Finaliści w konkursie Lwy PR Biznesu 2012

Finaliści w konkursie Lwy PR Biznesu 2012

Komisja konkursowa zakończyła preselekcję w tegorocznej edycji Lwów PR Biznesu. Finaliści w tej kategorii to: Konrad Ciesiołkiewicz, Joanna Delbar i Justyna Szafraniec. Teraz decyzja leży w rękach członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W poprzedniej edycji plebiscytu tytuł Lwa PR Biznesu przyznano Jerzemu Ciszewskiemu z Ciszewski MSL.

Pełny tekst nominacji znajduje się w załączniku.

Konrad Ciesiołkiewicz

Dyrektor Departamentu PR i Sponsoringu Orange Polska

Trzy najważniejsze osiągnięcia w 2011/2012 roku:

  • koordynacja komunikacji w czasie rebrandingu TP/Orange
  • znaczne poprawienie relacji z często wrogo nastawionymi mediami nawet w czasie komunikacji w trudnym okresie sporu TP/Orange z regulatorem
  • wzmacnianie korporacyjnej platformy blogowej, blogi na niej prowadzi ok. 20 pracowników różnych działów

 

Joanna Delbar

Prezes Agencji Public Relations Telma Group Communications

Trzy najważniejsze osiągnięcia 2011/2012:

  • Jej agencja realizuje milionowe obroty z roku na rok udowadniając, że agencje spoza stolicy także mogą wygrywać duże przetargi
  • Mianowanie na stanowisko wiceprezesa Związku Firm Public Relations
  • Nominacje dla Telma Group do Złotych Spinaczy 2012 w kategorii CSR („Każdy pluszak to historia”) i event społeczny („3G – Graj w Green Grafitti”)

 

Justyna Szafraniec

PR Manager, Proama

Trzy najważniejsze osiągnięcia w 2011/2012 roku:

  • launch marki Proama na rynku polskim
  • komunikowanie zmian w czasie przejęcia Proamy przez GPH w kilka miesięcy po pojawieniu się marki w Polsce – komunikacja zarówno zewnętrzna jak i do pracowników
  • docenienie Proamy przez Forbesa za uczciwość przekazu prezentowanego w social media.

Głosowanie będzie trwać w dniach: 24.10.2012 - 31.10.2012. Każdy z członków i członkiń PSPR może oddać jeden głos w każdej z czterech kategorii.