Komisja konkursowa zakończyła preselekcję w tegorocznej edycji Lwów PR NGO. Spośród nadesłanych zgłoszeń do finału przeszli: Marta Skierkowska, Marek Sołtys i Dorota Warakomska. Teraz decyzja należy do członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W poprzedniej edycji plebiscytu tytuł Lwa PR NGO uzyskała Dagmara Jaklewicz z Fundacji KidProtect.pl
Pełny tekst nominacji znajduje się w załączniku.
Marta Skierkowska
Koordynator działań PR, Fundacja Dzieci Niczyje
Trzy najważniejsze osiągnięcia w 2011/2012 roku:
- Kampanie społeczne przy współpracy z agencjami reklamowymi: „Słowa ranią całe życie”, „Przemoc wobec dzieci nie musi być tradycją”
- Wzmocnienie biura prasowego, PR fundacji i komunikacji wewnętrznej, promocja nagrody im. Założycielki FDN
- Budowa portalu fdn.pl i scalenie w nim portali programowych, dzięki temu zbudowała nowy wizerunek FDN w internecie
Marek Sołtys
Prezes Zarządu Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Szalonego Wózkowicza
Trzy najważniejsze osiągnięcia w 2011/2012 roku:
- Laureat Europejskiej Nagrody Obywatelskiej 2011
- Projekt edukacyjny „Kaleka czy COOL-awy” – cykl prawie 50 warsztatów w gimnazjach, które oswajały młodych ludzi z niepełnosprawnością
- Stworzenie kalendarza we współpracy z fotografem Andrzejem Wiktorem i niepełnosprawnymi modelami, w który zaangażował m.in. dziennikarzy, polityków i celebrytów
Dorota Warakomska
Rzeczniczka prasowa Kongresu Kobiet
Trzy najważniejsze osiągnięcia w 2011/2012 roku:
- Członkini Rady Programowej i rzeczniczka prasowa IV Kongresu Kobiet
- Prezeska Polish Professional Woman Network
- Aktywna działaczka na rzecz równouprawnienia i społecznej odpowiedzialności biznesu
Głosowanie będzie trwać w dniach: 24.10.2012 - 31.10.2012. Każdy z członków i członkiń PSPR może oddać jeden głos w każdej z czterech kategorii.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową istniejącą od 1994 roku. Zrzesza pracowników działów PR w organizacjach gospodarczych, samorządowych i administracji, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników lub właścicieli agencji PR. PSPR dba, by właściwie definiować pojęcie public relations i stara się wykazywać różnice pomiędzy public relations, marketingiem i reklamą. Prowadzi działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR w ramach konferencji i seminariów podnoszących kwalifikacje specjalistów ds. public relations.