Wszyscy wiedzą, że komunikacja i dobry PR są w cenie! Nie pozwól, by inni budowali sukces na Twojej bierności - działaj! Zbuduj efektywną strategię komunikacji z mediami!
Już 27-28 lutego na konferencji "PR & Media Days" organizowanej przez Rzeczpospolitą prelegenci opowiedzą:
- czy działania, które realizujesz budzą zainteresowanie?
- jak "przebić" się do mediów i zwiększać lojalność klientów do marki
- jak poruszać się w świecie internetowego Media Relations?
- czego współczesne Media oczekują od PR i rzeczników prasowych?
- jak przygotować się na atak w sieci i jak się przed nim bronić?
- jakie popełniasz błędy i jak ich unikać?
- jakie są triki i sztuczki w kreowaniu medialnych treści?
- jak dzięki komunikacji usprawnić funkcjonowanie firmy?
- jak kreować pozytywny wizerunek wokół siebie i swoje firmy?
- jak identyfikować i analizować potencjalne ryzyka?
- jak przeciwdziałać sytuacjom kryzysowym?
- jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki skutecznemu PR i Media Relations?
- jak kryzys wizerunkowy zmienić na sukces?
W programie szkolenia znalazły się dwa wystąpienia przedstawicielek PSPR. Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR i PR Manager Cresa Polska opowie o wizerunku branży PR i na podstawie case studies z innych krajów sprawdzi, czy istnieje recepta na poprawę tego wizerunku. Natomiast Beata Kopczyńska, Członkini klubu rzeczników prasowych PSPR i regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie śląskim omówi zasady komunikacji instytucji w warunkach braku konkurencji i jej wpływie na organizację.
Na pełne inspiracji szkolenie organizatorzy zapraszają:
- Specjalistów PR
- Rzeczników Prasowych
- Pracowników biur prasowych
- Specjalistów działów komunikacji
- Osoby odpowiedzialne za kontakt z mediami
Więcej informacji o konferencji, prelegentach oraz programie znajduje się na stronie: https://konferencje.rp.pl/wydarzenia/12/1524-pr-media-days