Członkowie PSPR z sektora nieruchomości, budownictwa i wnętrzarstwa

Członkowie PSPR z sektora nieruchomości, budownictwa i wnętrzarstwa

Nieruchomości komercyjne i mieszkaniowe

Marcelina Cholewińska

Specjalista PR w dziale Property Marketingu Colliers International. Wcześniej przez 13 lat związana z agencją FIRST PR, gdzie pracowała dla klientów reprezentujących branże: telewizyjną, dziecięcą, nieruchomości, dóbr luksusowych, IIT i lotniczą. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i produktowej. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja marketing medialny i public relations, ). Swoją pracę magisterską, pisaną pod kierunkiem profesora Jerzego Olędzkiego poświęciła Roli etyki w działaniach public relations.

Marcelina Cholewińska.jpg

LinkedIn: Marcelina Cholewińska

Maciej Dzwonnik

Rzecznik Politechniki Gdańskiej od 2019 roku. Wcześniej przez wiele lat pracował jako dziennikarz gospodarczy i redaktor prowadzący „Gazety Wyborczej” w Trójmieście. W swoich publikacjach specjalizował się w tematyce inwestycyjnej, opisywał zagadnienia z zakresu rynku nieruchomości, inwestycji infrastrukturalnych, urbanistyki, transportu lotniczego i kolejowego, a także branży morskiej. Gościł również na łamach innych ogólnokrajowych czasopism (m.in. „Puls Biznesu”, „Builder”), a także występował jako ekspert w audycjach radiowych. 

 

Maciej Dzwonnik.jpg

LinkedIn:  Dzwonnik Maciej

Aleksandra Lalka-Skowron

Konsultantka PR w Agencji R4S Consulting,wspiera PR-owo Angel Poland Group.
Wcześniej związana z: Publicon, AmRest, Mind, ROmedia). Żyje we Wrocławiu, a po godzinach od niedawna współtworzy podkast "Jak ta Lala". Odpowiedzialna za bieżącą obsługę klientów z branży nieruchomości i przemysłowej w obszarze komunikacji korporacyjnej, social media i komunikacji kryzysowej.

W przeszłości realizowała projekty komunikacyjne dla polskich i międzynarodowych marek, m.in. dla: Polskiego Związku Firm Deweloperskich, Mobile Vikings, Starbucks Polska czy XEOS.

ALS.jpeg

LinkedIn: Lalka-Skowron Aleksandra

Marcin Jańczuk

Marketing & Public Relations Director w Metrohouse Franchise S.A.

Marcin Jańczuk.jpg

LinkedIN: Marcin Jańczuk

Luiza Jurgiel-Żyła

PR Manager w Cresa Polska, międzynarodowej firmie doradczej w branży nieruchomości komercyjnych. Wcześniej przez siedem lat pracowała w agencji FIRST Public Relations, ostatnio na stanowisku Account Director, gdzie obsługiwała Cushman & Wakefield. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Public Relations i Corporate Identity) i Socjologii (spec. Komunikacja społeczna i badanie rynku) na Uniwersytecie Wrocławskim. 

 

Luiza Jurgiel-Żyła.jpg

LinkedIN: Luiza Jurgiel-Żyła

Aleksandra Markiewicz

Menadżerka ds. komunikacji korporacyjnej, spółka biurowa Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE). Jako mama bliźniąt z niemal 5-letnim stażem jest mistrzynią w rozciąganiu doby, co ma nadzieję wykorzystywać w swojej działalności w PSPR. Uwielbia (prawie) wszystko co skandynawskie. Cieszy się, że lwia część jej kariery zawodowej związana jest ze szwedzką firmą, z którą łączą ją te same wartości. W PSPR liczy przede wszystkim na możliwość wymiany wiedzy z innymi PR-owcami. 

Aleksandra Markiewicz_Skanska.jpg 

LinkedIn: Markiewicz Aleksandra 

Robert Tarnowski

Development Manager w Komunikacja Plus. Z branżą PR związany od 2012 roku. Wspierał PR-owo marki z sektora nieruchomości: Skanska, Polska Rada Centrów Handlowych oraz regionalnych deweloperów. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, kryzysowym i social media. Współpracował z największymi firmami w Polsce, m.in. z sektora nieruchomości, energetycznego, transportowego, budowlanego czy nowoczesnych usług biznesowych. Razem z PGNiG budował bezpieczeństwo energetyczne Polski. Z BMW przejechał tysiące kilometrów organizując eventy dla dziennikarzy. Teoretycznie odwiedził nawet Afrykę, żeby z powodzeniem promować w social media ORLEN Team podczas Rajdu Dakar. Razem ze Skanska wykorzystywał media by sprzedawać biurowce. Organizator cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów”, bloger, szkoleniowiec oraz amator triathlonu.

robert-tarnowski-2.jpg

LinkedIn:  Tarnowski Robert  

Szymon Sikorski

Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Pracował dla niemal 50 deweloperów w branży mieszkaniowej.

