Nieruchomości komercyjne i mieszkaniowe
Marcelina Cholewińska Specjalista PR w dziale Property Marketingu Colliers International. Wcześniej przez 13 lat związana z agencją FIRST PR, gdzie pracowała dla klientów reprezentujących branże: telewizyjną, dziecięcą, nieruchomości, dóbr luksusowych, IIT i lotniczą. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i produktowej. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja marketing medialny i public relations, ). Swoją pracę magisterską, pisaną pod kierunkiem profesora Jerzego Olędzkiego poświęciła Roli etyki w działaniach public relations. |
LinkedIn: Marcelina Cholewińska |
Maciej Dzwonnik Rzecznik Politechniki Gdańskiej od 2019 roku. Wcześniej przez wiele lat pracował jako dziennikarz gospodarczy i redaktor prowadzący „Gazety Wyborczej” w Trójmieście. W swoich publikacjach specjalizował się w tematyce inwestycyjnej, opisywał zagadnienia z zakresu rynku nieruchomości, inwestycji infrastrukturalnych, urbanistyki, transportu lotniczego i kolejowego, a także branży morskiej. Gościł również na łamach innych ogólnokrajowych czasopism (m.in. „Puls Biznesu”, „Builder”), a także występował jako ekspert w audycjach radiowych.
|
LinkedIn: Dzwonnik Maciej |
Aleksandra Lalka-Skowron Konsultantka PR w Agencji R4S Consulting,wspiera PR-owo Angel Poland Group. |
LinkedIn: Lalka-Skowron Aleksandra |
Marcin Jańczuk Marketing & Public Relations Director w Metrohouse Franchise S.A. |
LinkedIN: Marcin Jańczuk |
Luiza Jurgiel-Żyła PR Manager w Cresa Polska, międzynarodowej firmie doradczej w branży nieruchomości komercyjnych. Wcześniej przez siedem lat pracowała w agencji FIRST Public Relations, ostatnio na stanowisku Account Director, gdzie obsługiwała Cushman & Wakefield. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Public Relations i Corporate Identity) i Socjologii (spec. Komunikacja społeczna i badanie rynku) na Uniwersytecie Wrocławskim.
|
LinkedIN: Luiza Jurgiel-Żyła |
Aleksandra Markiewicz Menadżerka ds. komunikacji korporacyjnej, spółka biurowa Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE). Jako mama bliźniąt z niemal 5-letnim stażem jest mistrzynią w rozciąganiu doby, co ma nadzieję wykorzystywać w swojej działalności w PSPR. Uwielbia (prawie) wszystko co skandynawskie. Cieszy się, że lwia część jej kariery zawodowej związana jest ze szwedzką firmą, z którą łączą ją te same wartości. W PSPR liczy przede wszystkim na możliwość wymiany wiedzy z innymi PR-owcami. |
LinkedIn: Markiewicz Aleksandra |
Robert Tarnowski Development Manager w Komunikacja Plus. Z branżą PR związany od 2012 roku. Wspierał PR-owo marki z sektora nieruchomości: Skanska, Polska Rada Centrów Handlowych oraz regionalnych deweloperów. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, kryzysowym i social media. Współpracował z największymi firmami w Polsce, m.in. z sektora nieruchomości, energetycznego, transportowego, budowlanego czy nowoczesnych usług biznesowych. Razem z PGNiG budował bezpieczeństwo energetyczne Polski. Z BMW przejechał tysiące kilometrów organizując eventy dla dziennikarzy. Teoretycznie odwiedził nawet Afrykę, żeby z powodzeniem promować w social media ORLEN Team podczas Rajdu Dakar. Razem ze Skanska wykorzystywał media by sprzedawać biurowce. Organizator cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów”, bloger, szkoleniowiec oraz amator triathlonu. |
