We wrześniu rozpocznie się nowa kadencja Rady Etyki Public Relations tworzona przez reprezentantów dwóch największych organizacji branżowych: PSPR i ZFPR. Zarząd ogłasza wybory reprezentantów Stowarzyszenia na nadchodzące trzy lata.
Rada Etyki Public Relations to nobilitujący i wymagający organ, którego zadaniem jest stanie na straży przestrzegania zasad uczciwej konkurencji, prawdomówności i właściwego postępowania w branży PR. Przed reprezentantami stowarzyszenia stawiane są bardzo wysokie wymagania zarówno pod względem ich postawy, jak i obiektywności w ocenie zjawisk i działań nieetycznych w branży PR. Obrady Rady Etyki PR odbywają się zarówno na żywo w Warszawie, jak i online. Od członków Rady wymaga się aktywnego udziału w dyskusjach.
Reprezentantami PSPR w Radzie Etyki PR mogą być wyłącznie członkowie Stowarzyszenia z przynajmniej 10-letnim doświadczeniem. Osoby mogą zgłosić się same, lub zostać nominowane.
Co powinno zawierać zgłoszenie kandydatury?
- krótkie bio zawierające informacje o przebiegu kariery
- odpowiedź na pytanie: jaka wg Ciebie powinna być rola REPR w branży PR w Polsce?
- uzasadnienie dlaczego to Ty powinieneś/powinnaś reprezentować PSPR w Radzie Etyki PR
Przed przesłaniem zgłoszenia prosimy o zaproznanie się z aktualnym regulaminem REPR. Mile widziane są pomysły na dokonanie zmian w tym dokumencie, ponieważ trwają prace nad jego odświeżeniem.
Termin nadsyłania zgłoszeń pod adres biuro@polskipr.pl: 6 sierpnia 2019 roku
Zarząd PSPR dziękuje Marcelinie Cholewińskiej i Rafałowi Czechowskiemu za reprezentowanie stowarzyszenia i pracę na rzecz etyki w mijającej kadencji Rady Etyki Public Relations.
Kontakt dla mediów
Ewa Michalska
Office Manager