Szymon Sikorski.jpg

LinkedIN: Szymon Sikorski

 

Budownictwo

Jarosław Hirsz

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, rocznik '92. Współtwórca kreatywnego kolektywu native7, gdzie odpowiedzialny jest za sferę marketingową oraz projekty wizualne. W firmie WIKĘD - wiodącym producentem stolarki drzwiowej w Polsce - dba o spójność brandu oraz komunikacją zewnętrzną. Pasjonat spacerów, muzyki, projektowania graficznego oraz pilotowania dronem.

jaroslaw hirszLinkedIn:  Jarosław Hirsz

Krzysztof Kaczanowski

Dyrektor ds. promocji, turystyki i komunikacji społecznej w jednej z najbogatszych gmin w Polsce - Polkowice, prowadzi własną firmę – Komunikatorzy. Praktyk z dwudziestoletnim doświadczeniem w marketingu politycznym i komunikacji społecznej. Autor i współautor wielu skutecznych kampanii wyborczych – samorządowych i parlamentarnych. Ostatnio odpowiadał za komunikację w Poznańskich Inwestycjach Miejskich, gdzie opracował i wdrożył skuteczny system promocji i komunikacji inwestycji.  

Krzysztof Kaczanowski

LinkedIn: Kaczanowski Krzysztof

Jarek Rybus

Od 2013 roku pełni również funkcję rzecznika prasowego czołowego wydawcy edukacyjnego Grupa MAC S.A. Były rzecznik prasowy Dyckerhoff Polska, a także Gadu-Gadu S.A. (gdzie odpowiadał m.in. za IPO spółki i projekt łączności przez komunikator z Międzynarodową Stacją Kosmiczną, nagrodzony Złotym Spinaczem). Freelancer. Poza PR-em świadczy również usługi copywriterskie, czyli daje słowo.

Jarek_Rybus_2.jpg

LinkedIn: Rybus Jarek

Magdalena Woźniak

Właścicielka agencji The Imagine. Działała PR-owo m.in. dla marek takich jak Somfy, Klimas Wkręt-met, Wicona, ML System, DPT Soft, Osteodex oraz organizacji Związek Polskie Okna i Drzwi.
Wcześniej związana z firmą Wiśniowski, gdzie zarządzała działem komunikacji oraz działem kreatywnym, realizując ogólnopolskie kampanie marketingowe.

 

MagdalenaWoźniak.jpg

LinkedIn:Woźniak Magdalena

 

Wnętrzarstwo i design

Andrzej Czech

CEO i założyciel Sfera Group, gdzie od 12 lat specjalizuje się w zarządzaniu projektami PR i content marketingu oraz doradztwie marketingowym i sprzedażowym dla klientów branży budowlano-wnętrzarskiej, FMCG i spożywczej. W branży wnętrzarskiej realizował projekty dla marek Comforteo, Defra, NAS, Paged Meble, Ceramika Paradyż, Gamet, Rejs i wielu innych. Od dwóch lat kieruje projektem analizującym trendy w komunikacji marek wnętrzarskich, który zaowocował przygotowaniem raportów branżowych, które stały się benchmarkiem branżowym. 

Andrzej Czech foto

LinkedIN: Andrzej Czech

Agnieszka Pająk

Założycielka My Way Media, w której specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji i PR dla firm z branży wnętrzarsko-budowlanej. Realizowała projekty dla: Galerii Wnętrz Domar, Invado, Adriana Furniture, Janpol, Integer, Gala Collezione. Współtworzyła Noc z Designem – jedno z największych wydarzeń w Polsce dla architektów i projektantów. Pasjonatka designu popularyzująca wystawy plakatów Andrzeja Pągowskiego czy fotografii Szymona Brodziaka.

Foto Agnieszka Pająk.jpgLinkedIN: Agnieszka Pająk

Tomasz Popielawski

Rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż. Z wykształcenia dziennikarz. Z PR-em i komunikacją marketingową związany jest od 11 lat. Na  stanowisku rzecznika wspiera działania Zarządu, odpowiada m.in. za wizerunek i rzetelny przekaz firmy oraz media relations. W wolnej chwili aktywnie spędza czas z rodziną. Odpoczywa także przy alternatywnej muzyce, a baterie ładuję daniami kuchni wegetariańskiej.

 Tomek Popielawski_2.jpg

LinkedIN: Tomasz Popielawski

drukuj