W Polsce zarówno po stronie dziennikarzy jak i PR-owców jest wiele osób, które nie rozumieją swojego zawodu. Warto oddzielić ziarna od plew i nie nazywać marketingowców specjalistami od komunikacji, a zbieraczy reklam dziennikarzami - to jeden z wielu wniosków z poniedziałkowego Otwartego Spotkania Oddziału Mazowieckiego PSPR: “Cegłą po łapkach”. Zapraszamy do obejrzenia fotogalerii.
Spotkanie “Cegłą po łapkach” odbyło się 30 maja 2011 roku w salce konferencyjnej Restauracji Rewers w BUWie w Warszawie. Naszymi gośćmi byli Marek Wielgo (Gazeta Wyborcza), Marta Kosińska (portal Szybko.pl) i Bartosz Sawicki (proto.pl). Tematem panelu były bariery w kontaktach między PR-owcami a dziennikarzami, wypracowywanie i utrzymywanie dobrych relacji, wzajemne oczekiwania między tymi grupami i specyfika PR na rynku nieruchomości. Spotkanie poprowadził Marcin Jańczuk, członek zarządu PSPR.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.