Niekonwencjonalne metody Public Relations - sposobem kreowania wizerunku przedsiębiorstwa.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyjelo patronat nad konferencja "NIEKONWENCJONALNE METODY PUBLIC RELATIONS - SPOSOBEM KREOWANIA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA".

Wraz z organizatorami - Studencka Organizacja Public Relations PROGRESS

Zapraszamy wiec wszystkich członków PSPR do udziału w tym spotkaniu, którego celem jest "ukazanie istoty i siły kreowania wizerunku w sposób oryginalny, innowacyjny, pomysłowy, czasem szalony i kontrowersyjny"

Konferencja odbędzie się w srode 27 kwietnia 2005 roku, w Centrum Informatycznym Uniwersytetu Warszawskiego, przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.

PROGRAM KONFERENCJI

16.00 - 16.10 powitanie i rozpoczęcie konferencji - S.O.P.R. Progress

16.10 - 17.30 CZĘŚĆ I - PR jako funkcja zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem

16.10 - 16.30 Po co zawracać sobie głowę PR? - S.O.P.R. PRogress

16.30 - 17.00 PRezes Relations - czyli o stosunkach PR-owca z zarządem. - Julita Dąbrowska KALITERO PR

17.00 - 17.30 Dyskusja i pytania

17.30 - 18.30 CZĘŚĆ II - Niekonwencjonalne PR

17.30 - 18.10 PR-owcem być..., czyli rzecz o genialnych wariatach. - Rafał Szczepanik (TRAINING PARTNERS) i Roksana Krzyżowska (COMMUNICATIONS PARTNERS), autorzy książki "Nietypowe przypadki Public Relations".

18.10 - 18.30 Pomysł raz!, czyli o różnych PR-technikach. - S.O.P.R. PRogress

18.30 - 19.30 CZĘŚĆ III - Kampanie PR

18.30 - 19.00 Dlaczego (Nie)konwencjonalne odnosi sukces??? - (Heyah) 

19.00 - 19.30 Dyskusja i pytania

Info o konferencji i organizacji PROGRESS znajdziecie Panstwo na www.progress.id.uw.edu.pl

Szczegółowych informacji na temat konferencji udziela Aleksandra Porowska, telefonicznie (nr 0-501 199 556) lub mailowo: aporowska@poczta.onet.pl

drukuj