LinkedIn: Tarnowski Robert |
Szymon Sikorski Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Pracował dla niemal 50 deweloperów w branży mieszkaniowej. |
LinkedIN: Szymon Sikorski |
Budownictwo
Jarosław Hirsz Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, rocznik '92. Współtwórca kreatywnego kolektywu native7, gdzie odpowiedzialny jest za sferę marketingową oraz projekty wizualne. W firmie WIKĘD - wiodącym producentem stolarki drzwiowej w Polsce - dba o spójność brandu oraz komunikacją zewnętrzną. Pasjonat spacerów, muzyki, projektowania graficznego oraz pilotowania dronem. |
LinkedIn: Jarosław Hirsz |
Krzysztof Kaczanowski Dyrektor ds. promocji, turystyki i komunikacji społecznej w jednej z najbogatszych gmin w Polsce - Polkowice, prowadzi własną firmę – Komunikatorzy. Praktyk z dwudziestoletnim doświadczeniem w marketingu politycznym i komunikacji społecznej. Autor i współautor wielu skutecznych kampanii wyborczych – samorządowych i parlamentarnych. Ostatnio odpowiadał za komunikację w Poznańskich Inwestycjach Miejskich, gdzie opracował i wdrożył skuteczny system promocji i komunikacji inwestycji. |
LinkedIn: Kaczanowski Krzysztof |
Jarek Rybus Od 2013 roku pełni również funkcję rzecznika prasowego czołowego wydawcy edukacyjnego Grupa MAC S.A. Były rzecznik prasowy Dyckerhoff Polska, a także Gadu-Gadu S.A. (gdzie odpowiadał m.in. za IPO spółki i projekt łączności przez komunikator z Międzynarodową Stacją Kosmiczną, nagrodzony Złotym Spinaczem). Freelancer. Poza PR-em świadczy również usługi copywriterskie, czyli daje słowo. |
LinkedIn: Rybus Jarek |
Magdalena Woźniak Właścicielka agencji The Imagine. Działała PR-owo m.in. dla marek takich jak Somfy, Klimas Wkręt-met, Wicona, ML System, DPT Soft, Osteodex oraz organizacji Związek Polskie Okna i Drzwi.
|
LinkedIn:Woźniak Magdalena |
Wnętrzarstwo i design
Andrzej Czech CEO i założyciel Sfera Group, gdzie od 12 lat specjalizuje się w zarządzaniu projektami PR i content marketingu oraz doradztwie marketingowym i sprzedażowym dla klientów branży budowlano-wnętrzarskiej, FMCG i spożywczej. W branży wnętrzarskiej realizował projekty dla marek Comforteo, Defra, NAS, Paged Meble, Ceramika Paradyż, Gamet, Rejs i wielu innych. Od dwóch lat kieruje projektem analizującym trendy w komunikacji marek wnętrzarskich, który zaowocował przygotowaniem raportów branżowych, które stały się benchmarkiem branżowym. |
LinkedIN: Andrzej Czech |
Agnieszka Pająk Założycielka My Way Media, w której specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji i PR dla firm z branży wnętrzarsko-budowlanej. Realizowała projekty dla: Galerii Wnętrz Domar, Invado, Adriana Furniture, Janpol, Integer, Gala Collezione. Współtworzyła Noc z Designem – jedno z największych wydarzeń w Polsce dla architektów i projektantów. Pasjonatka designu popularyzująca wystawy plakatów Andrzeja Pągowskiego czy fotografii Szymona Brodziaka. |
LinkedIN: Agnieszka Pająk |
Tomasz Popielawski Rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż. Z wykształcenia dziennikarz. Z PR-em i komunikacją marketingową związany jest od 11 lat. Na stanowisku rzecznika wspiera działania Zarządu, odpowiada m.in. za wizerunek i rzetelny przekaz firmy oraz media relations. W wolnej chwili aktywnie spędza czas z rodziną. Odpoczywa także przy alternatywnej muzyce, a baterie ładuję daniami kuchni wegetariańskiej. |
LinkedIN: Tomasz Popielawski |