PSPR zajmuje kolejne miasta

Polskie Stowarzyszenie Public Relations intensywnie się rozwija - specjaliści PR w Szczecinie i Wrocławiu założyli w lutym 2007 roku dwa kolejne oddziały PSPR.

Pod koniec lutego powstały dwa nowe oddziały regionalne Polskiego Stowarzyszenia Public Relations -  Zachodniopomorski i Dolnośląski. Razem funkcjonuje więc już sześć oddziałow - do tej pory działały: Mazowiecki, Śląski, Łódzki i Podkarpacki. 

PSPR stale się rozwija. Obecnnie skupia prawie 300 specjalistow PR z całej Polski. Każdego miesiąca przyjmuje kolejnych kilkunastu członków. Co wazne, coraz częściej są to osoby spoza Warszawy. 

- Napływ nowych osób spoza stoolicy oraz powstanie dwóch nowych oddziałów PSPR jest efektem zmian, jakie zachodzą w branży public relations w Polsce - mówi Rafał Czechowski, prezes PSPR - Do niedawna większość fachowców pracowała w Warszawie. Teraz pojawia się coraz większe zapotrzebowanie na profesjonalne usługi public relations w środowiskach lokalnych. Pracuje tam coraz więcej wysokiej klasy specjalistów, którzy czują potrzebę wymieniania się swoją wiedzą i doświadczeniami. 

Profesjonaliści branży PR chcący rozwijać swoje umiejętności chętnie się spotykają, rozmawiają, organizują wspólne szkolenia i warsztaty. Taką możliwość daje im PSPR. Wszędzie tam, gdzie pojawia się nowy oddział, powstaje grupa osób, którzy wzajemnie się wspierają, szkolą i chętnie zawiązują znajomości nie tylko na gruncie zawodowym.

Aby powstał nowy oddział do Stowarzyszenia musi wstąpić przynajmniej piętnaście osób z danego województwa. Zgłaszają oni zarządowi PSPR wolę założenia nowego oddzialu, a po uzyskaniu zgody ustalą plan działania i wybierają władze zarządu regionu. 

 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową wyższej użyteczności publicznej, istniejącą od 1994 roku. PSPR skupia pracowników działów PR w organizacjach gospodarczych, samorządowych i administracji, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników lub właścicieli agencji PR. Stowarzyszenie prowadzi działalność popularyzatorską i edukacją dotyczącą Public Relations poprzez inicjowanie i współorganizację różnego typu konferencji i seminariów, podnoszących kwalifikacje specjalistów ds. Public Relations. Chętnie udziela także patronatów przedsięwzięciom sprzyjającym wymianie informacji i doświadczeń w dziedzinie Public Relations, a także kreowaniu właściwego wizerunku firm oraz osób fizycznych zaangażowanych w pracę Public Relations.

drukuj