany z branżą finansową – kierował departamentem sprzedaży w Santander Consumer Bank oraz był członkiem Zarządu Banku Współpracy Europejskiej. Jest autorem wielu publikacji na temat komunikacji w prasie branżowej. Pasjonat motoryzacji, fotografii i wszystkiego, co jest związane z Australią. |
Linkedin: Andrzej Czech |
Emilia Hahn Założycielka i prezes zarządu agencji PR Hub. Posiada ponad 21 lat doświadczenia w projektowaniu i realizacji kampanii komunikacyjnych dla największych międzynarodowych korporacji. Specjalizuje się w kampaniach z obszaru żywienia i zdrowia, edukacyjnych, a także komunikacji kryzysowej, strategii CSR oraz public affairs. Laureatka dwóch Złotych Spinaczy w kategorii komunikacji kryzysowej, w tym pierwszego Złotego Spinacza Dekady za projekt „Tiger jest tylko jeden” dla Fundacji Równe Szanse Dariusza „Tiger” Michalczewskiego. Z jej inicjatywy, w ramach PR Hub, realizowane są autorskie projekty edukacyjne projektowane we współpracy z Wydziałem Nauk o Zdrowiu WUM. W Polskim Stowarzyszeniu Public Relations prowadzi Klub Public Affairs, a także jest członkiem Rady Pracodawców i Interesariuszy Zewnętrznych Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Zasiada w Radzie Programowej Stowarzyszenia Agencji Public Relations. W 2019 roku rozpoczęłą studia podyplomowe na kierunku Psychodietetyka. |
LinkedIN: Emilia Hahn |
Joanna Kowalska - Cherek Twórczyni i Prezes Zarządu N42 Concept Agency, a także marki odzieżowej Atelier N42. Zajmuje się komunikacją biznesową i personal brandingiem. Specjalizuje się w strategii biznesowej, komunikacji handlowej, wprowadzaniu nowych marek na rynek. Absolwentka filologii polskiej na UKW, ekonomicznych studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i kursu Strategic Leadership Academy organizowanego przez ICAN Institute. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Branży Eventowej, Polskiego Forum Biznesu. Współpracuje z takimi markami, jak IKEA, Marwit, Wiśniowski, AKPO czy Lek-AM. |
LinkedIn: Joanna Kowalska-Cherek |
Joanna Neumann Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. A jeśli czegoś się nie da, to zrobi tak by się dało. I udowodni, że się da. Na co dzień opowiada historie ludzkie obrazami filmowymi, a własne w brulionach w kratkę i linie. Ukończyła polonistykę oraz studia z komunikacji PR na Uniwersytecie Ekonomicznym. Kontynuuje doktorat z zakresu komunikacji w internecie. W 2020 roku zdobyła, wraz ze współzałożycielką, nagrodę dla portalu koniecpol.info (Super Samorząd 2020 - Masz Głos). Dziennikarstwo towarzyszy jej od czasów liceum. Od ponad 10 lat związana z marketingiem i public relations. Specjalista ds. komunikacji, digitalPR, SEO, SEM, webwrittingu i copywrittingu. Pierwsze kroki stawiała w branży nieruchomości oraz agencjach reklamowych. Po ponad 10-letniej pracy etatowej założyła własną agencję digitalowo - storytellingową - No Future. Wróciła także do telewizji, by pracować jako reporter i wydawca programowy. Obecnie jest wydawcą programów lifestylowych oraz autorem cyklu felietonów o książkach i grach planszowych. Dziennikarz medyczny i społeczny. Produkcja telewizyjna nie ma przed nią tajemnic. Przez pięć lat budowała wizerunek nowej sieci hoteli - Hotel Prime oraz sieci hosteli - Twój Hostel. Do dziś pozostaje konsultantem ds. wizerunku dla hoteli czy restauracji w ramach współpracy z innymi agencjami czy podmiotami gospodarczymi. Dodatkowo pomaga mniejszym polskim firmom takim jak producenci przypraw w ich rozwoju - szczególnie w kierunku e-commerce i prezentacji medialnej. |
LinkedIn: Joanna Neumann |
Ewelina Puławska Account Director w Good One PR, gdzie zajmuje się rozwojem agencji i jej reprezentacją na zewnątrz. W zakres jej obowiązków wchodzi doradztwo komunikacyjne i strategiczne, koordynacja prowadzonych przez firmę projektów, zarządzanie zespołem oraz nadzór współpracy z kluczowymi klientami agencji. Z branżą public relations związana od ponad 9 lat. Posiada bogate doświadczenie w realizacji kompleksowych kampanii komunikacyjnych. Dotychczas pracowała dla polskich oraz zagranicznych marek FMCG i HoReCa, w tym m.in. Subway, Bobby Burger, Manufaktura Czekolady Chocolate Story czy Finlandia Vodka. Jest absolwentką Wydziału Nauk Humanistycznych UKSW, Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie oraz London School of Public Relations, zakończonej międzynarodowym certyfikatem PR.
|
LinkedIn: Ewelina Puławska |
Agnieszka Rejer-Mellin Doradca Public Affairs, Public Relations i CSR z praktyką od 2002 roku. Ekspertka o bogatym i różnorodnym doświadczeniu komunikacyjnym w kreowaniu i zarządzaniu wizerunkiem oraz reputacją organizacji, usług oraz produktów. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, doradztwie strategicznym, zarządzaniu sytuacją kryzysową i wdrażaniem procesu zmian. Autorka działań mediowych dla globalnych marek sektora FOOD m. in. w kategoriach: żywienie dzieci (w tym produkty specjalnego przeznaczenia żywieniowego), napoje, desery i wyroby mrożone. Założycielka Rejer & Mellin Advisors.
|
LinkedIn:Agnieszka Rejer Mellin |
Adrian Wnęk Specjalista w zakresie komunikacji oraz PR korporacyjnego. Od 2015 roku związany z firmą AmRest, operatorem czołowych marek gastronomicznych w ponad 20 krajach. W spółce odpowiada m.in. za biuro prasowe i wizerunek holdingu. Wcześniej związany z sektorem NGO. Karierę zaczynał jako redaktor w serwisie internetowym. Absolwent Wydziału Nauk Społecznych i Dziennikarstwa w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Stypendysta studiów zagranicznych na Uniwersytecie w Dubrowniku. Pasjonat podróży oraz kultury krajów bałkańskich.
|
LinkedIn: Wnęk Adrian |
Łukasz Zając Ponad 12 lat pracuje w usługach PR, od 2013 prowadzi agencję Zając PR (aktualnie w Warszawie). Buduje strategie komunikacyjne, wspiera marki rolno-spożywcze oraz klientów zagrożonych kryzysem. Ma doświadczenie w PR korporacyjnym i organizacji dużych eventów. Stworzył kilka platform networkingowych – m.in. Towarzystwo Biznesowe (2010), butik doradczy Food Brokers (2019) oraz tweetup dla branży FMCG (Food Tweetup 2019-2020). W 2018 r. napisał książkę „Po co jest PR?”. Interesuje się m.in.: urbanistyką, animacją 2d, designem, malarstwem polskim i fotografią reportażową. Wybrani klienci z sektora spożywczego: CPF Poland, Grupa SuperDrob, Piri Piri, Food Research Institute. |
LinkedIn: Zając Łukasz |