Niekonwencjonalne metody Public Relations - sposobem kreowania wizerunku przedsiębiorstwa.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyjelo patronat nad konferencja "NIEKONWENCJONALNE METODY PUBLIC RELATIONS - SPOSOBEM KREOWANIA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA".
Wraz z organizatorami - Studencka Organizacja Public Relations PROGRESS
Zapraszamy wiec wszystkich członków PSPR do udziału w tym spotkaniu, którego celem jest "ukazanie istoty i siły kreowania wizerunku w sposób oryginalny, innowacyjny, pomysłowy, czasem szalony i kontrowersyjny"
Konferencja odbędzie się w srode 27 kwietnia 2005 roku, w Centrum Informatycznym Uniwersytetu Warszawskiego, przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
PROGRAM KONFERENCJI
16.00 - 16.10 powitanie i rozpoczęcie konferencji - S.O.P.R. Progress
16.10 - 17.30 CZĘŚĆ I - PR jako funkcja zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem
16.10 - 16.30 Po co zawracać sobie głowę PR? - S.O.P.R. PRogress
16.30 - 17.00 PRezes Relations - czyli o stosunkach PR-owca z zarządem. - Julita Dąbrowska KALITERO PR
17.00 - 17.30 Dyskusja i pytania
17.30 - 18.30 CZĘŚĆ II - Niekonwencjonalne PR
17.30 - 18.10 PR-owcem być..., czyli rzecz o genialnych wariatach. - Rafał Szczepanik (TRAINING PARTNERS) i Roksana Krzyżowska (COMMUNICATIONS PARTNERS), autorzy książki "Nietypowe przypadki Public Relations".
18.10 - 18.30 Pomysł raz!, czyli o różnych PR-technikach. - S.O.P.R. PRogress
18.30 - 19.30 CZĘŚĆ III - Kampanie PR
18.30 - 19.00 Dlaczego (Nie)konwencjonalne odnosi sukces??? - (Heyah)
19.00 - 19.30 Dyskusja i pytania
Info o konferencji i organizacji PROGRESS znajdziecie Panstwo na www.progress.id.uw.edu.pl
Szczegółowych informacji na temat konferencji udziela Aleksandra Porowska, telefonicznie (nr 0-501 199 556) lub mailowo: aporowska@poczta.onet.pl