Adam Braumberger Od 20 lat związany z motoryzacją w obszarze komunikacji dealerskiej. Twórca wielu projektów związanych z działalnością dealera BMG Goworowski marek Mercedes-Benz, smart, Mazda a wcześniej również Chrysler, Jeep i Dodge, takich jak między innymi: „TestTheBest”, „ReporterBMG” oraz „pandemicznego” projektu #niezwalniamy. Miłośnik nowych technologii, automatyzacji procesów, SoMe. Największe życiowe pasje to światowy design lat 70. oraz polskie wzornictwo lat 60, globtroter i wolontariusz.
|
LinkedIn: Adam Braumberger |
Anna Drozd Członkini Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. Prowadzi biuro komunikacji i pełni funkcję rzecznika prasowego portu. Od ponad 10 lat związana z mediami. Wcześniej jako dziennikarz ekonomiczny Bankier.pl, później dziennikarz Pulsu Biznesu. W latach 2019-2020 rzecznik prasowy Domu Maklerskiego X-Trade Brokers S.A. notowanego na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie, w którym odpowiadała za budowanie strategii komunikacji marki zarówno w Polsce, jak i na 12 rynkach, na których działa firma. W Porcie Gdańsk jest odpowiedzialna za kontakty z mediami i komunikację wewnętrzną. Do jej zadań należy między innymi opracowanie strategii komunikacji spółki i jej wdrożenie, a także bieżące koordynowanie pracy biura komunikacji. |
LinkedIn: Drozd Anna |
Marcin Janowski Właściciel agencji public relations Space PR, która oprócz tradycyjnych działań w zakresie PR-u, specjalizuje się w działaniach PR w Internecie kładąc nacisk przede wszystkim na komunikację w social media. W ramach obsługi klientów agencji zarządza strategią w obszarze wizerunku klienta w sieci. wśród klientów z branży Automotive może pochwalić się praca dla takich firm jak: Inter-Welm autoryzowany Dealer: Audi, Skoda, VW; British Car - Autoryzowany Dealer Jaguar, LandRover, Nexteer, Carlex Design, Pickup Design, VEHIS, Smart-Leasing, CarsPremium. |
LinkedIn: Janowski Marcin |
Monika Ostrowska PR-owiec z 17. doświadczeniem w Polsce i za granicą. Obecnie prowadzi działalność gospodarczą, w ramach której wspiera rozwój marek poprzez zaplanowaną i dopasowaną do ich potrzeb komunikację. Od samego początku drogi zawodowej związana jest z mediami tradycyjnymi i społecznościowymi. Współpracowała z branżą motoryzacyjną w kraju i za granicą, koordynowała działania związane z udziałem polskiej marki na targach min. w Katowicach, Amsterdamie, Paryżu, Bolonii i Johannesburgu. |
|
Izabella Szum Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk o polityce i administracji. Zainteresowania poparte praktyką w wielu sektorach gospodarki skupiają się głównie wokół zarządzania informacją i bezpieczeństwem infrastruktury krytycznej. Dydaktyka w zakresie obronności i lotnictwa, praktyka w lotnictwie ogólnym, współorganizator międzynarodowych pokazów lotniczych i popularyzator kultury lotniczej. |
LinkedIn: Izabella Szum |
Patryk Wojcieszek PR Manager związany z agencją Komunikacja Plus PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i działaniach z zakresu media relations oraz social media, które wykorzystuje w budowaniu wizerunku marek. W branży transportowej aktualnie współpracuje z Kolejami Dolnośląskimi oraz Nevomo. Efekty działań zrealizowanych dla dolnośląskiego przewoźnika zostały docenione nominacją w kategorii głównej: PR Korporacyjny w konkursie Złotych Spinaczy 2020. Wcześniej realizował również projekty dla Leoni Kabel Polska, Polbus PKS oraz Idea Getin Leasing. Jako wykładowca prowadził zajęcia z zakresu public relations na Uniwersytecie Wrocławskim. Jest współorganizatorem Marketing Inspire spotkań profesjonalistów związanych z marketingiem i komunikacją. |
LinkedIN: Wojcieszek Patryk |