Ostatnie, świąteczne spotkanie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations w 2010 roku dotyczyło Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i tego jak Firmy, uwzględniając swoje strategie PR mogą pomagać potrzebującym.
Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji Przemysława Sobieszczuka, prezesa Debra Polska - Kruchy Dotyk, który przedstawił zasady pozyskiwania funduszy na działalność organizacji non- profit. Wystąpienie Przemysława Sobieszczuka wzbogacone było licznymi praktycznymi przykładami działań, dzięki czemu zebrani słuchacze mogli lepiej zrozumieć ideę działań z obszaru CSR. Uczestnicy mieli także okazję wysłuchać prelekcji Bożeny Giemzy – dyrektor ds. public relations Centrum Misji i Ewangelizacji Kościoła Ewangelicko – Augsburskiego oraz przedstawicieli Fundacji Mam Marzenie - Michała Kraina oraz Sebastiana Uzara.
Po zakończeniu prezentacji prowadząca spotkanie Maria Buszman-Witańska zaprosiła do dyskusji na temat narzędzi PR wykorzystywanych w działalności społecznej. To świąteczne spotkanie PSPR, organizowane jak zwykle w hotelu Qubus Katowice, pozwoliło na chwilę refleksji nad połączeniem działań wizerunkowych firm z pomocą niesioną osobom potrzebującym.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.