Magazyn poświęcony branży Public Relations w Polsce
Polskie Stowarzyszenie Public Relations stworzyło pierwszy numer magazynu poświęconego branży PR w Polsce. Magazyn jest darmowy i można go pobrać ze strony internetowej Stowarzyszenia.
W pierwszym numerze m.in. relacja z konferencji "Wyzwania dla public relations A.D. 2011" oraz z rozdania nagród Lwy PR, ciekawe wywiady - w tym rozmowa z Piotrem Czarnowskim, dr Ewą Hope, czy raport poświęcony wizerunkowi medialnemu zawodu piarowca. Przemysław Przybylski z Lotniska im. Chopina opisuje także czym różni się praca rzecznika prasowego od pracy specjalisty ds. PR.
Pierwszy, eksperymentalny numer wydawnictwa, ukazał się 19 stycznia 2012 roku. Data ta ma szczególne znaczenie - dokładnie 18 lat wcześniej Polskie Stowarzyszenie Public Relations zostało powołane do życia. Magazyn ma prawie 30 stron, w całości poświęcony jest branży Public Relations w Polsce. Będzie ukazywał się regularnie, jako dwumiesięcznik.
Magazyn pobrać można ze strony internetowej, biura prasowego bądź przejrzeć online, klikając w link:
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową istniejącą od 1994 roku. Zrzesza pracowników działów PR w organizacjach gospodarczych, samorządowych i administracji, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników lub właścicieli agencji PR. PSPR dba, by właściwie definiować pojęcie public relations i stara się wykazywać różnice pomiędzy public relations, marketingiem i reklamą. Prowadzi działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR w ramach konferencji i seminariów podnoszących kwalifikacje specjalistów ds. public relations.