Lwy PR rozdane

Lwy PR rozdane

Warszawa, 30 września 2011: Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyznało pierwsze w swojej historii nagrody Lwy PR w trzech kategoriach. Lwa PR Instytucji Publicznych otrzymała dr Ewa Hope, Lew PR Biznesu został przyznany Jerzemu Ciszewskiemu, a Lew PR NGO Dagmarze Jaklewicz.

Do nagrody Lew PR 2010 nominować mógł każdy, lecz wyboru dokonali tylko członkowie PSPR. Lista nominowanych w kategoriach odpowiadających trzem sektorom wyglądała następująco:


Lew PR Instytucji Publicznych – dr Ewa Hope (Politechnika Gdańska), Paweł Frątczak (Państwowa Straż Pożarna)
Lew PR Biznesu – Leszek Chorzewski (PLL LOT), Jerzy Ciszewski (Ciszewski Public Relations), Eliza Misiecka (Genesis PR)
Lew PR NGO – Przemysław Filar (Towarzystwo Upiększania Miasta Wrocławia), Dagmara Jaklewicz (Fundacja Kidprotect.pl) i Michał Sobiło (Polskie Stowarzyszenie Public Relations)

Na rynku public relations brakowało nagrody przyznawanej przez branżę. Lwy PR są nagrodą niezwykle cenną, ponieważ laureatów wybierają szergowi członkowie Polskiego Stowarzyszenia PR. Myślę, że pierwsze Lwy trafiły we właściwe ręce. Konkurs na pewno będziemy kontynuować za rok. - komentował Szymon Sikorski, Prezes Zarządu PSPR.


Dr Ewa Hope nie mogła osobiście odebrać swojej nagrody, ale w rozmowie z prezesem Sikorskim powiedziała: Jedni mają władze, inni pieniądze – PR-owcom pozostają dyplomy. Cieszę się za każdym razem, kiedy branża mnie docenia. Dziękuję.
Jerzy Ciszewski przyjmując nagrodę zaznaczył, że odbiera ją w imieniu wszystkich tych PR-owców, którzy od lat świetnie prowadzą swoje agencje pomimo wszystkich trudności na rynku.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations obok Lwów PR zatrzymuje także drugą nagrodę – Łby PR, przyznawać ją będzie nieregularnie za całokształt działań na rzecz branży public relations.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową, istniejącą od 1994 roku, składająca się z członków będących pracownikami działów PR w firmach, samorządach i administracji, wykładowcami wyższych uczelni oraz pracownikami agencji PR. PSPR prowadzi działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń. Patronuje przedsięwzięciom sprzyjającym wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR.