„Media Relations. Jak skutecznie współpracować z dziennikarzami” – wydarzenie w ramach cyklu spotkań Wakacje z PR

„Media Relations. Jak skutecznie współpracować z dziennikarzami” – wydarzenie w ramach cyklu spotkań Wakacje z PR

W środę 28 sierpnia br. odbędzie się spotkanie w ramach bezpłatnych wydarzeń o public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Tym razem tematem wiodącym będzie współpraca z dziennikarzami. Spotkanie odbędzie się w Łodzi w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. 

Po co markom utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami? Czy wystarczy tylko znajomość narzędzi wykorzystywanych do pracy z mediami czy należy znać również specyfikę pracy dziennikarzy? Jaki jest savoir vivre w pracy z dziennikarzami? Jakich działań się wystrzegać? A czym zaskarbić sobie pozytywne relacje? O tym i wiele więcej opowiedzą dziennikarze, którzy zostali zaproszeni jako prelegenci spotkania:

Magdalena Michalak - dziennikarka, prezenterka, niemal zawsze optymistycznie nastawiona do ludzi i świata, wolontariuszka w hospicjum, twórczyni świec z prawdziwym kwiatami, zakochana w swoich dwóch psach i kocie. Choć nie pracuje w telewizji od ponad 2 miesięcy, nie ma czasu na nudę - prowadzi wiele imprez, zajmuje się szkoleniami z wizerunku, pomaga w promocji jednej z gmin w regionie, współpracuje z mediami innymi niż TVP, prowadzi swoją firmę Massja Poland. 

Marcin Żychliński - dobry człowiek. Filozof i pedagog. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Zawodowy dziennikarz z kilkuletnim stażem. Miłośnik kotów i historii Łodzi. Rowerzysta. Festiwalowicz. Na co dzień pracuje w redakcji informacji grupy mediowej Eurozet. Można go usłyszeć na antenie Meloradio i Antyradio. W pracy zajmuje się kulturą, sportem, samorządem, biznesem i wszystkim tym, co ważne na lokalnym podwórku.

Tomasz Talaga – redaktor portalu TuLodz.pl. Pełni w nowoczesnym medium internetowym nietypową rolę. Łączy w sobie funkcje dziennikarskie, publicystyczne, kreatywne i sprzedażowe. Wraz z resztą załogi TuŁódź.pl tworzy portal, który ma za zadanie nie tylko publikować artykuły, ale także pokazywać nową i wciąż rozwijającą się Łódź oraz związane z nią instytucje społeczne, kulturalne czy biznesowe. Ma bogate doświadczenie we współpracy z łódzkim biznesem, które wykorzystuje będąc odpowiedzialnym za kontakt z klientami TuŁódź.pl. Podczas Wakacje z PR opowie jak wyglądają relacje z łódzkimi mediami z punktu widzenia dziennikarza lokalnego medium.


TERMIN:
środa, 28 sierpnia, godz. 16.00 – 18.00
Centrum Kreatywności Fabryka, ul. Tymienieckiego 22G, Łódź, aleja parkowa Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

 

Współpraca środowiska PR i marketingu w Łódzkiem

„Wakacje z PR” to inicjatywa Wiktorii Czarneckiej, właścicielki agencji Sztyblety PR i Agnieszki Burzyńskiej, trenera Public Relations i właścicielki agencji studio PRowokacja, które na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. „Wakacje z PR” to cykl bezpłatnych spotkań o  public relations i marketingu. Ich ideą jest dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami z dziedziny PR. Więcej o projekcie i kolejnych spotkaniach na stronie: www.wakacjezpr.pl. Wstęp na wszystkie spotkania jest bezpłatny.


Cykl Wakacje z PR wspierają:  
Promuje Łódzkie
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Studio PRowokacja Agencja Public Relations
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania/University of Ecology and Management
By nunu
sklepbeznazwy.com.pl
The Barber Shop
PGE Skra Bełchatów
Centrum Szkoleniowe Estetic Star - HollyŁódź
Szwadron Honorowy 3 Pułku Szwoleżerów Mazowieckich im płk J. Kozietulskiego

Patroni medialni:
Marketing w Praktyce
Newspoint
sprawny.marketing
TuLodz.pl
Meloradio
SportMarketing.pl
Kreatywna.org

 

drukuj