PSPR i Magazyn "PR Manager" podejmują długofalową współpracę

PSPR i Magazyn "PR Manager" podejmują długofalową współpracę

Polskie Stowarzyszenie Public Relations i Redakcja Magazynu "PR Manager" rozpoczynają dwie wspólne inicjatywy. Ten jedyny periodyk dedykowany public relations o wyraźnym ukierunkowaniu na praktyczną edukację pojawił się na rynku kilkanaście miesięcy temu. PSPR będzie pełnił rolę stałego "Eksperta Branżowego" magazynu, który z kolei został "Partnerem Medialnym" tej organizacji. Dwa filary kooperacji to regularne publikacje artykułów w dedykowanej rubryce autorstwa członków stowarzyszenia oraz wspólna organizacja webinariów tematycznych z cyklu "PR Night".

 

- Nasi eksperci aktywnie przyczynią się do upowszechniania profesjonalnej wiedzy i dobrych praktyk w polskim PR, a przy okazji do promocji naszej organizacji wśród Czytelników kwartalnika oraz Uczestników webinariów pracujących w tej branży. Bardzo cieszymy się, że będziemy współdziałać z magazynem. Postaramy się też służyć głosem doradczym, dzieląc się z redakcją opiniami jakie w naszym środowisku tematy uznajemy za najbardziej pożądane, problemy za palące, kompetencje za deficytowe - zapewnia Luiza Jurgiel - Żyła, prezeska PSPR. W każdym z przyszłorocznych wydań pojawią się po dwa obszerne teksty przedstawicieli organizacji - w ramach dedykowanej rubryki sygnowanej PSPR. Ustalone są już pierwsze tematy artykułów oraz szkoleń online autorstwa: Dariusza Materka (rzecznik Kolporter), Beaty Łaszyn (wiceprezeska Alert Media Communications), Emilii Hahn (prezeska agencji PR Hub) i Mikhaila Krasiuka (doradca ds. komunikacji, Krasiuk Comms). - Jestem przekonana, że zdecydowaliśmy się na bardzo korzystną współpracę. Zyskuje szeroko pojmowany rynek PR, dokładniej ludzie go tworzący, ale też zyskuje organizacja ekspercka. Nasz magazyn z kolei został poważnie, merytorycznie wzmocniony i to ważny krok w rozwoju tego projektu - mówi Anna Kowalska, redaktor naczelna "PR Managera".

Rozpoczęcie współpracy poprzedziła akcja rekrutacyjna wewnątrz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Do napisania artykułów i przeprowadzenia szkoleń jego członkowie zgłosili ponad 20 bardzo zróżnicowanych tematów i napływają kolejne: od komunikacji kryzysowej przez zagadnienia sektorowe, PR instytucji publicznych, korporacyjny, media relations aż po etykę zawodu. - Ogromną zaletą naszej organizacji jest fakt, że nasi przedstawiciele to kompletna mozaika branży. To usługodawcy PR, usługobiorcy, agencje, freelancerzy, specjaliści z sektora komercyjnego i publicznego, edukatorzy, naukowcy. To wreszcie doświadczeni PR-owcy z przeróżnych branż gospodarki. Pozwala nam to prezentować spektrum doświadczeń oraz edukować w rozmaitych aspektach - wyjaśnia Cyprian Maciejewski z zarządu PSPR.

Redakcja i stowarzyszenie zapowiadają, że pierwsze efekty współpracy, która została zadeklarowana na cały rok 2021, będą widoczne już w lutym, wraz z najbliższym wydaniem "PR Managera".

drukuj