Porozmawiajmy o przyszłości PR-u na PSPR Day już 25 listopada

Porozmawiajmy o przyszłości PR-u na PSPR Day już 25 listopada

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaprasza na kolejną edycję PSPR Day. Święto wszystkich ludzi tworzących szeroko rozumiany sektor zawodowy odbędzie się 25 listopada w Warszawie. Oprócz konferencji merytorycznej przewidziano uroczystość ogłoszenia laureata (lub laureatów) nagrody „Lwy PR” oraz część integracyjną. Wydarzenie jest otwarte także dla osób spoza Stowarzyszenia.

- Program PSPR Day 2022 stworzyliśmy we współpracy z członkami i członkiniami Stowarzyszenia. Dzięki temu odpowiada na potrzeby profesjonalistów. Dyskutowane będą kwestie rynku pracy, zarówno ujęte z punktu widzenia pracownika jak i pracodawcy. Będziemy rozmawiać o zarobkach specjalistów PR, bazując na wynikach naszego wewnętrznego badania pilotażowego – zapowiada Luiza Jurgiel-Żyła, prezeska PSPR. - Paneliści ocenią też perspektywy pokoleniowe, odpowiadając na pytanie czy i na jakich warunkach „Zetki” będą pracować w zawodzie public relations – dodaje.

Nieodzowna jest również pogłębiona debata na temat ewoluujących potrzeb kompetencyjnych PR-owców, miękkich i twardych, w tym czysto technologicznych. Temu poświęcony będzie jeden z paneli z udziałem m.in. przedstawicieli członków wspierających Stowarzyszenie – tzw. PRtechów.

- Wśród prelekcji znajdzie się także miejsce dla trzech tematów bardzo aktualnych. Po pierwsze za sprawą grupy roboczej składającej się z ukraińskich członków PSPR weźmiemy na warsztat takie zagadnienia jak warwashing czy wpływ trwającej wojny na komunikację biznesową. Po drugie porozmawiamy o rekomendacji UOKiK w zakresie influencer marketingu, która jest niezwykle istotna w obszarze brand/product PR, spojrzymy także w przyszłość i zastanowimy się czy temat ESG trafi do działów PR – wyjaśnia Bartosz Milczarczyk, wiceprezes PSPR.

Zwieńczeniem oficjalnej części PSPR Day będzie wręczenie nagrody „Lwy PR”, a także rozmowa z laureatem / laureatami. W poprzedniej edycji nagrodę za całokształt dorobku zawodowego i wpływ na branżę otrzymał Ryszard Solski.

Konferencja odbędzie się 25 listopada Warszawie w gościnnych progach SEN Events (Solec, ul. Wioślarska 6). Sprzedaż biletów, program i lista prelegentów znajduje się na stronie: https://polskipr.pl/psprday2022

Koszt uczestnictwa: Członkowie i Członkinie PSPR - 150 zł brutto / osoby spoza PSPR - 300 zł brutto. W cenie lunch oraz serwis kawowy. Od trzech lat nie ustaje akcja #solidarnośćPRowców, dlatego też 10% przychodu z biletów PSPR przekaże swojej członkini Agnieszce Bednarczyk na leczenie po ciężkim wypadku.

 

Program wydarzenia:

agenda 23 11

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

drukuj