Czy sukces kobiet zależy od zainteresowania mediów, czy może kobiety sukcesu przyciągają ich uwagę? Jaki jest wizerunek wpływowych kobiet i kto go kreuje? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już w środę, 9 grudnia o godz. 18.00, podczas debaty „Droga do sukcesu – wizerunek wpływowych kobiet”. Gościem specjalnym spotkania będzie Joanna Przetakiewicz, prawniczka, założycielka i dyrektorka kreatywna domu mody „La Mania”.
Zaproszenie do grona panelistek przyjęły również Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna „Businesswoman & life” oraz Alina Stasiak, specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Debatę poprowadzi Emilia Zakrzewska, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie organizowane jest przez klub Personal PR i PR Gwiazd, działający w PSPR.
Inspiracją do organizacji rozmów na temat roli mediów w kreowaniu wizerunku znanych kobiet w Polsce są badania realizowane wśród dziennikarzy do których można dołączyć poprzez wypełnienia ankiety: https://wplywowekobiety.webankieta.pl/.To dziennikarze oceniają jak duży wpływ na sukces kobiet w biznesie, polityce, kulturze, czy innych obszarach ma przychylność mediów. Na potrzeby badania mianem wpływowych kobiet uznano te Panie, które znalazły się w rankingu najbardziej wpływowych kobiet w Polsce według tygodnika Wprost i Forbs.
Grudniowe spotkanie jest pierwszym z cyklu zapowiadanych przez członków klubu Personal PR i PR Gwiazd, organizatorów debaty, z udziałem wpływowych kobiet oraz dziennikarzy i specjalistów zajmujących się wizerunkiem i marką osobistą. Warto uczyć się od najlepszych, bazując na doświadczeniach innych, zwłaszcza gdy wiedzę tę przekazują osoby, które osiągnęły sukces.
Spotkanie transmitowane będzie online 9 grudnia o godz. 18.00. Aby wziąć w nim udział należy wejść na stronę https://live.polskipr.pl/
Do wydarzenia można dołączyć za pośrednictwem FB: https://www.facebook.com/events/499463154303516
Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma Netpr.pl.
Patronat medialny objął Magazyn Businesswoman&Life.
***
Elżbieta Jeznach - redaktor naczelna „Businesswoman & life”, wydawca, organizatorka ogólnopolskich, prestiżowych wydarzeń: Polish Businesswomen Congress, Polish Businesswomen Awards oraz gal charytatywnych wspierających m.in. Fundację „Akogo?”, SOS Wioski Dziecięce, Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. Profesora Zbigniewa Religi. Stworzyła magazyn „Businesswoman & life” aby motywować i wspierać przedsiębiorcze kobiety, które chcą odnieść sukces. Na podstawie swojego doświadczenia i wywiadów przeprowadzonych z kobietami na łamach pisma opowiada o najważniejszych sekretach kobiet biznesu. Podobnie jak Kim Kiyosaki – autorka książki „Bogata Kobieta”, wierzy, że świat będzie lepszy, jeżeli będzie w nim coraz więcej bogatych kobiet. Prywatnie miłośniczka sztuki, architektury i literatury psychologicznej.
Alina Stasiak - PR Manager, Trener, Talent Scout, autorka książki „Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą?”, specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej oraz komunikacji niewerbalnej. Pracuje z muzykami, artystami, ekspertami i osobami publicznymi oraz markami firm. Właściciel Agencji IMAGE TEAM, która specjalizuje się w managemencie artystycznym, produkcji festiwali i koncertów, eventów oraz marketingu i PR w nowych mediach. Koordynator Klubu Personal PR i PR Gwiazd działającego w ramach PSPR.
Emilia Zakrzewska - wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, ekspertka ds. Public Relations & Business Development. Od ponad 12 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych. Swoje doświadczenia zdobywała pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Kompleksowo zarządza projektami, m.in. w zakresie rozwoju biznesu i komunikacji. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka prestiżowych studiów MBA ukończonych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Doktorantka na Wydziale Dziennikarstwa Bibliologii i Informacji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka licznych publikacji z zakresu public affairs i public relations.