Polowanie na Lwy PR rozpoczęte

Do 16 października można przesyłać zgłoszenia w konkursie Lwy PR w czterech kategoriach: Lew PR Biznesu, Lew PR Instytucji Publicznych, Lew PR NGO i wprowadzona w tym roku kategoria Lew PR Edukacji. To druga edycja plebiscytu organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations, w którym wybierani są najlepsi profesjonaliści public relations w Polsce. W poprzedniej edycji Lwami PR zostali: dr Ewa Hope, Jerzy Ciszewski i Dagmara Jaklewicz.

PSPR chce zaprezentować szerszej publiczności ludzi zajmujących się profesjonalnie public relations, a ich osiągnięcia zawodowe zarówno w sferze praktyki i/lub opracowań teoretycznych i edukacji znacznie się wyróżniają.

Chcielibyśmy, aby Lwy PR były konkursem, który pokazuje społeczności PR postawy godne naśladowania. Osobiście liczę na to, że oprócz takich kryteriów jak kreatywność, czy efektywność, piarowcy docenią także cechy takie jak odwaga, rzetelność, czy etyka zawodowa. Jak będzie - dowiemy się już niebawem". - mówi Szymon Sikorski, prezes PSPR

Kandydatów zgłaszać mogą wszyscy, ale wybór należy do członków PSPR. Nad zgodnością przebiegu plebiscytu z regulaminem czuwa komisja, w skład której wchodzi Zarząd PSPR oraz Rada Nadzorcza PSPR.

Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać: kategorię, do której zgłaszany jest uczestnik, imię i nazwisko, jego stanowisko, nazwę firmy dla której pracuje oraz krótki opis osiągnięć uczestnika i uzasadnienie powodów jego zgłoszenia włączając projekty, efekty i klientów dla których pracował. Uzasadnienie nie powinno zajmować więcej niż stronę A4.

UWAGA: Przy zgłaszaniu oraz ocenie Uczestników w głosowaniu należy brać pod uwagę następujące kryteria: osiągnięcia zawodowe Uczestnika w dziedzinie public relations, zarówno w sferze praktyki, jak i opracowań teoretycznych oraz edukacji, jego w rozwój zawodu PR, ze szczególnym uwzględnieniem norm etyki zawodowej, która dla PSPR jest bardzo ważna.

Harmonogram Lwów PR 2012:

do 16 października – przesyłanie zgłoszeń w czterech kategoriach: Lew PR Sektora Publicznego, Lew PR Biznesu, Lew PR NGO, Lew PR Edukacji

17 - 23 października – uzupełnianie niepełnych zgłoszeń, praca komisji nad wyborem krótkiej listy (max. 3 osoby w każdej kategorii)

24 - 31 października - głosowanie członków PSPR

Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się w listopadzie w czasie konferencji PR Market 2012 w Warszawie. Dokładna data wydarzenia ogłoszona zostanie wkrótce.

Zgłoszenie kandydata/kandydatki należy przesłać pod adres: lwypr@polskipr.pl po uprzednim zapoznaniu się z regulaminem Lwów PR. Kandydaci powinni być uprzedzeni o nominacji, a zdjęcie przesłane w zgłoszeniu konkursowym zaakceptowane przez uczestnika.

 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową istniejącą od 1994 roku. Zrzesza pracowników działów PR w organizacjach gospodarczych, samorządowych i administracji, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników lub właścicieli agencji PR. PSPR dba, by właściwie definiować pojęcie public relations i stara się wykazywać różnice pomiędzy public relations, marketingiem i reklamą. Prowadzi działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR w ramach konferencji i seminariów podnoszących kwalifikacje specjalistów ds. public relations.