Adam Łaszyn - członek PSPR wraz z zespołem przygotował książkę, która pomoże specjalistom uporządkować wiedzę, a przedsiębiorcom odnaleźć się w trudnej sytuacji kryzysu marki w internecie.
Książka „e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie” powstała pod redakcją Adama Łaszyna, Prezesa Alert Media Communications i autora poradnika „Media i Ty”. Wybrane rozdziały przygotowywane zostały przez konsultantów agencji m.in. Beatę Łaszyn, która od niedawna jest członkinią PSPR. W publikacji znajdują się również komentarze eksperckie i podsumowania autorstwa zarówno przedstawicieli świata biznesu, jak i nauki (np. członka honorowego PSPR, Dariusza Tworzydły) oraz różnego rodzaju instytucji, a nawet księdza katolickiego.
- Książka „e-Kryzys" jest jak instrukcja przeciwpożarowa. A czy może cię spotkać coś gorszego niż pożar? Tak, pożar w labiryncie, z którego ani nie wiesz, gdzie uciekać, ani jak ugasić rosnące płomienie. A tym jest właśnie kryzys w świecie online dla wszystkich dotkniętych problemami w sieci. W takich chwilach potrzeba jasnej mapy. Na pomoc przychodzi ta książka. Dzięki jasnej strukturze i wielu przykładom każda osoba poszukująca pomocy znajdzie w niej dla siebie cenną wiedzę zarówno na temat ratowania się w trudnej sytuacji, jak i zapobiegania kryzysom. Adam Łaszyn bazuje na swoim ogromnym doświadczeniu w doradztwie kryzysowym i – wraz ze współautorami – dokonuje dogłębnej analizy możliwych pożarów w internetowym labiryncie podsuwając sposoby jego gaszenia - mówi o ksiązce Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR.
W świecie online kryzys jednocześnie bowiem przeraża i fascynuje. Przeraża, bo potężne narzędzia do walki z firmą otrzymują trolle, hejterzy, zwykli konsumenci czy też mniej świadomi internauci mający do dyspozycji cały arsenał broni: od fakenewsów przez memy, deep fake czy całe antyprofile. Fascynuje, bo dobrze przygotowana strategia działań umożliwia nie tylko wyjście obronną ręką z awaryjnej sytuacji, ale też przekucie kryzysu w sukces. Do tego trzeba jednak sporej wiedzy i doświadczenia, ponieważ samych rodzajów kryzysów, jego odmian i form ataku jest co najmniej kilka, a możliwości reakcji na nie jeszcze więcej. Książka Adama Łaszyna idealnie tę wiedzę systematyzuje, opierając się na aktualnych trendach i świeżych przypadkach.
Zachęcamy do odiwedzenia strony internetowej www.e-kryzys.pl, na której znajdziecie wszystkie informacje na temat książki.
UWAGA KONKURS!
Polskie Stowarzyszenie Public Relations patronuje książce "e-Kryzys". W związku z tym zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie dla fanów PSPR.
Odpowiedz na pytanie: „Podaj przykład jednego z 7 grzechów głównych w sieci wskazanych w książce z krótkim uzasadnieniem, czego ten przykład uczy” - poniżej znajduje się pełna lista.
1. Pycha (i jej liczne dzieci: arogancja, sarkazm, zarozumialstwo)
2. Chciwość i łamanie praw autorskich
3. Nieczystość językowa i niewłaściwe użycie treści
4. Nieumiarkowanie w prywatnym komentowaniu
5. Ukrywanie treści
6. Gniew i agresja
7. Lenistwo i ospałość w reagowaniu
Odpowiedź należy umieścić pod jednym z postów konkursowych w social mediach PSPR:
Każda osoba biorąca udział w konkursie akceptuje postanowienia regulaminu, znajduje się on w załączniku tego artykułu. Pamiętaj, że w konkursie można wziąć udział tylko raz. Jeśli napiszesz więcej komentarzy, to liczy się pierwszy.
Konkurs trwa do 16 października do 17:00. Zwycięzcy zostaną wyłonieni do wtorku, 20 października.
UWAGA - Nagroda gwarantowana! Dla wszystkich uczestników Konkursu przygotowaliśmy pdf z pełnym VII rozdz. książki „Siedem Grzechów Głównych w Internecie”. Swój adres e-mail prześlij nam w wiadomości prywatnej. Prześlemy je po zakończeniu konkursu.
Edit: Serdecznie gratulujemy wszystkim osobom, które wzięły udział w konkursie! Oto zwycięzcy:
- Rozalia Derewenda-Zasłona
- Wojciech Maguś
- Paweł Poręba
- Mieszko Sibilski
- Bartek Machnik (kkonkurs tylko dla członków w newsletterze)
Kontakt dla mediów
Ewa Michalska
Office Manager