Komisja konkursowa zakończyła preselekcję w tegorocznej edycji Lwów PR Biznesu. Finaliści w tej kategorii to: Konrad Ciesiołkiewicz, Joanna Delbar i Justyna Szafraniec. Teraz decyzja leży w rękach członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W poprzedniej edycji plebiscytu tytuł Lwa PR Biznesu przyznano Jerzemu Ciszewskiemu z Ciszewski MSL.
Pełny tekst nominacji znajduje się w załączniku.
Konrad Ciesiołkiewicz
Dyrektor Departamentu PR i Sponsoringu Orange Polska
Trzy najważniejsze osiągnięcia w 2011/2012 roku:
- koordynacja komunikacji w czasie rebrandingu TP/Orange
- znaczne poprawienie relacji z często wrogo nastawionymi mediami nawet w czasie komunikacji w trudnym okresie sporu TP/Orange z regulatorem
- wzmacnianie korporacyjnej platformy blogowej, blogi na niej prowadzi ok. 20 pracowników różnych działów
Joanna Delbar
Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications
Trzy najważniejsze osiągnięcia 2011/2012:
- Jej agencja realizuje milionowe obroty z roku na rok udowadniając, że agencje spoza stolicy także mogą wygrywać duże przetargi
- Mianowanie na stanowisko wiceprezesa Związku Firm Public Relations
- Nominacje dla Telma Group do Złotych Spinaczy 2012 w kategorii CSR („Każdy pluszak to historia”) i event społeczny („3G – Graj w Green Grafitti”)
Justyna Szafraniec
PR Manager, Proama
Trzy najważniejsze osiągnięcia w 2011/2012 roku:
- launch marki Proama na rynku polskim
- komunikowanie zmian w czasie przejęcia Proamy przez GPH w kilka miesięcy po pojawieniu się marki w Polsce – komunikacja zarówno zewnętrzna jak i do pracowników
- docenienie Proamy przez Forbesa za uczciwość przekazu prezentowanego w social media.
Głosowanie będzie trwać w dniach: 24.10.2012 - 31.10.2012. Każdy z członków i członkiń PSPR może oddać jeden głos w każdej z czterech kategorii.