PSPR wspiera szkolenia Media Leaders

PSPR wspiera szkolenia Media Leaders

Kiedy Piotr Zieliński, wydawca "Dzień dobry TVN" zaprosił na LinkedIN na bezpłatne szkolenie z relacji z mediami pod postem w ciągu kilku godzin pojawiło się kilkadziesiąt zgłoszeń. W kolejnych dniach powstała grupa Media Leaders know & how, do której obecnie należy ponad 800 osób, a do Piotra dołączyła Anna Jabłońska, która na spotkaniach podzieli się wiedzą z zakresu relacji z dziennikarzami prasowymi.
 
Polskie Stowarzyszenie Public Relations z przyjemnością wsparło tę oddolną i spontaniczną inicjatywę i zaprosiło naszego partnera, fundację InternetPR do transmitowania wydarzenia (25 maja) tak, aby więcej osób miało szansę skorzystać z wiedzy Piotra i Anny. Bilety na spotkania w Warszawie rozchodzą się w mgnieniu oka, planowane są edycje w miastach regionalnych, gdzie m.in. członkowie PSPR pomagają w organizacji wygodnego miejsca na warsztaty.
 
W ramach współpracy z PSPR Piotr i Anna organizują spotkanie wyłącznie dla członków naszej organizacji, które odbędzie się 3 czerwca br. o 18:00 w siedzibie Allegro (biurowiec Q22). Mamy 20 miejsc. Zgloszenia przyjmujemy pod adresem: rejestracja@polskipr.pl 

Czego dowiesz się na szkoleniu?
- Jak dziś wygląda praca dziennikarza?
- Jak formułować temat, którym zainteresują się media?
- Jak wygląda struktura redakcyjna w telewizji a jak w prasie?
- Jak zainicjować kontakt z dziennikarzem?
- Jak zdobywać niezbędne kontakty i utrzymywać dobre relacje?
- Co może a czego nie może dziennikarz?
- Złe i dobre praktyki w relacjach z dziennikarzami
 
Gdzie i kiedy odbędą się szkolenia?
* 13.05.19, 15:00 Centrum Myśli Jana Pawła II, Warszawa >>>  https://medialeaders.evenea.pl/
* 25.05.19, 10:00 Centrum Relacyjne Santander, Warszawa >>> https://medialeaders2.evenea.pl/
* 03.06.19, 16:30 Warszawa, szkolenie tylko dla członków PSPR >>> rejestracja@polskipr.pl

Ile będzie trwało?
- Przewidywany czas to 1,5-2h + networking w formie luźnego spotkania i wymiany doświadczeń

Dlaczego warto wziąć w nim udział?
- Weźmiesz udział w nieszablonowym i bezpłatnym szkoleniu medialnym
- Wymienisz doświadczenia i poznasz się z innymi profesjonalistami 
- Zdobędziesz wiedzę od praktyków z wieloletnim stażem
- Zrozumiesz sposób funkcjonowania redakcji i pracę dziennikarzy
- Dowiesz się o dotychczas popełnianych błędach
 
 
Prowadzący spotkanie:
 
Piotr Zieliński. Dziennikarz, obecnie wydawca programu "Dzień dobry TVN”. Z mediami związany od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał przy wielu produkcjach telewizji TVN, m.in.: reality show "Surowi rodzice",  "Między kuchnią a salonem", czy akcji specjalnej „Zwykły bohater”. Był jednym z pomysłodawców i współautorów dwóch platform telewizyjnych: Onet.TV dla portalu Onet.pl i TV.rp.pl dla dziennika "Rzeczpospolita". Autor filmów edukacyjno-informacyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Spraw Zagranicznych.  Jako dziennikarz prasowy współpracował i współpracuje z wiodącymi tytułami prasowymi (m.in. Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska", .”MaleMen”). Od 13 lat związany z branżowym miesięcznikiem "Press", gdzie publikuje teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR. Współautor dwóch pozycji książkowych - albumu „25 historii na 25 lat" opowiadającym o przemianach w Polsce po 4 czerwca 1989 roku i „Grand Press XX” w którym znaleźć można opowieści i reportaże o najwybitniejszych polskich dziennikarzach. Ukończył Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalizacją: Public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent Polskiej Szkoły Reportażu.
 
Anna Jabłońska. Ekspertka od treści // content coach. Specjalista od zarządzania projektami wydawniczymi, konsultant, copywriter. Wieloletnia redaktor naczelna, twórczyni pierwszego w Europie magazynu shoppigowego „Avanti”. Wspólnie z Media Leaders rozpoczyna nowy rozdział w swoim życiu zawodowym – chce się podzielić dwudziestoletnim doświadczeniem pracy w redakcjach różnorodnych magazynów. Uczy, jak tworzyć treści, by zarabiały dla Ciebie: sprzedawały Twoje produkty, reklamowały Twoje usługi, pomagały budować wizerunek firmy lub markę osobistą.
drukuj