Zagadnienia które chcielibyśmy poruszyć:
· Otwarte, za paywallem czy żyjące z dobrowolnych opłat – jaki model mediów wygra w Internecie.
· Cykl życia informacji – jak się zmienił i z jakim skutkiem dla mediów i ich odbiorców.
· Czy przekaz medialny to odpowiedź na potrzeby odbiorców czy raczej kreowanie ich potrzeb
· Prawda czy fałsz – jak rozpoznać co jest czym w świecie płatnych trolli, skomplikowanych algorytmów i profilowania odbiorców.
W panelu wystąpią:
Agnieszka Kamińska – Polskie Radio
Marcin Piasecki – Rzeczpospolita
Moichał Bonarowski - Ekspert strategii komunikacji, PSPR
Gosia Fraser – Mediaphilia
Luiza Jurgiel-Żyła – Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Michela Pencz – Prowly
Moderacja:
Karol Poznański – wieloletni dziennikarz związany z Polskim Radiem Białystok, BBC World Service i TVN24 — po zakończeniu pracy w mediach ekspert ds. komunikacji i Public Affairs. Członek PSPR