Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Credit Agricole Bank Polska i EFL zapraszają na nowy cykl spotkań dla praktyków i entuzjastów public relations: PR się opłaca
Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Credit Agricole Bank Polska i EFL zapraszają na nowy cykl spotkań dla praktyków i entuzjastów public relations: PR się opłaca. UWAGA - dla członkow PSPR 10 miejsc gwarantowanych!
Gość specjalny pierwszego spotkania: Piotr Zieliński, MediaLeaders, Temat: Praca dziennikarza w dobie nowych mediów. Czy komunikat prasowy to spam?
Dynamika zawodu dziennikarza nieustannie się zmienia.Wraz z popularyzacją nowych mediów i technologii zmieniły się także sposoby ich pracy, w tym również sposoby tworzenia materiałów prasowych i docierania z nimi do odbiorcy. Jakie są obecne zwyczaje i trendy na linii dziennikarz-specjalista ds. komunikacji? W jaki sposób działa nowoczesne dziennikarstwo? Czy materiał prasowy to dzisiaj spam? Na te i wiele innych pytań odpowie Piotr Zieliński, twórca projektu #MediaLeaders, który współpracował z największymi redakcjami w Polsce w tym między innymi z Dzień Dobry TVN, Onet, Newsweek Polska czy Press.
- W jaki sposób dzisiaj pracują dziennikarze?
- Jak nowe media zmieniły i wciąż zmieniają ich pracę?
- W jaki sposób utrzymywać z nimi dobre relacje?
- Jak zainteresować tematem?
Piotr Zieliński - dziennikarz, do niedawna wydawca programu "Dzień dobry TVN”. Z mediami związany od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał przy wielu produkcjach telewizji TVN, m.in.: reality show "Surowi rodzice” gdzie pełnił funkcję asystenta reżysera, "Między kuchnią a salonem” w którym był scenarzystą, czy akcji specjalnej „Zwykły bohater” - jako zastępca szefa redakcji. Dzięki jego zaangażowaniu dla kanału Canal+ Discovery powstała seria dokumentalna „Sukces nie zna granic”, realizowana w Europie, Ameryce i Azji. Był jednym z pomysłodawców i współautorów dwóch platform telewizyjnych: Onet.TV dla portalu Onet.pl i tv.rp.pl dla dziennika "Rzeczpospolita". Autor filmów edukacyjno-informacyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Jako dziennikarz prasowy współpracował i współpracuje z wiodącymi tytułami prasowymi (m.in. Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska", ”MaleMen”). Od 13 lat związany z branżowym miesięcznikiem "Press", gdzie publikuje teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR. Pomysłodawca ogólnopolskiej inicjatywy MediaLeaders w której dotychczas wzięło udział ponad pół tysiąca polskich profesjonalistów. Współautor dwóch pozycji książkowych - albumu „25 historii na 25 lat" opowiadającym o przemianach w Polsce po 4 czerwca 1989 roku i „Grand Press XX” w którym znaleźć można opowieści i reportaże o najwybitniejszych polskich dziennikarzach. Ukończył Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalizacją: Public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent Polskiej Szkoły Reportażu.
Media Leaders - to unikalny na skalę krajową projekt platformy szkoleniowej skierowanej do agencji
PR-owych, specjalistów ds. komunikacji oraz do wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji. W odpowiedzi na powtarzające się pytania „Co zrobić, by gościć na kanapach programu Dzień Dobry TVN”, Piotr Zieliński wyszedł naprzeciw – i postanowił zorganizować spotkanie dla osób zainteresowanych taką tematyką. Odzew był niesamowity. Setki chętnych, tysiące wyświetleń, ogromne wsparcie i zaangażowanie użytkowników portalu LinkedIn spowodowały, że internetowe dyskusje przeniosły się na realny grunt. Dotychczas w spotkaniach #MediaLeaders wzięło udział prawie pół tysiąca profesjonalistów.
Termin: 7 października 2019 17:30-19:00
Miejsce: Business Garden Wrocław, budynek F, sala konferencyjna, ul. Legnicka 48F, wykład otwarty, bezpłatny za wcześniejszą rejestracją miejsc
Rejestracja dla członków PSPR jest pod adresem rejestracja@polskipr.pl