Członkowie PSPR z sektora retail i e-commerce

Członkowie PSPR z sektora retail i e-commerce

 

Agata Biernacka

Kierownik Działu Komunikacji i PR sieci sklepów ALDI. Absolwentka Socjologii Reklamy i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Śląskim, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ze specjalnością Public Relations na Uniwersytecie Wrocławskim, studiów podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coachingu Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w lokalnych agencjach i startupach. Prawdziwe zawodowe spełnienie odnalazła w międzynarodowej korporacji, z ALDI związana od 2017 roku. Aktualnie zarządza kilkuosobowym zespołem, lokalnymi i międzynarodowymi projektami z zakresu komunikacji i PR w strukturach Marketingu i Komunikacji w centrali firmy w Katowicach. Z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations związana od kilku lat, w latach 2015-2017 pełniła funkcję Asystentki Zarządu, odpowiadała m.in. za organizację konferencji PSPR Day. W pracy w marketingu i komunikacji najbardziej ceni nowe i kreatywne wyzwania, które podejmuje z precyzją i dbałością o każdy detal.

Agata Biernacka.jpgLinkedIn: Agata Biernacka

Jacek Konrad Dąbrowski

Kierownik ds. relacji zewnętrznych i Rzecznik Prasowy Tesco Polska, doradca ds. korporacyjnego PR dla firm z różnych branż. Wcześniej Corporate Communications Officer w Synerise, jednej z najszybciej rozwijających się firm w sektorze nowych technologii. W swojej karierze dbał również o wizerunek uznanego na świecie producenta polskiego oprogramowania Axence nVision. Doświadczenie zdobywał w agencjach Partner of Promotion, Genesis PR oraz Sarota PR. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (dziennikarstwo) i SGH (zarządzanie kulturą). Lubi się rozwijać i prowadzić wymagające, pełne wyzwań projekty. Oprócz PR, interesuje się Digital i Content Marketingiem. Posiada certyfikat Professional Diploma in Digital Marketing, wydany przez Digital Institute w Dublinie. Prywatnie ceni dobrą muzykę i aktywny wypoczynek. Nic nie odpręża go lepiej, niż długie wyjazdy rowerowe z sakwami czy całodzienne wędrówki po górach.

Jacek Konrad Dąbrowski

LinkedIn: Dąbrowski Jacek Konrad

Anna Kula

Ekspert PR z kilkunastoletnim doświadczeniem w kierowaniu działaniami komunikacyjnymi firm i rzecznikowaniu (banki, centra handlowe). Obecnie prowadzi własną działalność konsultingową. Specjalizuje się w zarządzaniu reputacją korporacyjną, doradztwie komunikacyjnym dla zarządów oraz wsparciu działów PR w zakresie strategii, analiz i raportowania. Zwolenniczka holistycznego podejścia do komunikacji, uwzględniającego szerszy kontekst rynkowy, technologiczny, czy społeczny, a przede wszystkim drugiego człowieka. Ceni działania trafione w punkt i dobry research. Ukończyła podyplomowo prawo autorskie na Uniwersytecie Jagiellońskim.

 

Anna Kula.jpg

LinkedIn: Kula Anna

Monika Ostrowska

PR-owiec z 17. doświadczeniem w Polsce i za granicą. Obecnie prowadzi działalność gospodarczą, w ramach której wspiera rozwój marek poprzez zaplanowaną i dopasowaną do ich potrzeb komunikację. Od samego początku drogi zawodowej związana jest z mediami tradycyjnymi i społecznościowymi. Współpracuje z branżą retail. Pomad pół dekady była rzecznikiem prasowym w jednej z największych jednostek organizacyjnych Miasta Gdańska, gdzie realizowała kampanie społeczne, projekty CSR oraz zarządzała komunikacją kryzysową. Odpowiadała również za promocję projektów finansowanych ze środków unijnych. Obecnie prowadzi również zajęcia ze studentami Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej w jednej z wyższych szkół w Gdańsku.

Ukończyła Uniwersytet Gdański, Instytut Politologii Zakład Stosunków Międzynarodowych, The Baltic University, studia koordynowane przez Uppsala University. Jest absolwentką Politechniki Gdańskiej (Wydział Zarządzania i Ekonomii, studia podyplomowe w zakresie Public Relations w Nowoczesnej Firmie). Od 2019 roku jest aktywnym członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Monika Ostrowska jpg

LinkedIn: Ostrowska Monika 

Agnieszka Rejer-Mellin

Doradca Public Affairs, Public Relations i CSR z praktyką od 2002 roku. Ekspertka o bogatym i różnorodnym doświadczeniu komunikacyjnym w kreowaniu i zarządzaniu wizerunkiem oraz reputacją organizacji, usług oraz produktów. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, doradztwie strategicznym, zarządzaniu sytuacją kryzysową i wdrażaniem procesu zmian. Autorka działań mediowych dla kilkudziesięciu  globalnych marek sektora FMCG i branży retail. Założycielka Rejer & Mellin Advisors. 

Agnieszka.Rejer-Mellin_Pion.JPGLinkedIN: Agnieszka Rejer-Mellin

Sławomir Ronkowski

Dyrektor ds. Komunikacji LPP S.A. Od 1993 roku związany z komunikacją i marketingiem. Przez ponad 20 lat w branży finansowej, najpierw poprzez firmę ubezpieczeniową Ergo Hestia, a następnie jako dyrektor Marketingu i Komunikacji realizujący wizję instytucji przyjaznej klientom w skandynawskim Banku Nordea. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego i studiów MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Od 2015 koordynuje obszar komunikacji i zrównoważonego rozwoju w gdańskiej LPP. Zaangażowany w upowszechnienie wizerunku polskiej, społecznie odpowiedzialnej firmy odzieżowej, a także w realizację projektów employer brandingowych. Od ponad roku działa jako członek Zarządu w Fundacji LPP, która angażuje się w działania prospołeczne i prośrodowiskowe. W LPP odpowiedzialny jest za komunikację firmową oraz zrównoważony rozwój w wymiarze społecznym i etycznym, a także badania i rozwój w obszarze produktu.

Sławomir Ronkowski.jpg

LinkedIN: Ronkowski Sławomir

Mieszko Sibilski 

PR Manager i rzecznik prasowy Grupy Kapitałowej NEONET. Od 1 lipca 2020 buduje dla GK Neonet zespoły public relations i CSR oraz nadzoruje komunikację w social media. Wcześniej od 2017 r pełnił rolę rzecznika i kierownika biura prasowego eobuwie.pl SA. W Eobuwie odpowiadał za komunikację korporacyjną i public relations grupy spółek eobuwie. Doświadczenie w segmencie online zdobywał m.in. w branży fintech, w zespole prasowym Cinkciarz.pl Sp. z o.o.

 

Mieszko Sibilski (1).jpeg

LinkedIN: Sibilski Mieszko

 

 

drukuj