5 marca wybrano nowe władze Mazowieckiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Przewodniczącym zarządu został Mateusz Witczyński. W skład zarządu weszli również Michał Bonarowski i Marcin Jańczuk.
Mateusz Witczyński odpowiada obecnie za kontakty z prasą, wizerunek oraz relacje z otoczeniem Astaldi, Gulermak i PBDiM Mińsk Mazowiecki. Wcześniej, jako dziennikarz pracował dla Bonnier Business (Puls Biznesu), Mediów Regionalnych (projekt MM Moje Miasto Warszawa) oraz Axel Springer (Dziennik Polska Europa Świat). Zajmował się problematyką m.in. motoryzacji, budownictwa i inwestycji komercyjnych i publicznych. Jest laureatem Lwa PR Biznesu 2014 oraz wyróżnienia Role Model in Crisis Communication (Construction) 2012.
Michał Bonarowski również rozpoczynał karierę zawodową jako dziennikarz. Był m.in. jednym ze współtwórców pierwszych wydań prasy papierowej w Internecie i pierwszych serwisów informacyjnych. Pracował dla mediów i wydawców takich jak m. in.: Tygodnik Polityka, TVP2, Infor, Onet.pl, IDG, Presspublica, Polska Agencja Prasowa, Gazeta Bankowa, Businessman Magazine. Przez wiele lat współtworzył linię programową mediów interaktywnych, aktywnie uczestniczył w tworzeniu serwisów internetowych na pograniczu informacji, rozrywki i mediów społecznościowych. Obecnie tworzy i wdraża strategiczne projekty komunikacyjne także poza branżą medialną. Pracuje dla Allegro.pl w Dziale Komunikacji Korporacyjnej. Juror EFFIE 2014, członek Rady Ekspertów THINKTANK, ISOC Polska, Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Marcin Jańczuk od ponad 10-ciu lat działa na pograniczu rynku nieruchomości i public relations specjalizując się w działaniach PR-owych dla szeroko pojętej branży budownictwa i nieruchomości. W czasie swojej dotychczasowej pracy zajmował się doradztwem komunikacyjnym, prowadził także zajęcia na wyższych uczelniach i szkolenia. Obecnie pełni stanowisko dyrektora ds. PR w Metrohouse. Od lat jest współpracownikiem mediów jako autor komentarzy, artykułów, analiz, raportów (współautor raportu Polski Rynek Mieszkaniowy) związanych z problematyką rynku nieruchomości. Jeden z inicjatorów powołania do życia i organizator Polskiej Izby Nieruchomości, członek Rady Nadzorczej Izby oraz PSPR.
Jak mówi Mateusz Witczyński celem nowego zarządu będzie budowanie wizerunku i obecności w mediach Polskiego Stowarzyszenia Public Relations jako instytucji dbającej o etykę i jakość świadczonych na rynku usług PR. – Skupimy się także na pozyskiwaniu nowych, aktywnych członków stowarzyszenia, a także na organizacji spotkań, na których profesjonaliści z branży będą mogli wymieniać się swoimi doświadczeniami i ciekawymi case study.