Finaliści Lwów PR NGO 2012

Finaliści Lwów PR NGO 2012

Komisja konkursowa zakończyła preselekcję w tegorocznej edycji Lwów PR NGO. Spośród nadesłanych zgłoszeń do finału przeszli: Marta Skierkowska, Marek Sołtys i Dorota Warakomska. Teraz decyzja należy do członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W poprzedniej edycji plebiscytu tytuł Lwa PR NGO uzyskała Dagmara Jaklewicz z Fundacji KidProtect.pl

Pełny tekst nominacji znajduje się w załączniku.

Marta Skierkowska

Koordynator działań PR, Fundacja Dzieci Niczyje

Trzy najważniejsze osiągnięcia w 2011/2012 roku:

  • Kampanie społeczne przy współpracy z agencjami reklamowymi: „Słowa ranią całe życie”, „Przemoc wobec dzieci nie musi być tradycją” 
  • Wzmocnienie biura prasowego, PR fundacji i komunikacji wewnętrznej, promocja nagrody im. Założycielki FDN
  • Budowa portalu fdn.pl i scalenie w nim portali programowych, dzięki temu zbudowała nowy wizerunek FDN w internecie

 

Marek Sołtys

Prezes Zarządu Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Szalonego Wózkowicza

Trzy najważniejsze osiągnięcia w 2011/2012 roku:

  • Laureat Europejskiej Nagrody Obywatelskiej 2011
  • Projekt edukacyjny „Kaleka czy COOL-awy” – cykl prawie 50 warsztatów w gimnazjach, które oswajały młodych ludzi z niepełnosprawnością
  • Stworzenie kalendarza we współpracy z fotografem Andrzejem Wiktorem i niepełnosprawnymi modelami, w który zaangażował m.in. dziennikarzy, polityków i celebrytów

 

Dorota Warakomska

Rzeczniczka prasowa Kongresu Kobiet

Trzy najważniejsze osiągnięcia w 2011/2012 roku:

  • Członkini Rady Programowej i rzeczniczka prasowa IV Kongresu Kobiet
  • Prezeska Polish Professional Woman Network
  • Aktywna działaczka na rzecz równouprawnienia i społecznej odpowiedzialności biznesu

Głosowanie będzie trwać w dniach: 24.10.2012 - 31.10.2012. Każdy z członków i członkiń PSPR może oddać jeden głos w każdej z czterech kategorii.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową istniejącą od 1994 roku. Zrzesza pracowników działów PR w organizacjach gospodarczych, samorządowych i administracji, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników lub właścicieli agencji PR. PSPR dba, by właściwie definiować pojęcie public relations i stara się wykazywać różnice pomiędzy public relations, marketingiem i reklamą. Prowadzi działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR w ramach konferencji i seminariów podnoszących kwalifikacje specjalistów ds. public relations.