PR NIGHT - NOWA INICJATYWA EDUKACYJNA

PR NIGHT - NOWA INICJATYWA EDUKACYJNA

Magazyn "PR Manager" powołuje do życia "PR Night". Pierwsze wieczorne webinarium, które odbędzie się 30 czerwca o godz. 20:00, zatytułowano: "Zarządzanie reputacją i wizerunkiem organizacji. Dlaczego to nie to samo?" Do prelekcji i udziału w dyskusji online został zaproszony Cyprian Maciejewski, członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Nasza organizacja jest partnerem merytorycznym tej inicjatywy.

 

- Z założenia to godzinna sesja, na którą paradoksalnie wielu osobom łatwiej jest wygospodarować czas po pracy niż w jej trakcie. Stąd taka właśnie konwencja i pora. Co ważne, to bezpłatny webinar i nasz ukłon w stronę branży PR. Chcemy podnosić tematy ważne i specjalistyczne, ale jednocześnie przystępne dla możliwie szerokiego grona PR-owców - zapewnia Anna Kowalska, redaktor naczelna magazynu.   

 

PSPR z definicji wspiera wszelkie przedsięwzięcia niekomercyjne, które przyczyniają się do podnoszenia kompetencji zawodowych czy też wymiany wiedzy i poglądów w branży. - Dlatego też z przyjemnością podejmujemy się roli partnera "PR Night" i serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu. Zaproponowaliśmy zagadnienie zarządzania reputacją. Oczywiście, w krótkiej prelekcji można tylko zasygnalizować wiele istotnych aspektów, ale też dzięki temu ukierunkować zainteresowanie uczestników i pobudzać do ich zgłębiania - mówi Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska stowarzyszenia.   

 

Czego zatem można się spodziewać w trakcie webinarium? Prelegent - Cyprian Maciejewski wyjaśnia: często synonimicznie reputację zestawia się z wizerunkiem. Czy słusznie? Czy podmiot ma jedną reputację i jeden wizerunek? I jak to przekłada się na planowanie działań i proces zarządzania? Filozofia kompleksowego zarządzania reputacją to standard światowego i, coraz częściej także, polskiego, nowoczesnego biznesu. Czy jest to pułap do osiągnięcia wyłącznie na poziomie wielkich firm i organizacji, a zatem dla wybranych, czy jednak dla wszystkich? Wspólnie z uczestnikami zastanowimy się na ile składowe zarządzania reputacją są do przełożenia na pracę w różnej wielkości podmiotach.

ELEMENTY SZKOLENIA

  1. „Reputacja" i „wizerunek" to nie to samo

Czym różnią się oba pojęcia w potocznym i branżowym rozumieniu? Dlaczego nie można używać ich wymiennie?

 

  1. Różnice perspektyw z pozycji PR-u i marketingu

Dlaczego zarządzanie reputacją i wizerunkiem wcale nie muszą być tożsame dla specjalisty PR oraz dla marketingowca?

 

  1. Koncepcja wizerunków kierunkowych w organizacji (na praktycznych przykładach)

Jakie korzyści niesie ze sobą taki typ zarządzania? Jak ją realizować w codziennej pracy PR-owca w różnych branżach?

 

  1. Zarządzanie reputacją organizacji

Jak wznieść organizację na wyższy poziom poprzez sprawne zarządzanie reputacją? Jak od podstaw budować reputację?

 

  1. Zarządzanie ryzykiem reputacji

Jak skutecznie chronić reputację i przeciwdziałać zagrożeniom dla funkcjonowania organizacji? Jakie istnieją ryzyka reputacyjne?

 

  1. Reputational due diligence

Jak kompleksowo audytować reputację oraz procesy zarządzanią nią w danym podmiocie?

 

  1. Q&A

 

Zapisy na webinarium prowadzone są na stronie www.prnight.pl. Organizatorem jest wydawca "PR Manager", nowego specjalistycznego periodyku dla praktyków branży public relations, który zadebiutował na rynku w lutym 2020 r. W gronie autorów publikujących na jego łamach znajdują się m.in. eksperci - członkowie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

 

drukuj