„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations. Już 25-26 kwietnia na XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations będziemy mieli okazję do wymiany doświadczeń w tym zakresie.
Wydarzenie jest organizowane przez honorowego członka PSPR, dra hab. Dariusza Tworzydło. Na scenie będzie można zobaczyć dwóch członków PSPR: Adama Łaszyna i Szymona Sikorskiego. O czym opowiedzą?
- Inauguracyjna prelekcja - jak co roku - będzie subiektywnym podsumowaniem najciekawszych wydarzeń, zjawisk lub trendów w naszej branży od poprzedniego Kongresu. Pierwsze takie podsumowanie przygotowałem w 2009 roku, więc robi się okrągła rocznica, bo to już pełne 10 lat! Ranking wprawdzie subiektywny, ale tak go układam, by dać pewną refleksję dotyczącą minionego roku liczonego od Rzeszowa do Rzeszowa. I otworzyć pole do dyskusji oraz debat o stanie obecnym naszej branży, no i o tym, co nas czeka. A chyba nikt nie ma wątpliwości, że szykuje się wyjątkowo intensywny PR-rowo rok - mówi Adam Łaszyn, Prezes Zarządu agencji Alert Media Communications.
Szymon Sikorski CEO agencji Publicon wystąpi razem z Martą Pacułą Head of Communications XEOS i Aleksandrą Witkowską z Publiconu. - Będziemy mówić o trudnych relacjach z lokalnymi społecznościami, o komunikacji w biznesie, a także roli designu w procesie komunikowania. Przede wszystkim jednak o tym, że komunikowanie - nawet przy bardzo trudnych, technologicznych projektach, może być ciekawym, angażującym procesem - mówi Szymon, honorowy członek PSPR.
Podczas Kongresu, PSPR z okazji 25-lecia organizacji będzie miało swój program na czwartkowej imprezie wieczornej.
Dla członków Stowarzyszenia specjalna - promocyjna - cena!!