W czwartek 29 września 2011 w klubie Lucid odbędzie się impreza wręczenia Lwów Public Relations. Tego dnia odbędzie się konferencja merytoryczna, podczas której o wyzwaniach dla branży dyskutować będą reprezentanci wszystkich środowisk branży PR. To wydarzenie bez precedensu.
Wydarzenie zaszczyci swą obecnością dr Alma Kadragic, jedna z założycielek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Weźmie ona udział w panelu o wyzwaniach w relacjach z mediami, gdzie rozmawiać będą także: Paweł Trochimiuk (ZFPR/Partners of Promotion), Marek Wróbel (Fundacja InternetPR/Neuron), Maciej Samcik (Gazeta Wyborcza), oraz Andrzej Skworz (Press) i Szymon Sikorski (PSPR).
O polityce (i zastosowaniu PR w polityce) rozmawiać będą: Sebastian Chachołek (PRC), dr Jarosław Flis (UJ), Tomasz Machała (Polsat), Paweł Płuska (TVN) oraz Wojciech Szalkiewicz (OWSiZ). Dyskusję moderował będzie Krystian Dudek ze śląskiego oddziału PSPR.
Bardzo ciekawie zapowiada się także panel dla rzeczników prasowych. Tutaj gościć będą: Urszula Nelken (GDDKiA), Bartosz Milarczyk (UM Warszawa), Przemysław Przybylski (Lotnisko Chopina), Małgorzata Sitkowska (PKP Intercity) oraz Jacek Winiarski (Greenpeace), Wojciech Gomułka (NSZZ Solidarność) i Małgorzata Cieloch (UOKiK). Tę część poprowadzi Rafał Czechowski (Imago).
Na koniec rozmowa zejdzie na przyszłość w edukacji Public Relations. Panel poprowadzi Monika Kaczmarek-Śliwińska, a wystąpią: prof. dr hab. Krystyna Wojcik, dr Maria Buszman-Witańska (PSPR), dr Katarzyna Molęda-Zdziech (SGH) oraz dr Marek Zimnak (PRom).
Dyskusja zapowiada się bardzo ciekawie. Celem wydarzenia jest zgromadzenie wielu środowisk związanych z Public Relations.
Ponadto podczas konferencji zostanie pokazany film dokumentalny Jarka Rybusa pt. Blogersi.
Nagroda LwaPR wręczona zostanie w trzech kategoriach: jednostki administracyjnej, biznesu oraz NGO (pierwszy, drugi i trzeci sektor).
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową, istniejącą od 1994 roku, składająca się z członków będących pracownikami działów PR w firmach, samorządach i administracji, wykładowcami wyższych uczelni oraz pracownikami agencji PR. PSPR prowadzi działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń. Patronuje przedsięwzięciom sprzyjającym wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR.